Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var Uke 3 over, og resultatet av veiingen klart.

-200 gram.

:sjenert: Tror kanskje det er oppgaveskrivingen som har ødelagt litt her. Mye godteri kombinert med lite trening setter spor, tydeligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å falle tilbake til gamle, gode vaner igjen :) Ingen synd å bomme litt innimellom. Du har jo gjort en kjempeinnsats på andre områder!

Synes du skal være stolt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening - 40 minutter TurboSculpt. Max 173, average 129 :)

Sone 1: 13:33

Sone 2: 16:22

Sone 3: 09:01

Kcal-f: 336 (30% fett) <-- hva det siste der betyr, aner jeg ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening - 30 minutter på ellipsemaskinen. Max 183, average 155 :)

Sone 1: 12:57

Sone 2: 16:09

Sone 3: 00:54 :fnise:

Kcal-f: 307 (23% fett)

Det var tungt å trene på maskin igjen, jeg er litt glad for at vi ikke har det beistet hjemme i stua lenger :fnise: Er faktisk mye morsommere å trene foran tven! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skulle akkurat spørre om du hadde den i stua :fnise: Siden du ikke trente på senter?

Den er vår, sånn eiermessig sett, men bor hjemme hos svigerfar fordi vi ikke har plass til den der vi bor nå :fnise: Og det er jeg egentlig litt glad for :jepp:

Så flink du er til å trene! -200g er jo fremdeles minus, da. Hadde vært kjipere med +200!

Det har du helt rett i! Får jo bare se sånn på det! :nigo: Har i tillegg gått ned 1 cm rundt magen, så resultater blir det jo :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går bestod av en god del shopping, og en liten del familiebesøk :fnise: Var på to sentere, i en gågate OG på Ikea :fnise: Selv om jeg ikke skulle bruke noe særlig penger, endte jeg opp med to jeanstights fra KappAhl (de var på halv pris av rød pris! :jepp: To bukser til 198,- :) Og buksene er i str. 42!! :duskedame: Litt småtrange, og de passer sikkert bare fordi det er tights med myyyye stretch, men allikevel! :nigo: ), to nye bher (ruinert! :dåne: ), et par FANTASTISKE over-knee ullsokker fra Calvin Klein, en body-scrub, litt julegaver, to DVD-hyller fra Ikea (som de ENDELIG har begynt å føre igjen - vi kjøpte halvparten av det antallet vi egentlig trengte for et par år siden, men så forsvant de fra Ikea-katalogen og butikkene!! :dåne: Men nå har de fått de inn igjen, hurra! :danser: ) og sikkert mye mer jeg ikke husker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skjønner du har fått shoppet da ja!

Hva er planen for dagen i dag?

Dagen i dag har i all hovedsak bestått av spising, og nå blir det biltur :fnise: Må jo komme oss hjem igjen også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, for en DEILIG lørdag!!! :jepp:

Skjønner jeg skal ta turen til Kappahl :lur:

Jeg syns jeg hadde kjempeflaks! De to jeanstightsene har kosta 399 hver seg, og så fikk jeg begge for 200 = fornøyd CoffeeGirl! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snikveide meg i dag tidlig, og det burde jeg ikke ha gjort - en helg med utskeielser har ført til en økning med over en kg på vekta! :tristbla: I dag er det superstrengt regime igjen! Nå er jeg drittlei av å se samme tallene på vekta hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg snikveide meg i dag tidlig, og det burde jeg ikke ha gjort - en helg med utskeielser har ført til en økning med over en kg på vekta! :tristbla: I dag er det superstrengt regime igjen! Nå er jeg drittlei av å se samme tallene på vekta hele tiden.

Utskeielser = kroppen samler vann. Så det er nok ikke så ille som det ser ut til. Vann er heldigvis også det første som forsvinner igjen, så ikke mist motet!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Du har vel kommet til et punkt der det er tøft å komme seg videre nedover. Stå på, du klarer det :)

:klemmer:

Utskeielser = kroppen samler vann. Så det er nok ikke så ille som det ser ut til. Vann er heldigvis også det første som forsvinner igjen, så ikke mist motet!! :duskedame:

Jeg satser på det. Merker at multivitaminene har påvirket magen litt også, de inneholder visst en god del jern :sjenert: Skal prøve å øke fibermengden denne uka og se hvordan det går - vitaminer må jeg jo ha :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har blitt litt sånn smådårlig over helgen jeg :forkjola: Forsøkte å trene nå, men det holdt i 15 minutter før jeg følte at jeg holdt på å dø og bare måtte bryte av.

Jaja, det ble 15 minutter og 57 sekunder med TurboSculpt da :fnise:

Max 183, average 157

Sone 1: 02:19

Sone 2: 05:16

Sone 3: 08:22

Kcal-f: 166 (19% fat)

Prøver å komme meg opp litt tidlig i morgen for å se om jeg klarer å trene litt før skolen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble plutselig mye mer fullbooket enn planlagt :dåne: I morgen er det gruppemøte fra 10-12, forelesning fra 14-16, og muligens et møte etter det (håper det ikke blir noe av! :sjenert: ). Onsdag er det morgenforelesning :dåne: og så møte i forbindelse med framtidig jobb fra 12-15, pluss møte på kvelden fra 17 "til det er ferdig". Torsdag er det seminar fra 12-15 og et nytt møte fra 17 "til det er ferdig", mens fredag er fri. Tror jeg. Håper jeg :fnise: Kommer ikke på å ha glemt noe i alle fall.

Lurer på hvordan jeg skal få tid til lesing og trening midt oppi alt dette her jeg? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble plutselig mye mer fullbooket enn planlagt :dåne: I morgen er det gruppemøte fra 10-12, forelesning fra 14-16, og muligens et møte etter det (håper det ikke blir noe av! :sjenert: ). Onsdag er det morgenforelesning :dåne: og så møte i forbindelse med framtidig jobb fra 12-15, pluss møte på kvelden fra 17 "til det er ferdig". Torsdag er det seminar fra 12-15 og et nytt møte fra 17 "til det er ferdig", mens fredag er fri. Tror jeg. Håper jeg :fnise: Kommer ikke på å ha glemt noe i alle fall.

Lurer på hvordan jeg skal få tid til lesing og trening midt oppi alt dette her jeg? :sukk:

Huff da! Skal si du er opptatt :) Merker det godt selv at jeg ikke får nok tid til å lese altså... Eksamen om 3 uker... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...