Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Jeg syns også ord som sier en noe er flott som tattovering, skulle gjerne tatt en selv, men jeg er litt pysete :sjenert:

Jeg var også veldig pysete før jeg tok den første, for alle jeg prata med sa det var dritvondt, og siden jeg skulle ta en på innsiden av håndleddet/underarmen var jeg veldig nervøs. Nå er jeg ikke nervøs i det hele tatt - jeg gleder meg noe så sinnssykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, så morsomt! Min pulsklokke er bare teit for tida. Den skal ha noen funksjoner jeg bare ikke finner!

Hvilke funksjoner da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg var også veldig pysete før jeg tok den første, for alle jeg prata med sa det var dritvondt, og siden jeg skulle ta en på innsiden av håndleddet/underarmen var jeg veldig nervøs. Nå er jeg ikke nervøs i det hele tatt - jeg gleder meg noe så sinnssykt!

Så, når skal du ta :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening 26. januar - 28. februar

26.01 - 3.53 km/30 min + styrke (overkropp)

26.01 - 1.7 km/18 min (rakk ikke bussen, måtte gå :P)

27.01 - 1.96 km/15 min + 15 min sykling (4 km)

03.02 - 1.62 km/15 min + styrke (overkropp)

06.02 - 1.65 km/15 min + styrke (overkropp og benpress)

08.02 - 1.54 km/14 min + 45 min "power"-time (styrketrening - 447 kcal)

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, når skal du ta :gjeiper:

Når jeg har penger og nok tid til å gå innom og bestille time :sjenert:

Har også lyst på en tatovering til.. Bare aner ikke hva eller hvor.. Vil ikke ta bare for å ta heller!

Jeg har bestemt meg nå. Blir "always"-tatoveringen - den har en betydning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bokstaver/ord er kjempefine som tatoveringer! Det blir sikkert bra. Kan jeg spørre hvor på kroppen du tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har penger og nok tid til å gå innom og bestille time :sjenert:

Jeg har bestemt meg nå. Blir "always"-tatoveringen - den har en betydning ;)

Har også lyst på en tatovering med en "historie" bak seg, men jeg kan jo ikke bare finne på noe heller :P Har ikke så veldig lyst til å tatovere noe som angår gubben heller.. Det er litt sketchi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bokstaver/ord er kjempefine som tatoveringer! Det blir sikkert bra. Kan jeg spørre hvor på kroppen du tenker?

Jeg tipper det blir håndledd, evt. ankel. Men jeg har liksom et annet motiv til ankelen, og skulderen, og bak i nakken, så håndledd er en stor mulighet :fnise:

Har også lyst på en tatovering med en "historie" bak seg, men jeg kan jo ikke bare finne på noe heller :P Har ikke så veldig lyst til å tatovere noe som angår gubben heller.. Det er litt sketchi!

Det er det som er det fine med den her - det er ingen som trenger å skjønne hva det betyr :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, jeg snikveide meg i dag tidlig, og har gått opp to kg siden fredag :daane: Har en sterk mistanke om at det er fordi TR er på vei - hvis jeg ikke anstrenger meg for å holde inn magen ser jeg ut som om jeg er fem-seks måneder på vei :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo!

(Visste jeg at du skal gifte deg...? Har jeg kommentert det..?) Gratulerer med forlovelse!!! Hva skjedde og når skjedde det?? hihi, så koslig! Han fikk fingeren ut med andre ord? (Tipper det var han som fridde altså!)

tatovering, så kult! Jeg tørr ikke jeg :skratte: Og det mener jeg seriøst. Viss jeg skulle tatt, hadde det muligens kunne blitt på innsiden av ankelen.

TR, hm....?

hvordan går det med styrketreninga/treningssentertreninga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yo!

(Visste jeg at du skal gifte deg...? Har jeg kommentert det..?) Gratulerer med forlovelse!!! Hva skjedde og når skjedde det?? hihi, så koslig! Han fikk fingeren ut med andre ord? (Tipper det var han som fridde altså!)

tatovering, så kult! Jeg tørr ikke jeg :skratte: Og det mener jeg seriøst. Viss jeg skulle tatt, hadde det muligens kunne blitt på innsiden av ankelen.

TR, hm....?

hvordan går det med styrketreninga/treningssentertreninga?

Hei! :klemmer: Vet ikke om du visste det :sjenert: Forlovelsen skjedde for fire år siden, det er bare selve datoen som plutselig ble avgjort i løpet av Desember :jepp:

Innsiden av ankelen er "reservert" til noe annet :jepp: TR = tante rød = youknow :sjenert:

Styrketreninga går ganske greit - blir ikke RYP (jeg orker ikke!) men jeg har en styrkeøkt hver gang jeg er på senteret :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fader! Jeg som er så nysgjerrig! Jeg tror det er 'Always and Forever' fra One Tree Hill ;)

Jeg har ikke sett mer enn halvparten av første sesongen til OTH :fnise: Men det er en populærkultur-referanse også ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...