CoffeeGirl Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #721 Del Skrevet 20. januar 2011 Enda godt han er kjekk da :gjeiper: Si meg, hva gjør egentlig en naprapat Jeg har litt skrekken for sånne yrkesgrupper etter at jeg var hos en kiropraktor i fjor som sa; "du har ikke prolaps, det er en sideveis låsning i bekkenet" også knakk han tre ganger på ryggen min og etter det kunne jeg ikke gå Han gjorde virkelig ikke det? :dåne: Sånn vet jo "alle" at man ikke gjør! Han her trykker egentlig mest... Behandlingene (de to jeg har vært på ) har starta med at han har "knukket opp" nakken og ryggen (det er ikke vondt, bare litt smått ubehagelig å høre ALLE knoklene i ryggraden knekke på rad ) og deretter trykket på alle de vonde stedene (hardt! :dåne: Og jeg har HØY smerteterskel ) og masserer kanskje litt. Sistgang forsøkte han å knekke opp hofta/bekkenet mitt, det førte ikke med seg noe godt, så i dag har han bare trykket på forskjellige plasser bak på hofta. Kjenner det GODT nå, kan du si :dåne: La meg et par timer isted for å få sovet ut etter sprøyta, og den siden av hofta (venstre denne gangen) er ikke så ille lenger (den pleier alltid å være veldig vond etter disse injeksjonene...). Den høyre siden derimot, der jeg vanligvis har den "låsningen" (eller hva det nå er, ingen som har klart å diagnostisere det ), gjør så VONDT nå at jeg tror jeg skal finne litt å trøste meg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 20. januar 2011 #722 Del Skrevet 20. januar 2011 Uff, høres ut som smertefulle greier! Håper det hjelper for noe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #723 Del Skrevet 20. januar 2011 Uff, høres ut som smertefulle greier! Håper det hjelper for noe da Satser på at det hjelper, om ikke med en gang så i alle fall på sikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 20. januar 2011 #724 Del Skrevet 20. januar 2011 Satser på at det hjelper, om ikke med en gang så i alle fall på sikt tilbake. Kos deg med sjokoladen du! Etter en så hard dag er det veldig fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #725 Del Skrevet 20. januar 2011 tilbake. Kos deg med sjokoladen du! Etter en så hard dag er det veldig fortjent Jeg vet nå ikke helt om det er fortjent, men jeg spiser det i alle fall Det er så lenge siden jeg har trent at jeg holder på å gå på veggen :dåne: Skal se an formen i morgen, hvis hofta er like vond utgår trening med høy fart, og hvis jeg er forkjøla og ikke får puste er det ikke SÅ kult å gå på trening liksom Går ingen yoga-timer i morgen heller, så kanskje jeg bare skal vente til mandag eller tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 20. januar 2011 #726 Del Skrevet 20. januar 2011 Han gjorde virkelig ikke det? :dåne: Sånn vet jo "alle" at man ikke gjør! Han her trykker egentlig mest... Behandlingene (de to jeg har vært på ) har starta med at han har "knukket opp" nakken og ryggen (det er ikke vondt, bare litt smått ubehagelig å høre ALLE knoklene i ryggraden knekke på rad ) og deretter trykket på alle de vonde stedene (hardt! :dåne: Og jeg har HØY smerteterskel ) og masserer kanskje litt. Sistgang forsøkte han å knekke opp hofta/bekkenet mitt, det førte ikke med seg noe godt, så i dag har han bare trykket på forskjellige plasser bak på hofta. Kjenner det GODT nå, kan du si :dåne: La meg et par timer isted for å få sovet ut etter sprøyta, og den siden av hofta (venstre denne gangen) er ikke så ille lenger (den pleier alltid å være veldig vond etter disse injeksjonene...). Den høyre siden derimot, der jeg vanligvis har den "låsningen" (eller hva det nå er, ingen som har klart å diagnostisere det ), gjør så VONDT nå at jeg tror jeg skal finne litt å trøste meg med... Jahvisst... Da vet jeg hvor jeg heller ikke skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2011 #727 Del Skrevet 20. januar 2011 Klem til deg!!! Enda godt han naprapaten er KJEKK!! Har erfaring med at behandlingen er vond, en periode med skikkelig stivhet og triggerpunktsbehandling gjorde at jeg begynte å puste "fødepusting" under behandling. Det hjalp! Men gjør innmari godt da etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #728 Del Skrevet 20. januar 2011 Jahvisst... Da vet jeg hvor jeg heller ikke skal Med prolaps er det sikkert smart å holde seg unna Klem til deg!!! Enda godt han naprapaten er KJEKK!! Har erfaring med at behandlingen er vond, en periode med skikkelig stivhet og triggerpunktsbehandling gjorde at jeg begynte å puste "fødepusting" under behandling. Det hjalp! Men gjør innmari godt da etterhvert Ja, at han er kjekk er det eneste som redder ham! Jeg sliter med å huske å puste jeg, så "fødepusting" hjelper ikke altså Men han kjekkingen skal heldigvis ha meg til å prate underveis, så jeg må jo puste. Det blir litt stønning også, rett og slett fordi det er så vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #729 Del Skrevet 20. januar 2011 Da har det gått 13 timer siden behandlingen, og jeg verker fra hofteleddet og opp på begge sider av ryggraden, bak på skuldrene opp mot nakken, og i et belte rundt hoftene. Tror det er på tide å finne senga :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 20. januar 2011 #730 Del Skrevet 20. januar 2011 Da har det gått 13 timer siden behandlingen, og jeg verker fra hofteleddet og opp på begge sider av ryggraden, bak på skuldrene opp mot nakken, og i et belte rundt hoftene. Tror det er på tide å finne senga :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 21. januar 2011 #731 Del Skrevet 21. januar 2011 Åssen er formen Jeg har spist ostepop til frokost og har for mye energi bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #732 Del Skrevet 21. januar 2011 Åssen er formen Jeg har spist ostepop til frokost og har for mye energi bare Ostepop hørtes godt ut nå! Formen er så-som-så, regna med at jeg kom til å være øm i dag og det hadde jeg rett i Selv med voltaren innabords har jeg sovet utrolig dårlig, og er kjempesliten selv om jeg ikke har gjort noe som helst hittil i dag. Tipper det blir enda en dag med sofasitting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #733 Del Skrevet 21. januar 2011 Vekt 03.01.11 - 83.6 kg 07.01.11 - 85.1 kg (+1.5) 14.01.11 - 84.5 kg (-0.6) 21.01.11 - 85.0 kg (+0.5) Kanskje jeg bare skal ta et hint og forstå at 85 er matchvekt? Blir så fort umotivert når jeg ikke klarer å trene ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 21. januar 2011 #734 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Men du da CoffeGirl... Detta hørtes da ikke noe kult ut i det heletatt. Håper behandlingen virker og at du er up and running inn no time! God Helg! Hihi.. ostepop til frokost, det er jo galskap The Beib... Edit: Skriveleif Endret 21. januar 2011 av Aurora_A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #735 Del Skrevet 21. januar 2011 Men du da CoffeGirl... Detta hørtes da ikke noe kult ut i det heletatt. Håper behandlingen virker og at du er up and running inn no time! God Helg! Takk Og hvis du lurer på hvor bekkenløsningen din blir av, så kan det jo hende den har flytta inn hos meg isteden Det er liksom det som er mest symptomlikt med det jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. januar 2011 #736 Del Skrevet 21. januar 2011 Tipper det blir enda en dag med sofasitting Og mere film kanskje? Håper formen er stigende og at du får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 21. januar 2011 #737 Del Skrevet 21. januar 2011 Håper formen kommer seg! God helg i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 21. januar 2011 #738 Del Skrevet 21. januar 2011 Hihi.. ostepop til frokost, det er jo galskap The Beib... Huh :klø: Det funker riktignok ikke så godt rent vektmessig, men jeg hadde masser energi en goooood stund Jeg lever bare livets glade dager her nå før jeg skal ta fatt på min o store livsstilendring må vite. Jeg har nemlig tenkt å begynne å like og trene i år Til forskjell fra i fjor altså, og alle år jeg har levd før det, der jeg har sett på trening som selvpining Jeg har mine grunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 21. januar 2011 #739 Del Skrevet 21. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #740 Del Skrevet 21. januar 2011 Og mere film kanskje? Håper formen er stigende og at du får en flott helg! Masse film Har hatt de tre Twilight-filmende snurrende i bakgrunnen her de siste tre dagene Håper formen kommer seg! God helg i hvertfall Takk Huh :klø: Det funker riktignok ikke så godt rent vektmessig, men jeg hadde masser energi en goooood stund Jeg lever bare livets glade dager her nå før jeg skal ta fatt på min o store livsstilendring må vite. Jeg har nemlig tenkt å begynne å like og trene i år Til forskjell fra i fjor altså, og alle år jeg har levd før det, der jeg har sett på trening som selvpining Jeg har mine grunner Min o store livsstilsendring har hatt pause denne uka Null her, men seigmenn og Cola Zero Og lapskaus fra boks, og et tomt word-dokument Ble plutselig truffet av "lyst til å skrive noe"-lynet, men jeg vet jo ikke hva :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå