Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Du, du må ikke være missfornøyd med 1,5 kg ned. Det er jo kjempe bra :)

Ser ut som du har kommet godt inn i trening også, dobbel tommel opp :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, du må ikke være missfornøyd med 1,5 kg ned. Det er jo kjempe bra :)

Ser ut som du har kommet godt inn i trening også, dobbel tommel opp :tommelopp:

Jeg er jo ikke misfornøyd, sånn egentlig, men skulle gjerne latt vær å gå opp for to uker siden da :sjenert: Satser på litt nedgang denne uka også, selv om det ser litt smålig mørkt ut med eksamensstress og slikt.

I helgen har jeg ikke tenkt på en eneste kalori, eller trening! Og i dag morges starta dagen bra med lakris og en dobbel mocca :sjenert: Men nå skal jeg på trening, og så skal jeg igang med eksamensskriving, så det ordner seg nok på et vis! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med eksamensstresset! Jeg har ikke kommet i gang igjen etter det styret jeg :ler:

Jeg har endelig klart å velge mellom de to oppgavealternativene, og sitter nå og skal få oversikt over primærlitteratur og slikt. Så blir det grovskissering i kveld, kladding i morgen, finskriving på onsdag og levering på torsdag :jepp: Planen er klar, men om jeg klarer å holde den til meg blir spennende å se :sjenert:

Ble en time på treningssenteret i dag også gitt. Eller, 59 minutter, inkludert oppvarming :sjenert: I dag var det kun styrke som stod på planen, så får jeg heller ta en kondisjonsøkt i morra :jepp:

59 minutter og 1 sekund :fnise: Max 160, average 123

Sone 1: 48:40

Sone 2: 07:38

Sone 3: 00:15

Kcal-f: 415 (41% fat)

Er så morsomt å være igang med skikkelig styrke igjen, spesielt nå i starten når framgangen kommer nærmest løpende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjempesinna:

Hvem pokker fant ut at man skulle FJERNE retten til konteeksamener ved skolen min når man stryker? :klaske: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna:

Hvem pokker fant ut at man skulle FJERNE retten til konteeksamener ved skolen min når man stryker? :klaske: :dåne:

Eh, det har vært slik det halvannet året jeg har gått der :ler: Velkommen etter! Er bare å ta det opp neste gang det gis ordinært, som på mitt institutt kan bety om 4 år til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, det har vært slik det halvannet året jeg har gått der :ler: Velkommen etter! Er bare å ta det opp neste gang det gis ordinært, som på mitt institutt kan bety om 4 år til...

Jeg er vant til et annet system, der stryk = eksamen omigjen om en måned eller to :sjenert: Men men, kommer jo ikke til å trenge dette faget her uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det insane greine som du trener hjemme, er det et 60 dagers opplegget med en negermann som instruktør??

Holdt i hvertfall på å dø..... Det er ikke tvil om at det her er bedre trening enn løping på mølle for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det insane greine som du trener hjemme, er det et 60 dagers opplegget med en negermann som instruktør??

Holdt i hvertfall på å dø..... Det er ikke tvil om at det her er bedre trening enn løping på mølle for meg!

Ja, Shaun T som instruktør, og masse folk i en gymsal. Det er ikke for nybegynnere altså! Jeg feiga ut etter en uke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Shaun T som instruktør, og masse folk i en gymsal. Det er ikke for nybegynnere altså! Jeg feiga ut etter en uke :sjenert:

Det var syke tilstander i stua her for å si det sånn! Svetta og hadde skikkelig blodsmak i munn.. Gidder ikke trene det hver dag i 60 dager, men skal helt klart gjøre det innemellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var syke tilstander i stua her for å si det sånn! Svetta og hadde skikkelig blodsmak i munn.. Gidder ikke trene det hver dag i 60 dager, men skal helt klart gjøre det innemellom!

:fnise: Det tror jeg på. Var ganske ille i stua her også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har ikke gått helt som planlagt gitt. Egentlig skulle jeg opp klokka 7 og starte med oppgaveskriving rundt 8, men isteden gikk jeg og la meg igjen og sov til 12 :dåne: Deretter ble det fire timer med sløving foran pcen (klarte 100 ord :dåne:) før jeg reiste ut for å rekke en avtale, og etter at jeg kom hjem rundt ni har jeg ikke fått skrevet mer enn 50 ord. :dåne: Ulempen er at jeg driver og skriver om på det jeg har hele tiden, men med tanke på at oppgaven skal være mellom 6 og 8 sider må jeg egentlig få skrevet mye snart... :sjenert:

Ikke rakk jeg å trene i dag heller, sånn som jeg egentlig hadde tenkt. Sukk. Dustedag. Håper ting går mer etter planen i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vektresultater

Start (01.10.10) - 89,9 kg

Uke 1 (08.10.10) - 86,0 kg

Uke 2 (15.10.10) - 86,5 kg

Uke 3 (22.10.10) - 86,3 kg

Uke 4 (29.10.10) - 86,2 kg

Uke 5 (05.11.10) - 85,5 kg

Uke 6 (12.11.10) - 84,2 kg

Uke 7 (19.11.10) - 84,2 kg

Uke 8 (26.11.10) - 83,5 kg

Uke 9 (03.12.10) - 85,5 kg

Uke 10 (10.12.10) - 84,0 kg

Uke 11 (17.12.10) - 84,0 kg

Denne eksamensstressinga kommer til syne på vekta ja :dåne: Men nå er det juleferie, så nå er det ingen unnskyldninger framover! :) Skal til legen og få satt denne dumme vitaminsprøyta i dag, men har planer med en venninne OG med treningsveileder OG juleavslutning i kveld, så jeg får hive i meg Ibux og satse på at det går bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god bedring til hofta! hva er det med den? Kanskje du skulle fått noe fysioterapi eller gått til naprapat? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god bedring til hofta! hva er det med den? Kanskje du skulle fått noe fysioterapi eller gått til naprapat? ;)

Hofta har fått intramuskulær sprøyte i dag :fnise: Det er derfor det gjør vondt. Men det fine er at det går over til i morgen da :jepp:

Naprapat skal jeg faktisk til i januar, men det er for et annet problem :sjenert: Trodde jeg hadde fått senebetennelse i skulderen, men det viste seg å være en muskelknute i/under skulderleddet og for stram brystmuskulatur :dåne: Har en svær klump på infraspinatus-muskelen som stikker ut når jeg beveger på skulderbladet, og det er årsaken til at det gjør så vondt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du tar vare på kroppen din! Naprapater er flinke folk, går endel til det selv.. for å få nullstilt systemet og løsnet litt opp dann og vann ;) verdt hver krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du tar vare på kroppen din! Naprapater er flinke folk, går endel til det selv.. for å få nullstilt systemet og løsnet litt opp dann og vann ;) verdt hver krone!

Jeg har vært hos fysioterapeut EN gang i løpet av mitt voksne liv, og det var en ukoselig opplevelse, så jeg håper at naprapaten jeg skal til er mer profesjonell :sjenert:

Hva skjer hos en naprapat egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naprapaten prøver å finne årsaken til problemet og fjerne dette.. ikke bare "smertestilling" midlertidig altså.

Dette skjer gjerne med en kombinasjon mellom muskelbehandling (ikke direkte massasje, mer trykk-triggerpunkt osv) og leddbehandling/manipulasjon. de kan også bruke akupunktur osv..

veldig flinke, tar seg god tid, og hjelper virkelig, er min erfaring! Ingenting å grue seg til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...