Gå til innhold

Hallo hallo? Hvor eeer du?


Felia

Anbefalte innlegg

Hadde jeg kunnet litt hokus og pokus så hadde jeg tryllet meg selv gravid. hadde vært en flott ting ;)

Unnkarskvinnen ja, stakkar jente. Så det tidligere i uka.

Drittsekker av noen mannfolk.

Si ifra om du finner en slik tryllestav! :fnise: ..fraa til da får vi prøve naturmetoden :lur:

Ja, at det går an! Han der Justin da, som hadde kjæreste!! *blir engasjert* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si ifra om du finner en slik tryllestav! :fnise: ..fraa til da får vi prøve naturmetoden :lur:

Ja, at det går an! Han der Justin da, som hadde kjæreste!! *blir engasjert* :fnise:

Tror jeg må finne opp den tryllestaven selv, såeh.... vi snakkes om noen år. :fnise:

Justin likte jeg SÅ godt i begynnelsen, var så sint fordi alle ikke likte han. Så han var faktisk et stor asshole!

Jeg ble helt sjokkert. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må finne opp den tryllestaven selv, såeh.... vi snakkes om noen år. :fnise:

Justin likte jeg SÅ godt i begynnelsen, var så sint fordi alle ikke likte han. Så han var faktisk et stor asshole!

Jeg ble helt sjokkert. haha.

Hehe, forhåpentligvis funker naturmetoden leenge [if]ør du har rukket å funnet opp den tryllestaven ;)

Ja, jeg og!! Tenkte alle andre var dust, som frøs han ut og prata dritt om han. Syntes de var usympatiske og slemme. Så hadde de jo rett hele tiden. :filer: Herlig å engasjere seg i tulle-tv! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, forhåpentligvis funker naturmetoden leenge [if]ør du har rukket å funnet opp den tryllestaven ;)

Ja, jeg og!! Tenkte alle andre var dust, som frøs han ut og prata dritt om han. Syntes de var usympatiske og slemme. Så hadde de jo rett hele tiden. :filer: Herlig å engasjere seg i tulle-tv! :enig:

Ja, jeg tror nok naturmetoden slår bedre ann ;)

Forstår ikke hva som får oss nordmenn til å se slike programmer.

Samme med den derre bondejakten. Nei, bedre å finne kjærligheten på egenhånd enn TV hvis du skal ha min mening :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror nok naturmetoden slår bedre ann ;)

Forstår ikke hva som får oss nordmenn til å se slike programmer.

Samme med den derre bondejakten. Nei, bedre å finne kjærligheten på egenhånd enn TV hvis du skal ha min mening :fnise:

Håper det! ;) :rødme:

Nesj, si det.. Grei underholdning, hvor man ikke trenger å tenke så mye? Og bare koble av? ;) Men begynner ikke å grine hvis jeg går glip av en episode eller ti;) ( men har "Ungkarskvinnen" på serieopptak på min kjære PVRdekoder da :fnise: ) Hadde aldri i livet meldt meg på noe slikt selv da, herregud nei! Men synes det kan være underholdende at andre gjør det;) Har heldigvis funnet mannen i mitt liv uten hjelp av verken tryllestav eller tv :)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det! ;) :rødme:

Nesj, si det.. Grei underholdning, hvor man ikke trenger å tenke så mye? Og bare koble av? ;) Men begynner ikke å grine hvis jeg går glip av en episode eller ti;) ( men har "Ungkarskvinnen" på serieopptak på min kjære PVRdekoder da :fnise: ) Hadde aldri i livet meldt meg på noe slikt selv da, herregud nei! Men synes det kan være underholdende at andre gjør det;) Har heldigvis funnet mannen i mitt liv uten hjelp av verken tryllestav eller tv :)

haha. tror man fort blir hektet av slike programmer.

Jeg kjenner til det selv ;)

Hadde jeg vært med på noe slikt, så hadde jeg vært flau.

tenk å flaut å date så mange, plukke ut en og kaste ut resten. Nei takk. :fnise:

Nei, nå skriker sengen.

Satser på fint vær i morgen også, da er det ut å ta høstbilder :)

Ha en fin natt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha. tror man fort blir hektet av slike programmer.

Jeg kjenner til det selv ;)

Hadde jeg vært med på noe slikt, så hadde jeg vært flau.

tenk å flaut å date så mange, plukke ut en og kaste ut resten. Nei takk. :fnise:

Nei, nå skriker sengen.

Satser på fint vær i morgen også, da er det ut å ta høstbilder :)

Ha en fin natt ;D

Og ikke minst -- kysse og kline og kose med så mange, for så å sitte igjen med èn, som itillegg kan se alle de andre du drev på med samtidig som du drev på med ham!! :fnise:

Sal finne senga jeg og nå, skal på jobb 0730 :natti: God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst -- kysse og kline og kose med så mange, for så å sitte igjen med èn, som itillegg kan se alle de andre du drev på med samtidig som du drev på med ham!! :fnise:

Sal finne senga jeg og nå, skal på jobb 0730 :natti: God natt :klem:

Jaja, hun får nå testet ut alle varene mens de ennå er der. :fnise:

Ha en fin dag på jobb! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hun får nå testet ut alle varene mens de ennå er der. :fnise:

Ha en fin dag på jobb! :goodbye:

:fnise:

Dagen på jobb har vært super, håpe din søndag er like fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp som tiden flyr!

Jeg har fortsatt ikke sett noe til rødnissen.

Kanskje jeg går to måneder uten mensen denne gangen også?

Vuderte kraftig å kjøpe meg graviditetstest idag, men jeg backet ut. Det var alt for mye folk inne på apoteket, å jeg hadde fått panikk hvis det plutselig hadde dukket opp noen kjent folk.

Såeh... nei... Det ble ingen test.

Hvis jeg tisser på kopp i morgen, kjører bort til apoteket så hjem. Så ja, kanskje det.

Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme TR!!! (evt. herlige, herlige IKM?)

..hvordan gikk det med testinga? :hoppe:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme TR!!! (evt. herlige, herlige IKM?)

..hvordan gikk det med testinga? :hoppe:

jeg må le av meg selv.

Måtte skikkelig tisse når jeg våknet, sprang ut på do, tisset.

Plutselig går det opp for meg, hodet heves og stirrer inn i veggen; FAEN!

Så ja, ble ingen testing på meg.

Samtidig føler jeg kanskje det er tidlig å teste?

Gikk jo to mnder uten mensen sist, kanskje jeg hvertfall bør vente to mnder denne gangen også?

Hvis jeg skal begynne å teste meg hver mnd fordi mensen ikke har dukket opp på en mnd eller to, så blir det fort mye penger på tester :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må le av meg selv.

Måtte skikkelig tisse når jeg våknet, sprang ut på do, tisset.

Plutselig går det opp for meg, hodet heves og stirrer inn i veggen; FAEN!

:fnise:

De har det greit de der gutta! ;)

Du kan jo ta èn test, bare for å sjekke? KAn jo være at du faktisk er gravid, og at det er derfor TR uteblir? ..skjønner samtidig at du ikke tester, når det var slik sist og! Synes du er flink jeg, som holder motet oppe, og blir en nevrotisk testo-man! :) Det hadde nemlig jeg blitt, for lengst :fnise:

Håper du har hatt ei fin helg :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan godt være.

Samtidig vil jeg vente litt til, vil ikke bli skuffet gang på gang. Spess sambo er veldig ivrig og er kanskje den som blir mest skuffet :)

Holder meg nok på ventebenken litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ser den. Går selv å forbereder meg på å bli skuffa til helga. Håper jo at den satt den måneden. Men tror egentlig ikke det. Føles ikke slik. Tenker at skuffelsen blir litt lettere å svlege når man har forberedt seg. Er ikke alltd det funker slik desverre :sjenert:

Meeen, det er mandag -- og Ungkarskvinnen på tv`en!! Er vel klart for "hometown-dates" i kveld, er det ikke? :hoppe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingrende for deg :)

Ungkarskvinnen ja, ja det fikk jeg ikke med meg i går.

Måtte feire bursdagen til sambo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal krysse fingrende for deg :)

Ungkarskvinnen ja, ja det fikk jeg ikke med meg i går.

Måtte feire bursdagen til sambo ;)

Gikk sambos bursdagfeiring foran Ungkarskvinnen?? :sjokkert: Jaja, la gå! :fnise:

Håper dere hadde en finfin bursdagsfeiring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk sambos bursdagfeiring foran Ungkarskvinnen?? :sjokkert: Jaja, la gå! :fnise:

Håper dere hadde en finfin bursdagsfeiring :klem:

Haha! Ja såpass glad er jeg i han, at han fortjener litt oppmerksomhet :P

Ingen rødnisse enda.

Skiftet dekk på to biler idag, noe jeg kanskje ikke burde gjort.

men jeg kan jo ikke gå rundt å tro jeg er gravid heller når jeg ikke vet :P:fnise:

Skiftet i litt feil stilling, så kjenner verk i ryggen hvertfall.

Nå er det full avslapning på denne fine fredagskvelden.

God fredag til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke alt for lenge inntar vi en ny måned.

I begynnelsen av november venter jeg også rødnisssen, men dette blir isåfall måned nr to uten rødnisse.

SÅ har jeg altså bestemt meg.

Har det ikke dukket opp noe rødnisse innen 15 november, så tester jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke alt for lenge inntar vi en ny måned.

I begynnelsen av november venter jeg også rødnisssen, men dette blir isåfall måned nr to uten rødnisse.

SÅ har jeg altså bestemt meg.

Har det ikke dukket opp noe rødnisse innen 15 november, så tester jeg meg.

Da :duskedame: vi for at TR holder seg borte OG det er positiv test den 15. november! :hoppe:

..hvis ikke kan kan den bare komme den 1. november så dere får satt igang prøvinga ;)

:strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...