Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Flink du er! :)

Takk :klemmer:

Fikk ikke se den andre kjolen, men den første var heeelt nydelig! :rodmer:

Bra jobbet med brusen! Hva om du tømmer i deg masse vann hver gang du tenker på brus? :)

Den andre kjolen havner nok på Finn.no når den kommer, jeg har brukt et par dager på å tenke og nå er jeg helt forelska i den kjolen jeg har :hjerte: Prøvde den på i dag, med sko og greier, og jeg er strålende fornøyd :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg kunne "tease" litt... Var nemlig i byen i dag og fant de perfekte brudeskoene på Agape :strix:

Sko<3

Og det er lov å be om bilde av kjolen på pm... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne "tease" litt... Var nemlig i byen i dag og fant de perfekte brudeskoene på Agape :strix:

Sko<3

Og det er lov å be om bilde av kjolen på pm... :sjenert:

Så søte! Ååh, jeg blir giftesyk av alle disse dagbøkene og bryllups-programmene på tv! :fnise:

Kan jeg få se bilde på pm? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

04.02.11 - 83.5 kg (-0.1)

04.03.11 - 86.3 kg (+2.8)

16.03.11 - 85.8 kg (-0.5)

28.03.11 - 88.7 kg (+2.9)

01.04.11 - 86.7 kg (-2.0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyydelig kjole! :)

Du ser smashing ut altså, jeg hadde ikke tippet vekta di!

Takk :klemmer: Jeg føler meg ca dobbelt så stor som det jeg er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er en inspirasjon jeg vil følge! :)

God lørdag :)

Jeg selv hiver meg på spinningsykkelen i ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk cardigan :klemmer:

Det blir dårlig med trening denne helgen, jeg har litt for mye jobb :sjenert: Gått to vakter i dag, totalt 13.5 timer (pluss en halvtimes transittid mellom de to jobbene :daane: ) og skal på igjen i morgen tidlig. Men mandag har jeg fri :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk cardigan :klemmer:

Det blir dårlig med trening denne helgen, jeg har litt for mye jobb :sjenert: Gått to vakter i dag, totalt 13.5 timer (pluss en halvtimes transittid mellom de to jobbene :daane: ) og skal på igjen i morgen tidlig. Men mandag har jeg fri :hoppe:

Hvor ble det av den skrittelleren da? ;)

Når skal du løpe byløp egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av den skrittelleren da? ;)

Når skal du løpe byløp egentlig?

Jeg har tre, men alle er tomme for batteri, så jeg driver og maser på mannen om at han skal bytte batteri på dem... :sjenert:

Byløpet er 18. juni :)

Atter en tidlig morgen, begynner på jobb om litt under en time. Satser på at det bare blir enkeltvakt i dag, men med 70% av bemanningen smittet med NORO på arbeidsplass nr 2 er det mye mulig jeg hører derfra i løpet av dagen :daane: Jaja, jeg har fri i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

04.02.11 - 83.5 kg (-0.1)

04.03.11 - 86.3 kg (+2.8)

04.04.11 - 86.5 kg (+0.2)

Det ble dobbeltvakt i går også :daane: Så nå bare krysser jeg fingrene for at jeg ikke er smittet med NORO, for på vakta mi i går ble tre nye pasienter dårlige :daane: Jeg hater oppkast, og får brekninger av at andre kaster opp, så jeg hadde en ganske tøff kveldsvakt kan du si... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så fælt! Jeg hadde aldri taklet den jobben, er imponert over dere som gjør det. :klemmer: Håper du ikke blir syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så fælt! Jeg hadde aldri taklet den jobben, er imponert over dere som gjør det. :klemmer: Håper du ikke blir syk!

:klemmer:

Jeg har vært ganske god på å bruke beskyttelsesutstyr (frakk, munnbind, hansker osv) og passet på god håndhygiene, så jeg krysser fingrene for at jeg klarer å holde meg frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, i dag har jeg så lyst på Cola Zero at jeg nesten gir opp avvenningen min :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig kjole! :)

Du ser smashing ut altså, jeg hadde ikke tippet vekta di!

Ikke jeg heller!! Syns du så utrolig flott ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...