Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2010 #381 Del Skrevet 22. oktober 2010 Og forøvrig høres det jo ut som at marshmallows er ganske god trening! Genial konklusjon!!! God helg CoffeeGirl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #382 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da var Uke 3 over, og resultatet av veiingen klart. -200 gram. Tror kanskje det er oppgaveskrivingen som har ødelagt litt her. Mye godteri kombinert med lite trening setter spor, tydeligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 22. oktober 2010 #383 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da er det bare å falle tilbake til gamle, gode vaner igjen Ingen synd å bomme litt innimellom. Du har jo gjort en kjempeinnsats på andre områder! Synes du skal være stolt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #384 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dagens trening - 40 minutter TurboSculpt. Max 173, average 129 Sone 1: 13:33 Sone 2: 16:22 Sone 3: 09:01 Kcal-f: 336 (30% fett) <-- hva det siste der betyr, aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #385 Del Skrevet 23. oktober 2010 Dagens trening - 30 minutter på ellipsemaskinen. Max 183, average 155 Sone 1: 12:57 Sone 2: 16:09 Sone 3: 00:54 Kcal-f: 307 (23% fett) Det var tungt å trene på maskin igjen, jeg er litt glad for at vi ikke har det beistet hjemme i stua lenger Er faktisk mye morsommere å trene foran tven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 23. oktober 2010 #386 Del Skrevet 23. oktober 2010 jeg skulle akkurat spørre om du hadde den i stua Siden du ikke trente på senter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. oktober 2010 #387 Del Skrevet 23. oktober 2010 Så flink du er til å trene! -200g er jo fremdeles minus, da. Hadde vært kjipere med +200! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 24. oktober 2010 jeg skulle akkurat spørre om du hadde den i stua Siden du ikke trente på senter? Den er vår, sånn eiermessig sett, men bor hjemme hos svigerfar fordi vi ikke har plass til den der vi bor nå Og det er jeg egentlig litt glad for Så flink du er til å trene! -200g er jo fremdeles minus, da. Hadde vært kjipere med +200! Det har du helt rett i! Får jo bare se sånn på det! Har i tillegg gått ned 1 cm rundt magen, så resultater blir det jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #389 Del Skrevet 24. oktober 2010 Dagen i går bestod av en god del shopping, og en liten del familiebesøk Var på to sentere, i en gågate OG på Ikea Selv om jeg ikke skulle bruke noe særlig penger, endte jeg opp med to jeanstights fra KappAhl (de var på halv pris av rød pris! To bukser til 198,- Og buksene er i str. 42!! Litt småtrange, og de passer sikkert bare fordi det er tights med myyyye stretch, men allikevel! ), to nye bher (ruinert! :dåne: ), et par FANTASTISKE over-knee ullsokker fra Calvin Klein, en body-scrub, litt julegaver, to DVD-hyller fra Ikea (som de ENDELIG har begynt å føre igjen - vi kjøpte halvparten av det antallet vi egentlig trengte for et par år siden, men så forsvant de fra Ikea-katalogen og butikkene!! :dåne: Men nå har de fått de inn igjen, hurra! ) og sikkert mye mer jeg ikke husker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. oktober 2010 #390 Del Skrevet 24. oktober 2010 Wow, skjønner du har fått shoppet da ja! Hva er planen for dagen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 24. oktober 2010 Wow, skjønner du har fått shoppet da ja! Hva er planen for dagen i dag? Dagen i dag har i all hovedsak bestått av spising, og nå blir det biltur Må jo komme oss hjem igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 24. oktober 2010 #392 Del Skrevet 24. oktober 2010 Å, for en DEILIG lørdag!!! Skjønner jeg skal ta turen til Kappahl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #393 Del Skrevet 24. oktober 2010 Å, for en DEILIG lørdag!!! Skjønner jeg skal ta turen til Kappahl Jeg syns jeg hadde kjempeflaks! De to jeanstightsene har kosta 399 hver seg, og så fikk jeg begge for 200 = fornøyd CoffeeGirl! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #394 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg snikveide meg i dag tidlig, og det burde jeg ikke ha gjort - en helg med utskeielser har ført til en økning med over en kg på vekta! I dag er det superstrengt regime igjen! Nå er jeg drittlei av å se samme tallene på vekta hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 25. oktober 2010 #395 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du har vel kommet til et punkt der det er tøft å komme seg videre nedover. Stå på, du klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. oktober 2010 #396 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg snikveide meg i dag tidlig, og det burde jeg ikke ha gjort - en helg med utskeielser har ført til en økning med over en kg på vekta! I dag er det superstrengt regime igjen! Nå er jeg drittlei av å se samme tallene på vekta hele tiden. Utskeielser = kroppen samler vann. Så det er nok ikke så ille som det ser ut til. Vann er heldigvis også det første som forsvinner igjen, så ikke mist motet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #397 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du har vel kommet til et punkt der det er tøft å komme seg videre nedover. Stå på, du klarer det Utskeielser = kroppen samler vann. Så det er nok ikke så ille som det ser ut til. Vann er heldigvis også det første som forsvinner igjen, så ikke mist motet!! Jeg satser på det. Merker at multivitaminene har påvirket magen litt også, de inneholder visst en god del jern Skal prøve å øke fibermengden denne uka og se hvordan det går - vitaminer må jeg jo ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg tror jeg har blitt litt sånn smådårlig over helgen jeg Forsøkte å trene nå, men det holdt i 15 minutter før jeg følte at jeg holdt på å dø og bare måtte bryte av. Jaja, det ble 15 minutter og 57 sekunder med TurboSculpt da Max 183, average 157 Sone 1: 02:19 Sone 2: 05:16 Sone 3: 08:22 Kcal-f: 166 (19% fat) Prøver å komme meg opp litt tidlig i morgen for å se om jeg klarer å trene litt før skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #399 Del Skrevet 25. oktober 2010 Denne uka ble plutselig mye mer fullbooket enn planlagt :dåne: I morgen er det gruppemøte fra 10-12, forelesning fra 14-16, og muligens et møte etter det (håper det ikke blir noe av! ). Onsdag er det morgenforelesning :dåne: og så møte i forbindelse med framtidig jobb fra 12-15, pluss møte på kvelden fra 17 "til det er ferdig". Torsdag er det seminar fra 12-15 og et nytt møte fra 17 "til det er ferdig", mens fredag er fri. Tror jeg. Håper jeg Kommer ikke på å ha glemt noe i alle fall. Lurer på hvordan jeg skal få tid til lesing og trening midt oppi alt dette her jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 25. oktober 2010 #400 Del Skrevet 25. oktober 2010 Denne uka ble plutselig mye mer fullbooket enn planlagt :dåne: I morgen er det gruppemøte fra 10-12, forelesning fra 14-16, og muligens et møte etter det (håper det ikke blir noe av! ). Onsdag er det morgenforelesning :dåne: og så møte i forbindelse med framtidig jobb fra 12-15, pluss møte på kvelden fra 17 "til det er ferdig". Torsdag er det seminar fra 12-15 og et nytt møte fra 17 "til det er ferdig", mens fredag er fri. Tror jeg. Håper jeg Kommer ikke på å ha glemt noe i alle fall. Lurer på hvordan jeg skal få tid til lesing og trening midt oppi alt dette her jeg? Huff da! Skal si du er opptatt Merker det godt selv at jeg ikke får nok tid til å lese altså... Eksamen om 3 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå