Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 3. oktober 2003 slettet/overført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. oktober 2003 #22 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hey...dette handlet ikke om roser! Dette handlet om...surpomper Ser hva du mener LD. Andre også. Ja, vi *er* forskjellige, helt klart. Og like godt er nå det, hvis ikke ville verden ha blitt like kjedelig som suppete kiosklitteratur (for the record...er helt paranoid for tiden...alt hva man sier KAN jo feiltolkes*fniser*...så mente jeg da ikke å si at Livets Datter er kiosklitteraturen i denne metaforen!!! Og det er helt sant!). Takk for tilbakemelding, forresten. Og Sofia....hvorfor går du bevisst inn for at jeg skal få rødmeanfall på jobb? Er du klar over at jeg ikke bruker dekkende foundation? Slik at kinnene blir synlig røde? Nesten som en rose nesten??? Kjempehyggelig tilbakemelding du gav. Er så...elendig på å ta sånne komplimenter at jeg kjenner hvordan det formelig stopper opp på tastaturet, men ble jo litt varm altså. Må innrømme det Hvorfor ER det så vanskelig å bare si Takk! Og ferdig med det, lissom? Har øvd på dette. Hvordan si takk. Noengang prøvd? Hvis noen sier..."Åååh...så schtilig du var i dag'a, Maiken"...å bare se dem rett inn i øynene, smile perfekt og si TAKK? Istedet for å krølle deg litt og svare..."næsh...det er nå bare no'greier jeg kjøpte i fjor engang dah...*rødmeanfall*"...? Oh shit...dette ble en avsporing! :gjemmer meg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. oktober 2003 #23 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvorfor ER det så vanskelig å bare si Takk! Og ferdig med det, lissom? Har øvd på dette. Hvordan si takk. Noengang prøvd? Hvis noen sier..."Åååh...så schtilig du var i dag'a, Maiken"...å bare se dem rett inn i øynene, smile perfekt og si TAKK? Istedet for å krølle deg litt og svare..."næsh...det er nå bare no'greier jeg kjøpte i fjor engang dah...*rødmeanfall*"...? : Det der har du helt rett i!! Tror det er en vanesak. Du må øve deg. Når man har gjort det noen ganger, faller det helt naturlig (som regel). (det er også mye morsommere å GI komplimenter til folk som smiler og takker enn folk som vrir seg).. OK - vi prøver: "Å, så fin du var på håret i dag, Maiken" Sånn nå er det din tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå