Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Da er det bare å sette i gang å se mer!! :)

Always er søtt det altså, men jeg tror jeg ville gått for Libresse ja :fnise:

Bruker MoonCup jeg, og det blir litt sært å skrive det oppetter armen :ler:

Nei, er ganske sikker på at det blir "always". Hadde egentlig planer om å bestille timer i dag, men så må jeg på jobb isteden. Jeg har fått jobb :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

07.01.11 - 85.1 kg (+1.5)

14.01.11 - 84.5 kg (-0.6)

21.01.11 - 85.0 kg (+0.5)

28.01.11 - 84.4 kg (-0.6)

04.01.11 - 83.5 kg (-0.9)

11.02.11 - 85.3 kg (+1.8)

Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd, jeg har jo vært flink og trent og greier, og tilbragt 15 timer på beina på jobb i løpet av uka, men tipper det er en blanding av væskesamling (spesielt i knærne - MÅ ha nye sko til jobb :daane: ) og at TR er rett rundt hjørnet...

Skulle egentlig på trening i går, men det ble jobb isteden. Samme skjer i dag, og i morgen. Får prøve å trene på søndag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er veldig flink jeg! Men skjønner du blir fortvilet av en ustabil vekt, når du føler du gjør ting riktig!

Det er sikkert Tante Rød som kødder litt med deg!

Gratulerer med jobb! Hvor jobber du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er veldig flink jeg! Men skjønner du blir fortvilet av en ustabil vekt, når du føler du gjør ting riktig!

Det er sikkert Tante Rød som kødder litt med deg!

Gratulerer med jobb! Hvor jobber du? :)

Det er garantert TR som kødder ja :tristbla:

Grattis med jobb! Tipper den er studierelatert? :)

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for studierelatert jobb! Det første studiet eller det andre..? Begynte du på nytt studie nå forresten?

TR kødder garantert! Har den selv, rett rundt hjørnet. Da gidder jeg ikke gå på vekta, for det blir bare tull :tristbla: Da venter jeg heller på gode nyheter senere. Viss du gjør alt riktig, så ordner det seg vettu. Hvor høy er dù? Bare lurer, for tror vi er ganske like...! :gjeiper: Kan jeg spørre hvilke str du bruker i klær nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for studierelatert jobb! Det første studiet eller det andre..? Begynte du på nytt studie nå forresten?

TR kødder garantert! Har den selv, rett rundt hjørnet. Da gidder jeg ikke gå på vekta, for det blir bare tull :tristbla: Da venter jeg heller på gode nyheter senere. Viss du gjør alt riktig, så ordner det seg vettu. Hvor høy er dù? Bare lurer, for tror vi er ganske like...! :gjeiper: Kan jeg spørre hvilke str du bruker i klær nå?

Det studiet jeg startet på nå i januar :) Foreløpig er det kjempegøy, og jobben er identisk med det jeg skal gjøre når jeg skal ut i første praksis, så jeg får MASSE trening :jepp:

Jeg er 169 :sjenert: Vet ikke helt hvilken størrelse jeg bruker, for jeg er litt "redd" for størrelser, men jeg har et par jeans i 34-tommer fra HM (34 i livet, 32 i beina) som er litt store, mens 32-32 er litt små :fnise: Ellers har jeg vel noen bukser i 42, noen i 44, noen i 46 (litt store). Topper er alt fra S til XL avhengig av produsent. Esprit-toppene mine er XL, men de er jo igrunnen knøttsmå i størrelsen da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg var hos legen min og klaget over det samme med vekta, syns også jeg var flink uten noen særlige resultater og blir så oppgitt. Han sa det var noen kropper som var sykt gode på å lagre og tviholde på energi... Ingen trøst direkte, men...

Vi satser på at det er TR hos deg, da forsvinner det jo fort igjen :gjeiper:

God helg :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny jobb! :)

Takk :klemmer:

Jeg var hos legen min og klaget over det samme med vekta, syns også jeg var flink uten noen særlige resultater og blir så oppgitt. Han sa det var noen kropper som var sykt gode på å lagre og tviholde på energi... Ingen trøst direkte, men...

Vi satser på at det er TR hos deg, da forsvinner det jo fort igjen :gjeiper:

God helg :skravle:

Urk, det hadde jo vært typisk om jeg har havna i en sånn periode, sånn rett før vi skal gifte oss :daane: Satser på at det bare er TR jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en fin kveld Coffee :gjeiper:

Setter igjen et glass til deg :vin:

Jeg har vært på jobb, så det har vært lite :vin: gitt :ler: Men nå er jeg hjemme, og i morgen har jeg fri, så nå tar jeg gjerne et glass :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens vekt: 85.7 kg :daane: Men TR kom til angitt tid (haha, man kan praktisk talt stille klokka etter meg :ler: ) og nå ligger jeg på sofaen og syns synd på meg selv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, håper du ikke blir så dårlig. Jeg er ganske heldig der, for jeg får ikke veldig vondt...

Ha en fin søndag :hug:

:klemmer:

Jeg synes også synd på deg! :troest:

Takk :klemmer:

Jeg sitter sammenkrøket på sofaen og spiser sjokoladekuler og drikker brus mens jeg ser på Greys. Varmepute på magen, smertestillende på stuebordet (den slutter å funke så innmari raskt :daane: ) og vondt vondt vondt. Men det er fint vær, og vi har bestilt turen til bryllupet vårt, så dagen er litt god allikevel :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, hvor skal dere reise?? Så moro å bestille, jeg gleder meg til min neste tur i april en gang jeg :jepp:

Vel, vi gifter oss jo i Syd-Europa, så turen går dit :fnise: Men nå er fly og hotell endelig bestilt :danser:

Bryllupsliste (grønt = ok)

- Dato

- Overnattingssted

- Forlovere

- Kirke

- Fotograf

- Mat etterpå

- Brudekjole

- Forloverkjole

- Antrekk til mannen

- Brudesko

- Blomster

- Frisør

- Leiebil

- Invitasjoner

Fortsatt mye igjen å fikse, og jeg har sikkert glemt noe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...