Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er ferdig! Må lese igjennom et par ganger, sørge for at alt høres greit ut, men så tror jeg faktisk jeg kan levere! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi! Nå er vel alt ferdig? :klemmer:

Jaaaaa! :nigo:

Jeg er så stolt! :danser: Nå er det rett i seng, og så blir det Blindern i morra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa! :nigo:

Jeg er så stolt! :danser: Nå er det rett i seng, og så blir det Blindern i morra :jepp:

Flinkis! :danser: Nå må du huske å slappe av litt også da :ler: du er jo helt turbo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkis! :danser: Nå må du huske å slappe av litt også da :ler: du er jo helt turbo ;)

Har kaffedate OG middagsdate i morgen, så det blir nok ikke mange timene på Blindern da :fnise: Tipper jeg er der fra 12-16 igrunnen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skya: :skya: :tommelopp::duskedame::gratulerer::hoppe::skaal: :skaal: :danser::klappe::5: :5: :danse:

:skaal:

Jeg kom meg ikke på lesesalen, sitter på Waynes Coffee og sløver :sjenert: Men jeg trøster meg med at sånt er lov, og at det kommer en ny dag i morgen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig fått trent igjen! :duskedame:

19 minutter og 21 sekunder TurboJam Express :fnise:

Maxpuls 185, average 161

Sone 1: 1:06

Sone 2: 04:14

Sone 3: 13:55

F-kcal: 216

Endret av CoffeeGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, jeg er så dum av og til.

Vet jo at jeg reagerer skikkelig på "for mye" sukker, men hadde såååå lyst på marshmellows, så jeg spise to gigamarshmellows. 55 gram, 180 kcal totalt. Fem minutter etterpå har pulsen gått fra 70 til 90, og jeg er svimmel og kvalm. Går og legger meg, og ender opp med å sovne i en time - med pulsklokka på i treningsmodus fordi jeg er supernysgjerrig :fnise:

57 minutter med average puls på 115, med 131 som maxpuls. Mens jeg SOV. Gjett hvem som skal holde seg unna marshmellows? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Du er søt! :klemmer:

:klemmer:

Hjelp! Du tåler virkelig ikke marshmallows du! :skratte:

Det er ikke bare marshmellows, det er alle former for sukker i for store mengder... :sjenert:

Du har ivertfall fått deg pulsklokke nå skjønner jeg! Kult at du "forsker" litt! :skratte:

Det er så spennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du. Du startet på 122,3kg og var i august 86,8!!! Jeg blir helt sjokkert, syns det er så enormt godt gjort. Du er der jeg vil være, liksom. :roll: Kan det virkelig være så enkelt som å spise små måltider hver 2.time?

Og forøvrig høres det jo ut som at marshmallows er ganske god trening! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du. Du startet på 122,3kg og var i august 86,8!!! Jeg blir helt sjokkert, syns det er så enormt godt gjort. Du er der jeg vil være, liksom. :roll: Kan det virkelig være så enkelt som å spise små måltider hver 2.time?

Og forøvrig høres det jo ut som at marshmallows er ganske god trening! :ler:

:klemmer:

Resten av marshmellowsene gikk i søpla, kan du si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...