CoffeeGirl Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #1161 Del Skrevet 4. mai 2011 Kveldsmat - 510 kcal - 0 g/karbohydrater - 48 g/fett - 21 g/protein First Price - Bacon, 150 grams Totalt for dagen: 1895 kcal - 13 g/karbohydrater - 150 g/fett - 127 g/protein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 4. mai 2011 #1162 Del Skrevet 4. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 5. mai 2011 #1163 Del Skrevet 5. mai 2011 Så flink du er! :D Når man er på lavkarbo, hva er det lov til å drikke da egentlig? Er det helt forbudt å drikke øl og vin på lørdag, kaffe, te?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 5. mai 2011 #1164 Del Skrevet 5. mai 2011 HVordan er det med trening og lavkarbo egentlig? Har du energi til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1165 Del Skrevet 5. mai 2011 Dag 4: 85.3 Frokost - 431 kcal - 1 g/karbohydrater - 26 g/fett - 45 g/protein Tine Norway - Jarlsberg, 54 g First Price - Tunfisk I Vann, 120 g Tine - Seterrømme, 30 gram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1166 Del Skrevet 5. mai 2011 Så flink du er! :D Når man er på lavkarbo, hva er det lov til å drikke da egentlig? Er det helt forbudt å drikke øl og vin på lørdag, kaffe, te?? Jeg drikker Fun Light og svart light-brus og opp mot 1.5 liter vann om dagen (selv om jeg ikke liker vann, får så mageknip av det ). Det finnes ulike typer lavkarbo-øl, og man kan også drikke tørre viner Kaffe og te uten sukker og melk er greit, hvis man f.eks. må ha en latte går det ann å bruke fløte i kaffen/teen, eller å lage eggemelk. Eggemelk høres SUPEREKKELT ut, men jeg prøvde det i går med to skjeer bakekakao i og det var SUPERDIGG! Husk også på at det finnes mange forskjellige typer lavkarbo Jeg er ganske streng mot meg selv nå i "induksjonsfasen", og prøver å ligge under 20 karbohydrater om dagen, mens jeg på sikt tenker å øke det tallet opp mot 40-50 HVordan er det med trening og lavkarbo egentlig? Har du energi til det? Nå har hodepinen egentlig gitt seg Når det gjelder energi har jeg nok egentlig det, men jeg har hatt mye jobb de siste to ukene og har en eksamen om en uke, så de stjeler nok mye energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1167 Del Skrevet 5. mai 2011 Iiiih, vi har vært hos gullsmeden i dag og blitt enige om hva vi skal gjøre med forlovelsesringene våre når vi gifter oss. Planen er å endre struktur på utsiden og gravere dem inni, pluss at min må tas inn et par hakk fordi jeg har gått ned i vekt. Ringene skal leveres neste onsdag, og deretter skal vi ikke ha dem på før vi faktisk gifter oss Også jeg som er så avhengig av ringen min Derfor har verdens søteste og greieste samboer bestilt en frierring fra Bjørklund til meg (side 25 her) sånn at jeg kan gå med ring de neste tre månedene allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 5. mai 2011 #1168 Del Skrevet 5. mai 2011 Aww. Så koselig å gjøre noe sånt Jeg vil også ha ring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1169 Del Skrevet 5. mai 2011 Aww. Så koselig å gjøre noe sånt Jeg vil også ha ring... Jeg måtte hinte og småmase litt da Men han vet hvor mye det betyr for meg å gå med ring, så han skjønte jo relativt raskt hva jeg mente Hva med å hinte litt til samboeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 5. mai 2011 #1170 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg måtte hinte og småmase litt da Men han vet hvor mye det betyr for meg å gå med ring, så han skjønte jo relativt raskt hva jeg mente Hva med å hinte litt til samboeren? Jeg har hinta og sagt det rett ut i mange år jeg Han vet akkurat hva jeg vil. Men han har sagt at han vil gifte seg etterhvert når vi har økonomi til det, så jeg bare venter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1171 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har hinta og sagt det rett ut i mange år jeg Han vet akkurat hva jeg vil. Men han har sagt at han vil gifte seg etterhvert når vi har økonomi til det, så jeg bare venter jeg... Du får si til ham at det ikke er noe galt i at han gir deg en litt fin ring for å "markere deg som sin" Så kan bryllupet komme etterhvert :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 5. mai 2011 #1172 Del Skrevet 5. mai 2011 Du får si til ham at det ikke er noe galt i at han gir deg en litt fin ring for å "markere deg som sin" Så kan bryllupet komme etterhvert :gjeiper: Nopes, funker ikke Og det har jeg forståelse for, han liker ikke metall. Dessuten har vi vært sammen såpass lenge at han ikke trenger å markere det sånn egentlig, men hadde ikke hatt noe imot det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1173 Del Skrevet 5. mai 2011 Nopes, funker ikke Og det har jeg forståelse for, han liker ikke metall. Dessuten har vi vært sammen såpass lenge at han ikke trenger å markere det sånn egentlig, men hadde ikke hatt noe imot det da Han liker ikke metall? Kan han ikke kjøpe en diamantring da? Finnes mange fine frierringer! (Jeg falt VELDIG for min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1174 Del Skrevet 5. mai 2011 Lunsj - 299 kcal - 1 g/karbohydrater - 26 g/fett - 14 g/protein Bjerke - Biffbacon - Storfe, 45 grams 1 egg Tine - Kremfløte, 0.5 dl/100 gram Middag - 420 kcal - 4 g/karbohydrater - 34 g/fett - 25 g/protein Fet tysk ostesuppe, 1 serving Kvelds - 630 kcal - 6 g/karbohydrater - 50 g/fett - 38 g/protein Fet tysk ostesuppe, 1.5 serving Totalt for dagen: 1780 kcal - 12 g/karbohydrater - 136 g/fett - 122 g/protein Har hatt utrolig lite matlyst i dag, og gikk faktisk fra kl 16.30 eller 17 til 21.30 uten mat! Det skjer ikke hver dag, kan du si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 5. mai 2011 #1175 Del Skrevet 5. mai 2011 Han liker ikke metall? Kan han ikke kjøpe en diamantring da? Finnes mange fine frierringer! (Jeg falt VELDIG for min ) Det var de pengene da. Men nei, metall på huden, uansett form, er ikke noe alternativ for han, så om vi gifter oss skal han ikke gå med ring. Imens får jeg bare vente tålmodig Det viktigste er at vi har det flott sammen, om vi er samboere eller gifte. Jeg klarer å vente, selv om det er frustrerende noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #1176 Del Skrevet 5. mai 2011 Det var de pengene da. Men nei, metall på huden, uansett form, er ikke noe alternativ for han, så om vi gifter oss skal han ikke gå med ring. Imens får jeg bare vente tålmodig Det viktigste er at vi har det flott sammen, om vi er samboere eller gifte. Jeg klarer å vente, selv om det er frustrerende noen ganger Hm, jaja, noen bare er sånn Min har alltid vært innstilt på å ha ring, så det blir rart å se ham uten i tre måneder nå Men jeg har i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 5. mai 2011 #1177 Del Skrevet 5. mai 2011 Hm, jaja, noen bare er sånn Min har alltid vært innstilt på å ha ring, så det blir rart å se ham uten i tre måneder nå Men jeg har i alle fall Jepp, han fyren min er litt sær Syns din var snill da som kjøpte ny til deg, den så nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 6. mai 2011 #1178 Del Skrevet 6. mai 2011 Iiiih, vi har vært hos gullsmeden i dag og blitt enige om hva vi skal gjøre med forlovelsesringene våre når vi gifter oss. Planen er å endre struktur på utsiden og gravere dem inni, pluss at min må tas inn et par hakk fordi jeg har gått ned i vekt. Ringene skal leveres neste onsdag, og deretter skal vi ikke ha dem på før vi faktisk gifter oss Også jeg som er så avhengig av ringen min Derfor har verdens søteste og greieste samboer bestilt en frierring fra Bjørklund til meg (side 25 her) sånn at jeg kan gå med ring de neste tre månedene allikevel Jeg har vært så idiot å si at jeg ikke har lyst til å gifte meg jeg, og han syns det var en grei idè. Jeg kjenner jeg angrer mer og mer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #1179 Del Skrevet 6. mai 2011 Jepp, han fyren min er litt sær Syns din var snill da som kjøpte ny til deg, den så nydelig ut! Jeg har vært så idiot å si at jeg ikke har lyst til å gifte meg jeg, og han syns det var en grei idè. Jeg kjenner jeg angrer mer og mer..... Si at du har ombestemt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 6. mai 2011 #1180 Del Skrevet 6. mai 2011 Så spennende med lavkarbo Gleder meg til å lese om hvordan det går! Jeg prøvde meg på lavkarbo en periode tidligere i vår, men det ble for vanskelig i sosiale sammenhenger, så jeg måtte droppe det. Men kjente absolutt at det hadde en positiv virkning på blodsukkeret Bryllupsprat.. Vil ha kjæreste jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå