Gina_ Skrevet 15. oktober 2010 #301 Del Skrevet 15. oktober 2010 Yay! Jeg er veldig fornøyd med min pulsklokke sålangt, veldig morsomt å kikke på mens man trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 15. oktober 2010 Yay! Jeg er veldig fornøyd med min pulsklokke sålangt, veldig morsomt å kikke på mens man trener Har du den samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 15. oktober 2010 I dag har jeg trent 35 minutter TurboJam (tidligere i dag da ) Dagens kaloriinntak: 1776 Yay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 15. oktober 2010 #304 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bra!! Jeg har mesket meg med sjokolade, lakris og en hel pizza da! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 15. oktober 2010 #306 Del Skrevet 15. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #307 Del Skrevet 15. oktober 2010 Satser på at to-tre dager med litt forhøyet kaloriinntak går fint, siden jeg trener og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 15. oktober 2010 #308 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 16. oktober 2010 #309 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har du den samme? Nope, jeg har denne I den mannlige varianten tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. oktober 2010 #310 Del Skrevet 16. oktober 2010 og jeg har denne Kjempefornøyd, er så kjekt å følge med på utviklingen på nett. Og dersom jeg fullfører ukentlig program, får jeg pokal og fanfare i klokkevinduet *stas* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #311 Del Skrevet 16. oktober 2010 og jeg har denne Kjempefornøyd, er så kjekt å følge med på utviklingen på nett. Og dersom jeg fullfører ukentlig program, får jeg pokal og fanfare i klokkevinduet *stas* Oh, oh, pokal? Nice! Nå gleder jeg meg enda mer til klokka kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 16. oktober 2010 #312 Del Skrevet 16. oktober 2010 Du... har du tellt kalorier hver dag det siste året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #313 Del Skrevet 16. oktober 2010 Du... har du tellt kalorier hver dag det siste året? Nei, absolutt ikke. I alle fall ikke så detaljert som jeg gjør nå - nå må jeg liksom "stramme inn" fordi vektnedgangen har stoppet opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 16. oktober 2010 Normalt veier jeg meg hver dag (urk) men i dag har vekta fått hvile - jeg fikk sambo til å fikse litt på den sånn at jeg ikke får skrudd den på Det er sikkert kjempebra for meg at jeg ikke får veid meg hver dag, men jeg føler liksom at hele dagen er "off balance" fordi jeg ikke veide meg i dag tidlig :dåne: Og sånn skal det være helt til fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #315 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sitter og jobber med eksamen som skal leveres på mandag, og vet samtidig at jeg har to andre oppgaver som skal leveres på mandag i tillegg :dåne: Jeg er så flink til å utsette ting, og det ender jo alltid med at jeg sitter i siste liten og jobber og styrer. Urk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #316 Del Skrevet 17. oktober 2010 Må bare klage litt til - klokka er fire på natta, jeg sitter og skriver eksamen, og det er tomt for sjokolade!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #317 Del Skrevet 17. oktober 2010 Popcorn! Natten er reddet! Skal snart legge meg, må bare skrive ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 17. oktober 2010 #318 Del Skrevet 17. oktober 2010 Åh, jeg hater eksamensinnspurten! Så flink du har vært! Håper du sover godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 17. oktober 2010 #319 Del Skrevet 17. oktober 2010 Huff, lykke til med å bli ferdig med alt! Er også en last-minute person Har gått bra de aller fleste gangene jeg har gjort noe lignende, håper på det beste for deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #320 Del Skrevet 17. oktober 2010 Åh, jeg hater eksamensinnspurten! Så flink du har vært! Håper du sover godt Jeg sovna som en stein klokka fem, og kjenner igrunnen at det er alt for tidlig å stå opp nå Huff, lykke til med å bli ferdig med alt! Er også en last-minute person Har gått bra de aller fleste gangene jeg har gjort noe lignende, håper på det beste for deg og Det er så teit - jeg har jo hatt god tid på disse oppgavene, og hadde bestemt meg for å utnytte tiden godt, men skjer det? Neeeida. :dåne: Jeg er så dum av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå