Gå til innhold

Hallo hallo? Hvor eeer du?


Felia

Anbefalte innlegg

Dette var spennende!

Håper legen finner noe - for det er slitsomt å ikke vite!

Iallfall når du begynner å gå såpasse lenge uten mensen.

*krysser fingrene for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir sur, sint, lei meg når en lege forteller meg at jeg er ung enda, kan jo vente med å få barn.

Hva i svarte har hun med det å gjøre om vi vil ha barn?

Jeg hadde faktisk lyst til å ta frem hånden og klapse henne rett i fleisen.

Uansett.

Urinprøven viste negativt hos legen også, intet sjokk.

Så nå venter vi på blodprøven, regner med den er her innen fredag.

Får kun svar hvis det er noe. Litt kjipt, for jeg kan gå og vente og vente, håpe på at det kommer noe.

MEN, hvis det ikke er noe spire i magen: HVOR I HELVETE ER RØDNISSEN HENNE!??!

- Har jeg ikke spire i magen, så kan hvertfall rødnissen komme å hilse på !

Bah.

Hvem sa at dette skulle være en lett sak?

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari-Kari: Siste sjans idag for å få noe brev i postkassen, ingen brev, ingen baby.

----

Vel.

Siden det ser veldig mørkt ut med at det er noe som helt inni magen, så begynner jeg å bli irritert.

Hvis det ikke er noe baby, så kan hvertfall den idiotiske rødnissen komme frem.

Puppene er akkurat ikke blitt noe bedre, de verker veldig masse enda. Forstår ingenting. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. I dag kom det iiingen brev. Nøthing.

Det overrasket meg ikke, så kan ikke si at jeg ble skuffet heller når jeg ventet det. Tror nok det var en samboer som ble skuffet.

Jeg har delt alt jeg har delt med dere til ei venninne som er gravid. Hun fortalte meg nettopp at kusinen hennes trodde også hun var gravid. Uteblitt mensen, svimmelhet, virkelig ømme pupper, små kvalm til tider. Det samme som meg med andre ord.

I begynnelsen så hadde hun også gått til legen, blodprøve og tisseprøve. Ingenting. Etter noen måneder var hun gravid likevel, hun var langt på vei.

jeg syns jo dette var rart.

mirakler skjer nok for noen.

- Jeg irriterer meg heller over at den rødnissen ikke har kommet enda. 8 dager over tiden for denne mnd.

Måned nr 2 uten mensen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei!:)

Tittet innom deg jeg, håper det er greit? :)

Herreguud, hadde falt helt sammen jeg, om jeg hadde venta på TR så lenge, "uten grunn".

..nærmer seg vel IKM igjen nå? *spennende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så skjønne dere er som stikker innom :)

Vel, vi prøver og prøver. Gir ikke opp :)

Sambo er kjempe ivrig, han vil virkelig dette. Det må jeg si er kjempe deilig å se.

Føler mensen bare kommer når den vil.

Har ikke fått mensen igjen siden sist, men har ikke høye forhåpninger i det hele tatt.

Så får ta det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er, til å tenke positvit og fokusere på det en kan gjøre noe med!:) Mm, er deilig å se at mannen gleder seg og er ivrig, mannen her i huset er også kjempeivrig, vet mer om syklsuen min enn meg han;) ..i morges hadde han lagt fram ELtesten slik at den lå klar på badet når jeg stod opp :fnise:

Ingen mens siden sist? Hmm... håper den ikke kommer av den grunn du ønsker deg -- og, hvis ikke så håper jeg at kroppen din begynner å høre på deg ;) Tester dere etter IKM?

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er, til å tenke positvit og fokusere på det en kan gjøre noe med!:) Mm, er deilig å se at mannen gleder seg og er ivrig, mannen her i huset er også kjempeivrig, vet mer om syklsuen min enn meg han;) ..i morges hadde han lagt fram ELtesten slik at den lå klar på badet når jeg stod opp :fnise:

Ingen mens siden sist? Hmm... håper den ikke kommer av den grunn du ønsker deg -- og, hvis ikke så håper jeg at kroppen din begynner å høre på deg ;) Tester dere etter IKM?

Ja, tenk at mannfolk også kan være herlige oppi dette ;)

Jeg har ikke testet meg enda, har ikke helt sett poenget.

Tok hele 5 (!!!) tester etter to mnder uten mensen.

Etter jeg hadde vært hos legen, tatt blodprøve og urintest så fikk jeg selvsagt mensen. haha. Typisk! Venter nok litt med å teste på nytt.

Håper det blir et lykketroll på dere også snart da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk at mannfolk også kan være herlige oppi dette ;)

Jeg har ikke testet meg enda, har ikke helt sett poenget.

Tok hele 5 (!!!) tester etter to mnder uten mensen.

Etter jeg hadde vært hos legen, tatt blodprøve og urintest så fikk jeg selvsagt mensen. haha. Typisk! Venter nok litt med å teste på nytt.

Håper det blir et lykketroll på dere også snart da :D

Kan forstå at du ikke tester da.. Synes du er flink som lar være! Jeg hadde nok blitt nevrotisk og testegal :fnise: Har du alltid hatt sånn ustabil syklus?

Ja, vi er heldige som har sånne snille herlige menn :rødme:

Har bestemt oss for at det skal bli i oktober, så krysser fingrene for at kroppen hører etter;) God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at du ikke tester da.. Synes du er flink som lar være! Jeg hadde nok blitt nevrotisk og testegal :fnise: Har du alltid hatt sånn ustabil syklus?

Ja, vi er heldige som har sånne snille herlige menn :rødme:

Har bestemt oss for at det skal bli i oktober, så krysser fingrene for at kroppen hører etter;) God helg! :klem:

Ja, jeg var veldig testegal i begynnelsen. Det koster jo faktisk penger også etterhvert, så blir fort dyrt :fnise:

Nei, den ble plutselig ustabil for ca 3 måneder siden. Er ufattelig irriterende.

Vil heller ha mensen enn å ikke ha mensen å bare gå uvisst.

Men slik er det nå ikke. :)

Jeg vil bli gravid nå jeg også!!! Håper det skjer noe for oss begge snart da :)

God helg til deg også :klem:

Endret av Felia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!jeg ville bare legge igjen et lite spor i dagboka di!

jeg har funnet ut etter at jeg sluttet på pillen at syklus er komplisert og uforutsigbart!jeg aner verken når jeg kan forvente eggløsning eller mens..menmen..vi får vente og se..og teste...

er det rart at jenter kan bli fort nevrotiske rundt dette da?vente,vente,vente.....teste...vente,vente.....teste...

jeg får håpe oktober er den store preggie mnd :)

lykke til videre!håper det klaffer for dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper syklusen din stabiliserer seg snart :) Har du noen anelse på hvorfor syklusene dine er blitt slik? Og at det klaffer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Nei, jeg har ingen aning.

Den har vært sånn de tre siste måndene.

Er kjempe lenge siden jeg har sluttet på pillen, hvertfall 1,5 år.

Såeh... ja... :filer:

Fortsatt ingen mensen.

Når jeg sto på en butikk idag for å vente på hjelp, (noe som tok hvertfall 10 min) så fikk jeg skikkelig verk i ryggen.

Type ryggsmerter pga mensen. Så den er vel her snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper den er i anmarsj, evt. ikke kommer på maange måneder for at det er noe annet som skjer! Må være vanvittig frustrerende at det plutselig har blitt slik -- nå når du trenger som mest at alt er som vanlig. Dumme, dumme kroppen! :troest:

Håper du har hatt en fin lørdag :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den er i anmarsj, evt. ikke kommer på maange måneder for at det er noe annet som skjer! Må være vanvittig frustrerende at det plutselig har blitt slik -- nå når du trenger som mest at alt er som vanlig. Dumme, dumme kroppen! :troest:

Håper du har hatt en fin lørdag :klemmer:

Ja, det er veldig kjedelig at den skal være slik nå.

har jo vært så snill de andre månden før dette tullet startet.

Min lørdag har vært full avslapning. deilig :)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig kjedelig at den skal være slik nå.

har jo vært så snill de andre månden før dette tullet startet.

Min lørdag har vært full avslapning. deilig :)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

Irriterende at den skal bli tullete! :sjenert:

Her er det også avslapping nå, krøpet under et pledd og ser reprisen av "Ungkarskvinnen" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at den skal bli tullete! :sjenert:

Her er det også avslapping nå, krøpet under et pledd og ser reprisen av "Ungkarskvinnen" :fnise:

Hadde jeg kunnet litt hokus og pokus så hadde jeg tryllet meg selv gravid. hadde vært en flott ting ;)

Unnkarskvinnen ja, stakkar jente. Så det tidligere i uka.

Drittsekker av noen mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...