AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #1 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg har slitt mye med eksem og allergi opp igjennom, men aldri opplevd det som har skjedd nå. Omtrent hele kroppen er dekket av store røde prikker, verst på mage og rygg, noen steder er det bare noen cm mellom hver prikk. De ligner ikke på noen form for eksem jeg har hatt, klør ikke, og reagerer ikke på sterk steroidkrem overhodet. Har nå hatt disse i snart to uker. Har ikke feber. De blekner når jeg tar glass over, men blir ikke helt borte.Fra 0,5 til 1,5 cm i diameter, ikke noe verk eller noe slikt på de. Fastlegen min er på ferie, og dette er vel ikke akkurat legevaktsak? Noen som har vært borti noe lignende, eller som har noen gode tips? Ser virkelig ikke bra ut, kan ikke akkurat vise meg i bikini sånn jeg ser ut nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 12. august 2010 #2 Del Skrevet 12. august 2010 Det høres ut som et form for utslett som jeg fikk for noen år siden. Det dukket plutselig opp, og jeg skjønte ikke hvorfor, det gjorde heller ikke legen. Han lurte på om det kunne være stress, da jeg var inne i en svært, svært stressende periode, og sykmeldte meg en uke. Og vips, etter tre dager med "tvungen avslapping", forsvant utslettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå