Anglofil Skrevet 5. september 2010 #61 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg må ærlig innrømme at jeg har begynt å mislike syklister. Uansett hvor mye tilrettelagt det er så er det sjeldent jeg ser syklister faktisk klarer å oppføre seg. Her jeg bor har de lagt det veldig til rette med sykkelstier etc, men allikevel skal de inn på gangveien som er for oss gående. Hver eneste dag jeg går til jobb blir jeg nesten kjørt ned fordi de ikke klarer å respektere at det er lagt til rette for både syklister, bilister OG gående. På vei til jobb går jeg ved siden av en stor motorvei. Ved siden av denne går en egen trasé, eller to for å være helt eksakt: ene merket for syklister, den andre for gående. Men blir jeg kjørt på? Jada, det skjer stadig. Nå begynner jeg å bli ganske lei, spesielt med de menneskene som oppfører seg som de skal utføre et kamikazeoppdrag der de sneier en med 1 millimeters klaring. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #62 Del Skrevet 21. september 2010 Må innrømme at jeg en gang sneiet beinet til en gående som gikk i sykkelfeltet (gangfeltet var vedsiden av) og nektet å flytte seg for plinginga. Vedkommende flytter seg nok neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå