Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yay! Jeg er veldig fornøyd med min pulsklokke sålangt, veldig morsomt å kikke på mens man trener :ler:

Har du den samme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og jeg har denne Kjempefornøyd, er så kjekt å følge med på utviklingen på nett. Og dersom jeg fullfører ukentlig program, får jeg pokal og fanfare i klokkevinduet ;) *stas* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg har denne Kjempefornøyd, er så kjekt å følge med på utviklingen på nett. Og dersom jeg fullfører ukentlig program, får jeg pokal og fanfare i klokkevinduet ;) *stas* :)

Oh, oh, pokal? Nice! Nå gleder jeg meg enda mer til klokka kommer! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... har du tellt kalorier hver dag det siste året?

Nei, absolutt ikke. I alle fall ikke så detaljert som jeg gjør nå - nå må jeg liksom "stramme inn" fordi vektnedgangen har stoppet opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalt veier jeg meg hver dag (urk) men i dag har vekta fått hvile - jeg fikk sambo til å fikse litt på den sånn at jeg ikke får skrudd den på :sjenert:

Det er sikkert kjempebra for meg at jeg ikke får veid meg hver dag, men jeg føler liksom at hele dagen er "off balance" fordi jeg ikke veide meg i dag tidlig :dåne: Og sånn skal det være helt til fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og jobber med eksamen som skal leveres på mandag, og vet samtidig at jeg har to andre oppgaver som skal leveres på mandag i tillegg :dåne: Jeg er så flink til å utsette ting, og det ender jo alltid med at jeg sitter i siste liten og jobber og styrer. Urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare klage litt til - klokka er fire på natta, jeg sitter og skriver eksamen, og det er tomt for sjokolade!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, lykke til med å bli ferdig med alt! Er også en last-minute person :sjenert: Har gått bra de aller fleste gangene jeg har gjort noe lignende, håper på det beste for deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hater eksamensinnspurten! Så flink du har vært! Håper du sover godt :klem:

Jeg sovna som en stein klokka fem, og kjenner igrunnen at det er alt for tidlig å stå opp nå :sjenert:

Huff, lykke til med å bli ferdig med alt! Er også en last-minute person :sjenert: Har gått bra de aller fleste gangene jeg har gjort noe lignende, håper på det beste for deg og :)

Det er så teit - jeg har jo hatt god tid på disse oppgavene, og hadde bestemt meg for å utnytte tiden godt, men skjer det? Neeeida. :dåne: Jeg er så dum av og til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...