Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 E dåkk her så seint ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ja, fytterakker'n - jeg skulle hatt bank! Hva er din unnskyldning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 he he he D blir jop sånn når man jobbe foran skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #4 Del Skrevet 1. oktober 2003 :kremt: Jobber? Ja... :oops: Riktig! Forresten - imponerende nesegrev du har fått tak i der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #5 Del Skrevet 1. oktober 2003 jeg prøver iallfall jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #6 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg sitter bare og hører på Tori Amos og synes synd på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #7 Del Skrevet 1. oktober 2003 She thought she could hold back a glacier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 1. oktober 2003 #8 Del Skrevet 1. oktober 2003 Venter på første morratog til Oslo - tør ikke å legge meg nå! Får sove på toget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #9 Del Skrevet 1. oktober 2003 he he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #10 Del Skrevet 1. oktober 2003 Går nettet like jævla treigt for alle dere andre også eller? :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 1. oktober 2003 #11 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ikke noe tregt her, men det kan jo være fordi jeg er litt treg akkurat nå :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #12 Del Skrevet 1. oktober 2003 nettet mitt er hurtigt idag,snedig egentlig for her opp er internett ikke helt stabilt til tider.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #13 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hmms. Nuhvel. Jeg skal legge meg! Natt'a damer + 1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #14 Del Skrevet 1. oktober 2003 tror jeg tar følge med deg lekeball..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 1. oktober 2003 #15 Del Skrevet 1. oktober 2003 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #16 Del Skrevet 1. oktober 2003 Stakkars dæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 1. oktober 2003 #17 Del Skrevet 1. oktober 2003 hehe, gleder meg bare til å komme meg på toget nå :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. oktober 2003 #18 Del Skrevet 1. oktober 2003 Halloen!! Er her ennå jeg da.. Går frem og tilbake mellom å spille Backgammon og rusle rundt her inne.. er så koselig atte.. Sover dere andre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #19 Del Skrevet 1. oktober 2003 La meg i halv 5 tiden etter å ha fått bank av FrontPage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 1. oktober 2003 #20 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har kommet meg gjennom natten og togturen med vettet i behold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå