CoffeeGirl Skrevet 7. november 2010 Forfatter #461 Del Skrevet 7. november 2010 Insanity? Og hva er det? jeg er ikke så god på hopp og sprett forran tvn. Da bare sovner jeg eller setter meg ned i stedet... Tipper det blir mange lange gåturer i jula jeg, for ikke å snakke om ski. Men det blir nok mye langkjøring, og ikke noe intensivt... Jeg syns intervalltrening er supert. Men høres ut som turbo-jam er litt hardt det og? Hva er det egentlig? Bare kardio-hopp-og-sprett eller? Det ligger litt av hvert på youtube Turbo Jam ser litt sånn her ut: http://www.youtube.com/watch?v=xJ0T-eZ_xhY mens Insanity ER Insanity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 7. november 2010 #462 Del Skrevet 7. november 2010 Turbo Jam på den linken der gav meg assosiasjoner til karatetrening :gjeiper: Nå fikk jeg lyst til å ta en liten økt med slag og spark, elsket virkelig å sparke! Tenker på å starte med karaten igjen om et par år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. november 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 7. november 2010 Turbo Jam på den linken der gav meg assosiasjoner til karatetrening :gjeiper: Nå fikk jeg lyst til å ta en liten økt med slag og spark, elsket virkelig å sparke! Tenker på å starte med karaten igjen om et par år. Det er en slags blanding av dans og kickboksing, så jeg kan tenke meg at noen av kampsport-elementene er gjenkjennbare for karate-utøvere ja Har såvidt vært borti tkd tidligere, og jeg kjenner igjen flere av slagene og sparkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. november 2010 Forfatter #464 Del Skrevet 7. november 2010 Det kom noe litt rart over meg her isted, og jeg fant ut at jeg skulle prøve kjølen jeg brukte på juleballet i tiende (som faktisk ikke har passet siden tiende) Gjett hva? Den passer! Jeg ble litt sånn :dåne: og så litt sånn og så litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 7. november 2010 #465 Del Skrevet 7. november 2010 GRATTIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. november 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 7. november 2010 GRATTIS! Takk Ble ganske fornøyd, og overrasket ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. november 2010 #467 Del Skrevet 7. november 2010 så artig coffegirl!! Så du har en liten ungpikekropp, med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. november 2010 Forfatter #468 Del Skrevet 7. november 2010 så artig coffegirl!! Så du har en liten ungpikekropp, med andre ord? En annen måte å si det på er jo å påpeke at jeg var overvektig "allerede" på ungdomsskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. november 2010 #469 Del Skrevet 7. november 2010 Er sikker på at du er flott! Og med all denne treningen så kommer du til å føle deg helt fabulous Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. november 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 7. november 2010 Er sikker på at du er flott! Og med all denne treningen så kommer du til å føle deg helt fabulous Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 7. november 2010 #471 Del Skrevet 7. november 2010 WOOOOW!!!!!!! gratulerer coffegirl!! *what a feeling* Jeg syns ivertfall det er den beste følelsen når jeg går ned i vekt- merke at klær blir for store og at klær jeg har liggende plutselig passer!! Ellers så det ut som det finnes håp for litt intensiv trening i julen likevel, viss jeg er up for it! TurboJam så ganske gøy ut. Jeg pleide trene på sånn bokse"ball" tidligere, det var både tungt og gøy! Du har kjøpt DVD`ene eller? Det finnes vel ikke et helt program på you tube å bare sette på...? Insanity- kan hende blir litt ekstremt..? Har du testet eller? Merker jeg ble sittende og måpe litt jO! Jeg tror jeg raskt får pulsen opp, kan hende jeg må slite litt med motivasjonen for å komme i gang da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. november 2010 Forfatter #472 Del Skrevet 8. november 2010 WOOOOW!!!!!!! gratulerer coffegirl!! *what a feeling* Jeg syns ivertfall det er den beste følelsen når jeg går ned i vekt- merke at klær blir for store og at klær jeg har liggende plutselig passer!! Ellers så det ut som det finnes håp for litt intensiv trening i julen likevel, viss jeg er up for it! TurboJam så ganske gøy ut. Jeg pleide trene på sånn bokse"ball" tidligere, det var både tungt og gøy! Du har kjøpt DVD`ene eller? Det finnes vel ikke et helt program på you tube å bare sette på...? Insanity- kan hende blir litt ekstremt..? Har du testet eller? Merker jeg ble sittende og måpe litt jO! Jeg tror jeg raskt får pulsen opp, kan hende jeg må slite litt med motivasjonen for å komme i gang da... Jeg har ikke så mye klær liggende lenger, det sier seg selv at ting som passet i tiende ikke ligget i skapet mitt fortsatt Men akkurat kjolen har jeg beholdt, og nå er jeg glad for det Det eneste jeg har prøvd av Insanity (foreløpig) er Cardio Recovery, som er statisk styrke og beintungt! Samboeren min trener Insanity, og har gjort det i tre uker nå. Han har merket STOR fremgang, og forbrenner mindre og mindre og får lavere og lavere gjenomsnittspuls, så det er nok ganske så effektivt Har tenkt til å prøve selv, men vet liksom ikke helt når... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. november 2010 Forfatter #473 Del Skrevet 8. november 2010 Intanity Fitness Test, 28:20. Max 190, average 147. Sone 1: 10:54 Sone 2: 06:19 Sone 3: 10:57 Kcal-f: 255 (23% fat) Puh, jeg vet hvorfor det kalles Insanity nå i alle fall! :dåne: Jeg er helt kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 8. november 2010 #474 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg skal ikke prøve meg på det engang! Få i deg noe god restitusjonsmat nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 8. november 2010 #475 Del Skrevet 8. november 2010 Godt jobba sier jeg bare! Også en mandags-morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 8. november 2010 #476 Del Skrevet 8. november 2010 Og forresten... når begynner du på treningssenter? Og når har du planer om å starte RYP-treninga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. november 2010 Forfatter #477 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg skal ikke prøve meg på det engang! Få i deg noe god restitusjonsmat nå da Kjøleskapet er sørgelig tungt, men det ble en halv proteinbar. Skal ut og handle nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. november 2010 Forfatter #478 Del Skrevet 8. november 2010 Godt jobba sier jeg bare! Også en mandags-morgen da! Og forresten... når begynner du på treningssenter? Og når har du planer om å starte RYP-treninga? Jeg begynner når treningssenteret åpner De åpner en gang før jul, men jeg er ikke sikker på når, så jeg får trene her hjemme til de åpner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 8. november 2010 #479 Del Skrevet 8. november 2010 Aha, det er helt nytt og flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. november 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 8. november 2010 Aha, det er helt nytt og flott! Gleder meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå