CoffeeGirl Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #641 Del Skrevet 3. januar 2011 Vektresultater 2010 Start (01.10.10) - 89,9 kg Uke 1 (08.10.10) - 86,0 kg Uke 2 (15.10.10) - 86,5 kg Uke 3 (22.10.10) - 86,3 kg Uke 4 (29.10.10) - 86,2 kg Uke 5 (05.11.10) - 85,5 kg Uke 6 (12.11.10) - 84,2 kg Uke 7 (19.11.10) - 84,2 kg Uke 8 (26.11.10) - 83,5 kg Uke 9 (03.12.10) - 85,5 kg Uke 10 (10.12.10) - 84,0 kg Uke 11 (17.12.10) - 84,0 kg Uke 12 (24.12.10) - 84,6 kg (fikk mensen samme kvelden :dåne:) Vektresultater 2011 Start (03.01.11) - 83,6 kg Jeg har gått ned en kg i jula Også jeg som ikke har hverken trent, fulgt med på matinntaket eller noe! :dåne: Kjempefornøyd med dette resultatet, kan du si! Sånn ellers klarte jeg å glemme at jeg skulle ha 1 liter vann før jeg fikk lov å drikke brus, så det første jeg gjorde da jeg stod opp var å åpne en brusboks :dåne: Men det går bra, jeg drikker bare 1 liter i løpet av dagen isteden Nå blir det frokost, deretter trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 3. januar 2011 #642 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt nyttår! Du har vært kjempeflink og jeg er 100% sikker på at du når målet ditt FØR mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #643 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt nyttår! Du har vært kjempeflink og jeg er 100% sikker på at du når målet ditt FØR mars Godt nyttår! Hatt en fin jul? Nå har jeg nettopp kommet hjem fra trening, 25 minutter mølle og 35 minutter styrketrening. Totalt 518 kcal forbrent Drakk 1 liter vann på trening, og jeg som hater vann kommer faktisk til å skrive inn det som dagens kvote Men skal prøve å drikke 0,5 liter til før jeg går over på brus Hvor har treningssmileyen blitt av, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. januar 2011 #644 Del Skrevet 3. januar 2011 Flink du er! Jeg hadde planer om å dra på mølla i dag, men etter styrketrening i går er kroppen helt gåen Vondt å gå, vondt å le, alt er ille Treningssmileyen, den som løfter vekter? Aner ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 3. januar 2011 #645 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt nyttår! Hatt en fin jul? Nå har jeg nettopp kommet hjem fra trening, 25 minutter mølle og 35 minutter styrketrening. Totalt 518 kcal forbrent Drakk 1 liter vann på trening, og jeg som hater vann kommer faktisk til å skrive inn det som dagens kvote Men skal prøve å drikke 0,5 liter til før jeg går over på brus Hvor har treningssmileyen blitt av, forresten? Hatt en avslappende jul i hvertfall.. Lå i 14 dager med virus. Lite trening, men har jo nye muligheter nå! (Må bare vente til SATS åpner etter oppussing). Flink til å drikke vann også! Jeg MÅ skjerpe meg der. Det kan faktisk gå en hel dag uten at jeg drikker noe som helst. Skal bli flink til å fylle opp noen flasker å ha dem fremme når jeg ser på tv og sånn. Å du har hatt en fin jul? Ellers gleder jeg meg til å følge boka de videre i 2011 Fant ikke treningssmilien jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. januar 2011 #646 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #647 Del Skrevet 3. januar 2011 Flink du er! Jeg hadde planer om å dra på mølla i dag, men etter styrketrening i går er kroppen helt gåen Vondt å gå, vondt å le, alt er ille Treningssmileyen, den som løfter vekter? Aner ikke! Tipper det er sånn jeg har det i morgen. Heldigvis er det ikke skolestart før onsdag Ja, den som løfter vekter! Den er borte Hatt en avslappende jul i hvertfall.. Lå i 14 dager med virus. Lite trening, men har jo nye muligheter nå! (Må bare vente til SATS åpner etter oppussing). Flink til å drikke vann også! Jeg MÅ skjerpe meg der. Det kan faktisk gå en hel dag uten at jeg drikker noe som helst. Skal bli flink til å fylle opp noen flasker å ha dem fremme når jeg ser på tv og sånn. Å du har hatt en fin jul? Ellers gleder jeg meg til å følge boka de videre i 2011 Fant ikke treningssmilien jeg heller Så bra du er frisk igjen! Vært en ganske god jul her, litt sykdom i familien og et dødsfall dagen før nyttårsaften, men vi klarer oss <-- funker det? Hvis ikke er den vekk Godt nytt år!! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #648 Del Skrevet 3. januar 2011 Aha! -smileyen ER her, den er bare vekk fra lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 3. januar 2011 #649 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Så bra du er frisk igjen! Vært en ganske god jul her, litt sykdom i familien og et dødsfall dagen før nyttårsaften, men vi klarer oss <-- funker det? Hvis ikke er den vekk Ja, nå er jeg frisk igjen, endelig.. Men jeg kan ikke si jeg gleder meg til å finne ut hvor dårlig form jeg er! Men men. Huff, mistet et familiemedlem selv 3 dager før jul. Der var den ja! :D Endret 3. januar 2011 av 2ne2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #650 Del Skrevet 3. januar 2011 Ja, nå er jeg frisk igjen, endelig.. Men jeg kan ikke si jeg gleder meg til å finne ut hvor dårlig form jeg er! Men men. Huff, mistet et familiemedlem selv 3 dager før jul. Der var den ja! :D Kondolerer Jeg var faktisk ikke i så dårlig form i dag som jeg hadde trodd! Noen av øvelsene mine var faktisk lettere enn sistgang, enda jeg ikke har trent på nøyaktig tre uker! Men jeg er kjempefornøyd med at jeg klarte to 4x4-intervaller i løpet av mine 25 minutter på mølla Og neste gang tror jeg at jeg skal justere litt på dips-vekten, og kanskje på roinga og triceps-pulldownen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 3. januar 2011 #651 Del Skrevet 3. januar 2011 Kondolerer Jeg var faktisk ikke i så dårlig form i dag som jeg hadde trodd! Noen av øvelsene mine var faktisk lettere enn sistgang, enda jeg ikke har trent på nøyaktig tre uker! Men jeg er kjempefornøyd med at jeg klarte to 4x4-intervaller i løpet av mine 25 minutter på mølla Og neste gang tror jeg at jeg skal justere litt på dips-vekten, og kanskje på roinga og triceps-pulldownen også? Takk, og kondolerer til deg også Ja, leste hva du hadde trent og er imponert jeg altså Jeg SKAL klare å jogge 25 sammenhengende minutter å trene rumpe, lår og mage. Da skal jeg være fornøyd, til tross for at jeg jogget 50 min for en mnd siden! Alt tar tid, og mitt nyttårsforsett denne gangen er å ha litt mer tolmodighet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #652 Del Skrevet 3. januar 2011 Takk, og kondolerer til deg også Ja, leste hva du hadde trent og er imponert jeg altså Jeg SKAL klare å jogge 25 sammenhengende minutter å trene rumpe, lår og mage. Da skal jeg være fornøyd, til tross for at jeg jogget 50 min for en mnd siden! Alt tar tid, og mitt nyttårsforsett denne gangen er å ha litt mer tolmodighet! :D Å jogge 25 minutter sammenhengene kan jeg bare drømme om :dåne: For tre uker siden klarte jeg 5 min sammenhengende, nå klarer jeg 4. Det er liksom max dersom jeg skal klare meg resten av de 25 minuttene også. Men det ble 10 minutter jogging totalt da, av 25 minutter. Det er jo ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. januar 2011 #653 Del Skrevet 3. januar 2011 Kondolerer! 25 minutter sammenhengende er overraskende enkelt om man bare trener seg opp rett Jeg klarer utrolig nok nesten 40 minutter, men jeg jogger veldig sakte! Skal prøve å jogge raskere fremover. Syns du har fått en god start jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #654 Del Skrevet 3. januar 2011 Kondolerer! 25 minutter sammenhengende er overraskende enkelt om man bare trener seg opp rett Jeg klarer utrolig nok nesten 40 minutter, men jeg jogger veldig sakte! Skal prøve å jogge raskere fremover. Syns du har fått en god start jeg! Hvordan trener man seg opp rett? Og hvor sakte er sakte? Jeg jogger på speed 7,5 på mølla, og det er vel 7,5 km i timen eller noe, tipper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. januar 2011 #655 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg jogger på 8 km/t, og når jeg skal klare 5km på 30 minutter blir det for sakte Må opp i minst 10 jeg! Jeg har fulgt Løplabbets program, er storfornøyd med det. Tungt i starten, men det går bare bedre og bedre for hver uke! Mitt tips - ikke hopp over de rene løpeøktene selv om du fint klarer mer. Men "styrkeøktene", der du skal gå/jogge i oppoverbakke trenger du ikke når du trener styrke ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #656 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg jogger på 8 km/t, og når jeg skal klare 5km på 30 minutter blir det for sakte Må opp i minst 10 jeg! Jeg har fulgt Løplabbets program, er storfornøyd med det. Tungt i starten, men det går bare bedre og bedre for hver uke! Mitt tips - ikke hopp over de rene løpeøktene selv om du fint klarer mer. Men "styrkeøktene", der du skal gå/jogge i oppoverbakke trenger du ikke når du trener styrke ved siden av Hm, kanskje jeg skal prøve det etterhvert? Akkurat nå har jeg nok med det programet PTen har satt opp til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. januar 2011 #657 Del Skrevet 3. januar 2011 Du får kanskje høre på PT først, men kanskje han har et godt opplegg for løping selv? Skader ikke å høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #658 Del Skrevet 3. januar 2011 Du får kanskje høre på PT først, men kanskje han har et godt opplegg for løping selv? Skader ikke å høre? Jeg har time med henne i morgen, så jeg skal finne ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #659 Del Skrevet 4. januar 2011 Æsj, jeg som vanligvis er veldig glad i snø ble skikkelig demotivert da jeg våknet i dag tidlig og så minst 8 cm nysnø dekke bilen :dåne: Jeg har overhodet ikke lyst til å måke av bilen, for så å kjøre på trening, hvor jeg først skal ha en PT-time og så skal på "styrke og stram opp"-time I tillegg er armene og brystmusklene mine ganske kjørt fra i går, så jeg tror ikke jeg akkurat kommer til å vise meg fra min beste side foran PTen i dag Nei, det er vel bare å kle på seg treningstøy og komme seg ut døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2011 #660 Del Skrevet 4. januar 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå