chimp Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 Og da skulle vel alt være ’back to basics’ – nå som Hege har truet med å legge ned hele forumet….pga for opphetete diskusjoner…..som må legges lokk på! For min egen del vil jeg bare si at jeg sjelden og aldri tar del i kranglete diskusjoner….Er egentlig en ganske konfliktsky person. Det som har gjort meg så usigelig trist de siste par dagene er den ufattelige avskyen og irritasjonen over, i utgangspunktet, temmelig uskyldig avsporing….m påfølgende sletting av masse innlegg. Dette har for så vidt moderatorene sett på i ettertid, og kommet m noe som i hvert fall jeg oppfattet var i nærheten av en slags innrømmelse av unødvendig sletting, og saken burde i hvert fall for min del være ute av verden. Men så kommer den ene etter den andre m sure innlegg om hvor dumme og fæle og klikkete man er som holder på m denne grusomme avsporingen…..Jeg skulle likt å sett de samme personer holde i gang en samtale om et tema uten en eneste digresjon el lite sleivspark…..Isåfall; veldig voksent og seriøst, men så usigelig gledesløst…..etter min oppfatning, og d er bare den jeg gir uttrykk for her. Så fikk noen av den samme fæle ’klikken’ + en del til kritikk fordi vi som sant var, ga uttrykk for at vi syntes mannlige kjønnsorganer var estetiske, at munnsex var deilig og muligens enda et el annet feilskjær på Seksualitet, d har vært så mye nå at jeg husker ikke helt nøyaktig, hvor vi dessverre ikke var helt enig m den som startet tråden. Jo! Orgasme ble blandet m tær, var det.....Så derfor burde vi ha holdt oss for gode til ødelegge idyllen…..Dette MÅ jo ha vært svært alvorlig, for her fikk vi jo på pukkelen av selveste moderator! Og kom ikke m d der ikke-argumentet nå: Dere kan bare forlate forumet! (Helst ser vi at dere gjør det, dere ERSÅ plagsomme og slemme så……..) For min egen del kommer jeg til å være her mye mindre, da jeg ikke finner samme gleden og moroa her lenger…..Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg i d hele tatt nevner d, d driter vel de fleste i, mener jeg! Men er jo så mange andre som kunngjør sin avgang, så fikk bare lyst til å nevne hvorfor…. Og til dere som får lyst til å si: ’Dra pokker i vold! Det driter vi i!’ Så gjør det, gjerne for meg, det driter jeg også i. Er faktisk ikke så opptatt av å ikke fornærme folk lenger, merker jeg….muligens fordi jeg føler sånn skuffelse, tristhet og gledesløshet…..over å bli så feiltolket! Man blir kanskje litt slemmere av å hele tiden få beskjed om at man er slem???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har ikke tenkt å kommentere innlegget ditt, Chimp, synes liksom du fikk sagt det meste. Vil bare si jeg støtter det. Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg syns du på ingen måte har vært slem Chimp, heller det stikk motsatte, du har bidratt til mye morsomt her på KG. Men, hvis det er noen som har følt seg tråkket på som følge av din oppførsel(jeg vet ikke hvorfor) Er det ikke da mer på sin plass å ta konstruktiv kritikk, gå litt inn i seg selv, og se om det ligger noe i det? Isteden for å i sinne ønske å forlate forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. oktober 2003 #4 Del Skrevet 1. oktober 2003 Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 1. oktober 2003 #5 Del Skrevet 1. oktober 2003 Amen! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. oktober 2003 #6 Del Skrevet 1. oktober 2003 Chimp - jeg har ingenting å tilføye annet enn... Skal du gå nå når jeg endelig har begynt å bli kjent med deg!!!??? Skal du la meg og Glammy være igjen her alene som representanter for fri sex, kjønnsorganer og avsporinger????!!! Don't you dare!!! :evil: *phu...* Suzy *applauderer ivrig for Chimps innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #7 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det foregår en debatt på ris og ros om akkurat dette her Chimp ( ingen kritikk for at du laget et tråd altså :D ) hvor det etterlyses kommentarer fra de som klager best og de som er med i gjengen som syter og herser værst her inne ( vet ikke hvem dette er men, og er ikke sikker på om none vet det siden ingen tør og nevne nick ): jeg oppfordere alle de som har klaget , sytet, ris eller rost og gå inn og si sin mening...., så kan vi prøve å ha alt samlet i en tråd :D Men la oss prøve og være saklige :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #8 Del Skrevet 1. oktober 2003 Chimp! Klapper for du, og klapper litt på du også! :trøste: Jeg har vært syndig i diverse avsporinger, og ja, det irriterer tydeligvis! Selv om jeg ikke har ment noe ondt eller slemt med det. I kampens hete har jeg jo til og med trodd meg saklig... :oops: Men at jeg har vært del i noen av disse klikkene som det talses varmt og hett om her inne, så må det vel være at jeg har vært en sånn klikk-breaker, som har egla meg innpå folk til jeg har fått være med å leke :oops: Nektet å ta hint og sånn :blunke: Ja, vi har hatt moro, og vi har bedt om unnskyldning tusen ganger, og moderatorer har også sagt sitt. Men det tar liksom ikke slutt for det. Nei, Chimp, det er ikke så moro å leke lengre, dessverre, og jeg har jammen meg lekt, må vite! Håper virkelig at vi snakkes mer her, og at du ikke forsvinner helt. FOr jeg vil sanvne deg! Jeg kommer nå til å være her litt, men kanskje ikke så mye, nei! Sitter vel på gjerdet og venter på noen jeg kan plage, tenker jeg Støtteklemmer til Chimpis! Glam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. oktober 2003 #9 Del Skrevet 1. oktober 2003 Men du Chimp: Jeg skjønner at du er såret og lei deg og at du føler deg urettferdig behandlet/slettet. Men hva med å godta at din væremåte/skrivemåte irriterer noen og gleder andre? Hva med å ikke la seg selv ta seg så nær av kritikk som noen kommer med? Det er jo slett ikke slik at ALLE er enige om noe som helst her inne.... Når det gjelder denne avsporingen: Jeg har oppplevd at jeg gjerne vil poste innleggg i en (for meg) interessant diskusjon. Men så har jeg ikke tort (eh, hvordan bøyes "å tørre" :oops: ) fordi noen skriver i tråden: "herregud hva folk er opptatt av " eller " sitter på gjerdet og jekker meg en rusbrus og følger spent med" ... Slike kommentarer (som følges opp av andre som syns det er like teit) kan duppere meg på en svak dag, og jeg kan bli flau over at jeg virkelig er engasjert i "noe så dumt"... Det jeg prøver å si: Slike avsporinger kan såre. Jeg sier ikke at intensjonen er å såre, men de kan virke sårende og hemmende på en diskusjon, man føler seg dum og teit (og noen dager klarer man ikke heve seg over slike følelser). Andre avsporinger er harmløse og morsomme. Og det er lett å la seg rive med. Moderatorer like det ikke, og sletter, Men man har da hatt det gøy mens det sto på! Om ikke avsporingen får bli stående, så har man da fått lekt seg litt?! Ikke gå sin vei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 1. oktober 2003 #10 Del Skrevet 1. oktober 2003 nå som Hege har truet med å legge ned hele forumet….pga for opphetete diskusjoner…..som må legges lokk på! Dette stemmer ikke. Jeg har ingen myndighet til å legge ned forumet. Det jeg sier er at det kan bli en konsekvens om moderatorene forsvinner. Gry ønsker at dette forumet skal være et sted der alle kan trives og ha det hyggelig. Det kan hun ikke rå med alene lenger, det er derfor vi er her. I disse dager er ikke forumet slik Gry ønsker det. La oss få det på spoert igjen så fort som mulig. Gi oss kritikk om dere føler for det, men på en måte det er mulig å godta. Da går alt så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 1. oktober 2003 Takk for støtten da, alle sammen! Var jo'kke én eneste negativ melding her jo.....Glad for at dere vil ha meg her vaffal..... Dere er søte! Hege også, jeg vet du mener d bare godt assa.....og at d ikke er lett i d hele tatt. Æ'kke lett for meg heller dahhh.....m sånne enorme avsporingsfingre som lever sitt eget liv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #12 Del Skrevet 1. oktober 2003 Chimpis!!! Har vært så kjedelig i dag uten deg, atte! Suz og jeg har ikke hatt noen andre enn hverandre å plage, sånt kan fort bli kjedelig i lengda Kanskje vi må ha oss et sånt hvordan ikke spore av kurs :oops: fingrene mine lever et eget liv, de og, skal jeg si deg... Glam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 1. oktober 2003 Chimpis!!! Har vært så kjedelig i dag uten deg, atte! Suz og jeg har ikke hatt noen andre enn hverandre å plage, sånt kan fort bli kjedelig i lengda Kanskje vi må ha oss et sånt hvordan ikke spore av kurs :oops: fingrene mine lever et eget liv, de og, skal jeg si deg... Glam Plag meg, plag meg!!!! Embla! Godt råd! Skal byne å kose meg m avsoringene før de blir slettet......Går jo absolutt an d.... Jeg koser meg jo ikke m dem ETTER at de er slettet heller.....??? :o Whatever..... Må visst bare godta at jeg blir slettet, skal jeg være her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #14 Del Skrevet 1. oktober 2003 :klø: Pønske pønske :klø: Kanskje jeg må sove på det, hva jeg skal plage deg m, ass... Eller spørre Suz :oops: (selvstendigheten lenge leve ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 1. oktober 2003 Bare d ikke blir et plagiat såhhhh..... men no nyskapende lissom.....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #16 Del Skrevet 1. oktober 2003 :blunke: Du får vente i spenning, mens du skjælver i buksene. Er du glade i å være redd Chimpis For det kan du være nå, be afraid, Chimp, be very afraid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan nesten ikke vente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #18 Del Skrevet 1. oktober 2003 KOMMER IKKE PÅ NO Ser ut som du får vente til i morra, her er det tomt i hodet.... Men bare vent til jeg har tenkt meg om Du kan begynne å skjelve igjen sånn i ti tida i morra formiddag :evil: Glammy (glad at Chimper'n er tilbake) :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #19 Del Skrevet 1. oktober 2003 dere er en gjeng med kjerringer hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 1. oktober 2003 dere er en gjeng med kjerringer hele gjengen Ha deg ut av tråden 'min' hvis du kaller meg kjerring, ditt kvisehue.... Jeg gir deg juling.....mer enn gjerne, på blanke messingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå