CoffeeGirl Skrevet 19. november 2010 Forfatter #521 Del Skrevet 19. november 2010 Etter å ha sittet oppe til klokka fire, og så veid meg klokka ni skjønner jeg jo at vekta ikke er helt fornøyd Så vi noterer gårsdagens vekt vi 83,7 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 19. november 2010 #522 Del Skrevet 19. november 2010 Grattis! Det går jo hurtig nedover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 19. november 2010 Forfatter #523 Del Skrevet 19. november 2010 Grattis! Det går jo hurtig nedover! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 20. november 2010 #524 Del Skrevet 20. november 2010 Hei du! Stemmer det at det den treningsvideoen din er en mannlig instruktør med mange i en gymsal. Den varer i 49 minutter? Eller har jeg lastet ned feil? I såfall.. Trener du hele greia hver dag? Og nok en gang! Gratiss med vekta! Flink! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 23. november 2010 #525 Del Skrevet 23. november 2010 Hvor blir det av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 23. november 2010 Forfatter #526 Del Skrevet 23. november 2010 Her går alt til helvete igjen, med eksamen og prosjekt og jobbsøking og alt mulig annet er det ikke mye tid igjen til trening. Kommer sterkere tilbake! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 23. november 2010 #527 Del Skrevet 23. november 2010 Her går alt til helvete igjen, med eksamen og prosjekt og jobbsøking og alt mulig annet er det ikke mye tid igjen til trening. Kommer sterkere tilbake! :D Åååå... Skjønner deg godt! Håper det ordner seg for deg! Lykke til med alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 23. november 2010 Forfatter #528 Del Skrevet 23. november 2010 Åååå... Skjønner deg godt! Håper det ordner seg for deg! Lykke til med alt! Takk, snille du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 23. november 2010 #529 Del Skrevet 23. november 2010 Kjenner meg godt igjen. Når eksamen er over blir det i alle fall mye mindre å stresse over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 24. november 2010 Forfatter #530 Del Skrevet 24. november 2010 Det er harde tider i CoffeeGirls hjem i disse dager. Prosjektinnlevering på fredag, og så framføring på tirsdag. Nå sitter jeg og koser meg med is (fyy!), film ( ) og prosjektjobbing sånn kombinert Trene har jeg ikke fått gjort på nesten to uker, men etter tirsdag har jeg nesten all tid i hele verden Og i morgen eller fredag får jeg kanskje spennende beskjed på telefonen min, så kryss fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 24. november 2010 #531 Del Skrevet 24. november 2010 Det er harde tider i CoffeeGirls hjem i disse dager. Prosjektinnlevering på fredag, og så framføring på tirsdag. Nå sitter jeg og koser meg med is (fyy!), film ( ) og prosjektjobbing sånn kombinert Trene har jeg ikke fått gjort på nesten to uker, men etter tirsdag har jeg nesten all tid i hele verden Og i morgen eller fredag får jeg kanskje spennende beskjed på telefonen min, så kryss fingrene! Ooo, spennende beskjed?? Krysser fingrene for at det er det du vil høre! Er godt man kan se et mål i sikte, etter tirsdag får du slappe av med litt hard trening igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 24. november 2010 Forfatter #532 Del Skrevet 24. november 2010 Ooo, spennende beskjed?? Krysser fingrene for at det er det du vil høre! Er godt man kan se et mål i sikte, etter tirsdag får du slappe av med litt hard trening igjen ja Det høres teit ut å slappe av med hard trening, men jeg går på veggen av å ikke få beveget meg :dåne: Ja, veldig spennende beskjed! Håper ting går vår vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 24. november 2010 #533 Del Skrevet 24. november 2010 Det høres teit ut å slappe av med hard trening, men jeg går på veggen av å ikke få beveget meg :dåne: Ja, veldig spennende beskjed! Håper ting går vår vei! Jeg skjønner godt hva du mener, jeg vurderte faktisk å dra med treningsbagen på eksamen imorgen, men tror jeg ikke gidder. Er nok utladet nok da som det er! Det er bare to ting det kan være når du formulerer ting på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 24. november 2010 Forfatter #534 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg skjønner godt hva du mener, jeg vurderte faktisk å dra med treningsbagen på eksamen imorgen, men tror jeg ikke gidder. Er nok utladet nok da som det er! Det er bare to ting det kan være når du formulerer ting på den måten Det er ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 24. november 2010 #535 Del Skrevet 24. november 2010 Det er ikke Én utelukket Men ikke den andre mistanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 24. november 2010 Forfatter #536 Del Skrevet 24. november 2010 Én utelukket Men ikke den andre mistanken! Det er ikke heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 24. november 2010 #537 Del Skrevet 24. november 2010 Det er ikke heller Ikke det jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 24. november 2010 Forfatter #538 Del Skrevet 24. november 2010 Ikke det jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 25. november 2010 #539 Del Skrevet 25. november 2010 Krysser fingrene for at det går slik du har lyst og krysser tærne for at kanskje vi får vite det også! Er ikke noe spesielt nysgjerrig jeg skjønner du Syns du er flink jeg! Det er viktig å kose seg litt ekstra når du leser til eksamen, og er så flink til å trene til vanlig! Koos deg med lesing og litt fyfy spising frem til tirsdag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 25. november 2010 #540 Del Skrevet 25. november 2010 (Jeg liker ikke hemmeligheter!!!) :gjeiper: Hehe, fortell når du er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå