up! Skrevet 3. oktober 2010 #141 Del Skrevet 3. oktober 2010 Deilig med turer i regnet Mmmm.. kakao, kanskje jeg skal lage en sånn jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 3. oktober 2010 Deilig med turer i regnet Mmmm.. kakao, kanskje jeg skal lage en sånn jeg og Kakao er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. oktober 2010 #143 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nam kakao! Må få kjøpt oss ny vannkoker så jeg kan få meg kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #144 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nam kakao! Må få kjøpt oss ny vannkoker så jeg kan få meg kakao Vi kjøpte likegodt ny kaffemaskin vi! :gjeiper: Jeg tok meg forøvrig en kakao til, så kaloritotalen i dag havna på 1359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 3. oktober 2010 #145 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kakao er fantastisk!! - også så lettvindt med Freia-poser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. oktober 2010 #146 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi kjøpte likegodt ny kaffemaskin vi! :gjeiper: Jeg tok meg forøvrig en kakao til, så kaloritotalen i dag havna på 1359 Kaffemaskin! Hva slags type da? Er den avansert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #147 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kaffemaskin! Hva slags type da? Er den avansert? En sånn her en: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kaffe-espresso/kaffemaskin/CIRCULOGREYC/nescaf-dolce-gusto-circulo-by-delonghi Den er ikke avansert i det hele tatt, og lager både espresso, vanlig kaffe, kaffedrikker med melk, kakao og iste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 3. oktober 2010 #148 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ser at vi er ganske like på vekt ja, og har ganske like mål! Mitt mål er også innen jul... Så jeg må virkelig i gang med å jobbe Så bra du klarer å holde kcal-budsjettet! Da må det jo bare gå veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #149 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så bra du klarer å holde kcal-budsjettet! Da må det jo bare gå veien Jeg håper det Klarer ikke holde meg unna vekta hver dag (noe som straffer seg i tiden før mensen og sånn... ), men jeg hadde visstnok gått ned 1,4 kg fra i går til i dag, så hvis det resultatet holder seg blir jo ting bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 3. oktober 2010 #150 Del Skrevet 3. oktober 2010 Mensen altså... jeg må bare styre unna vekten da jeg og... jeg vet jo at den bare viser vissvas akkurat da, men likevel blir jeg liksom skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. oktober 2010 #151 Del Skrevet 4. oktober 2010 Takk for hilsen i boka mi! Måtte bare innom her og legge igjen et tegn så jeg får deg på Mine innlegg! Rekker ikke lese stort nå, men kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 4. oktober 2010 Mensen altså... jeg må bare styre unna vekten da jeg og... jeg vet jo at den bare viser vissvas akkurat da, men likevel blir jeg liksom skuffa! Vekta mi har gått litt bananas, jeg lurer på om det er på tide å skaffe ny. På fredag veide jeg 89,9 - lørdag 88,8 - søndag 87,4 - i dag 86,5. Kanskje det er alt vannet etter flyturen (på tirsdag...) som endelig slipper? Skal ha mensen til helgen igjen da, så regner ikke med at den fine nedgangen min varer Takk for hilsen i boka mi! Måtte bare innom her og legge igjen et tegn så jeg får deg på Mine innlegg! Rekker ikke lese stort nå, men kommer sterkere tilbake! Mine innlegg er en flott funksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 4. oktober 2010 #153 Del Skrevet 4. oktober 2010 Min vekt gikk faktisk bananas forrige uke, så jeg måtte til en venninne for å sjekke vekten. Jeg veide plutselig 85, så 83! Det kunne jo ikke stemme... det var synd ! Men det hørtes jo ut som en sakte fin nedgang du har hatt de siste dagene? Sakte på få dager, hehe! Kanskje ferien ikke hadde sååå store utslag likevel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 4. oktober 2010 Min vekt gikk faktisk bananas forrige uke, så jeg måtte til en venninne for å sjekke vekten. Jeg veide plutselig 85, så 83! Det kunne jo ikke stemme... det var synd ! Men det hørtes jo ut som en sakte fin nedgang du har hatt de siste dagene? Sakte på få dager, hehe! Kanskje ferien ikke hadde sååå store utslag likevel da? Jeg håper jo det er ferien som har gått ganske greit allikevel, jeg har jo tross alt gått 600+++ trappetrinn hver dag Men hvis dette resultatet holder seg til fredag, når det er ny veiedag (må ta det en dag for tidlig, skal på kurs i helgen) så er jeg strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg posta dette som svar i en annen tråd, men det kan jo være kjekt å ha her også En vanlig dag på matfronten for meg er: Frokost - en Skyr Frukt eller ett knekkebrød med mye pålegg Mellommåltid - en kopp suppe (gjerne Maggi FeelGood ) Lunsj - en Skyr Frukt/litt Cottage Cheese/rester etter gårsdagens middag/ett knekkebrød med mye pålegg Mellommåltid - en kopp suppe Middag - proteinrik mat og mye grønnsaker Mellommåltid - en kopp suppe, kakao eller en melkerik kaffe Kvelds - rester etter middagen eller et knekkebrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #156 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har spist for passe akseptabel tid siden, har på treningsklær, og har treningsvideo i DVD-spilleren, men det er så sliiiiit å reise seg opp og begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 4. oktober 2010 #157 Del Skrevet 4. oktober 2010 Aaaaaldri opplevd Kom igjen, du klarer det! Ellers hadde jeg vært dævvsulten om jeg bare hadde spist det du spiser, men jeg har en forbrenning som er helt sjukt høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 4. oktober 2010 Aaaaaldri opplevd Kom igjen, du klarer det! Ellers hadde jeg vært dævvsulten om jeg bare hadde spist det du spiser, men jeg har en forbrenning som er helt sjukt høy. Er jeg sulten, spiser jeg bare mer Nå har jeg trent. Ble ikke 30 day shred som planlagt, men "Learn and Burn" Turbo Jam isteden. "Bare" 17 minutter, men jeg er dyvåt av svette - selv om de 17 minuttene gikk kjempefort! Dette var skikkelig gøy, jeg tenkte ikke over at jeg trente fordi det var så morsomt! Skal definitivt prøves igjen Trening i Oktober 3 - 30 minutter gåtur 4 - TurboJam - Learn and Burn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. oktober 2010 #159 Del Skrevet 4. oktober 2010 flink du er, litt misunnelig her jeg planlegger sofadate med "bonderomantikk" og litt snop... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. oktober 2010 #160 Del Skrevet 4. oktober 2010 flink du er, litt misunnelig her jeg planlegger sofadate med "bonderomantikk" og litt snop... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå