AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #41 Del Skrevet 22. august 2010 Denne tråden er inspirert av en annen tråd her inne: "Hvilke yrker ser du ned på?" Selv skjønner jeg ikke at man kan se ned på andres yrkesvalg, da de fleste jobber her i Norge er viktige for samfunnet vårt. Derfor lurer jeg på hvilke yrker du ser opp til? Ser ikke opp til noen yrker. Ingen grunn til det. Alle velger yrke ut fra 100% egeninteresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. august 2010 #42 Del Skrevet 24. august 2010 jeg ser ikke opp til noen, fordi jeg hater ALLE Dette er det mest bortkastede innlegget jeg har sett i dag. Logge seg som anonym bruker å komme med noe slikt. . . Meningsløst. Kan noen fjerne den knappen for posting av anonymt? Gjøre det strengere eller noe. Missbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NHill Skrevet 24. august 2010 #43 Del Skrevet 24. august 2010 Dette er det mest bortkastede innlegget jeg har sett i dag. Logge seg som anonym bruker å komme med noe slikt. . . Meningsløst. Kan noen fjerne den knappen for posting av anonymt? Gjøre det strengere eller noe. Missbruk. Et emne som får 43 svar og som du også velger å svare på kan vel knapt kalles misbruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå