Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Forresten, kan jeg spørre hvilken vekt du startet på? Det er jo helt vannvittig- den BMI`en din har jo virkelig fått fart på seg! Ikke rart du fryser og har kommet inn i gode vaner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må gjøre det ja! Det er litt synd, for jeg elsker pc-bagen min :hjerte: Den er fin og rød og jeg elsker den :hjerte:

:fnise:

Skjønner. Men jeg elsker sekken min også.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, kan jeg spørre hvilken vekt du startet på? Det er jo helt vannvittig- den BMI`en din har jo virkelig fått fart på seg! Ikke rart du fryser og har kommet inn i gode vaner :ler:

Toppvekt på 126,5 - startvekt på "spark i ræva"-endringen min var 122,3 :) Har gått fra 43 til 31 i BMI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppvekt på 126,5 - startvekt på "spark i ræva"-endringen min var 122,3 :) Har gått fra 43 til 31 i BMI :)

Hva er målet da? Tenk den dagen du er "normalvektig", ifølge BMI. Det er ivertfall en dag som motiverer meg. At jeg på papiret er normal, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er målet da? Tenk den dagen du er "normalvektig", ifølge BMI. Det er ivertfall en dag som motiverer meg. At jeg på papiret er normal, haha!

Mål ja.. Hm. Det er jo 79,9 til julaften, og 71 kg til 28. februar. Et sted mellom 65 og 70 på sikt. Håper det går, men jeg har ikke for høye forventninger egentlig :sjenert:

BMI følger jeg ikke så veldig mye med på lenger, jeg har bygget en del muskler i det siste og dermed gått ned i cm men stått stille på vekta, og da sier det seg selv at BMI-skalaen ikke er helt korrekt ;)

:klappe: :klappe: :klappe:

(Jeg vet ikke hva jeg skal si, så jeg bare klapper for deg :jepp: )

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kaloriinntak: 1838 :nigo:

Skal nevnes at det er inkludert kake, to lakrisstenger, nesten to "min" melkesjokolader og en halv pizza :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Å lese her inne er helt utrolig om dagen! Jeg er så imponert og synes du har lagt inn et vanvittig godt stykke arbeid! Og at du fortsatt er like motivert er enda bedre å lese!! :klappe::klem:

Og så fikk jeg en påminnelse på at jeg burde kutte ned på bruken av skulderveska mi, den har ingen pc i seg, men den blir ofte for tung likevel... Det er bare det at jeg da må kjøpe en ny og bedre en... :ler:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også klappe for deg! Du har vært kjempeflink!

:klappe::klappe::klappe:

Takk :sjenert:

Å lese her inne er helt utrolig om dagen! Jeg er så imponert og synes du har lagt inn et vanvittig godt stykke arbeid! Og at du fortsatt er like motivert er enda bedre å lese!! :klappe::klem:

Og så fikk jeg en påminnelse på at jeg burde kutte ned på bruken av skulderveska mi, den har ingen pc i seg, men den blir ofte for tung likevel... Det er bare det at jeg da må kjøpe en ny og bedre en... :ler:

:sjenert:

Takk.

Må innrømme at det ikke er like enkelt å være motivert alltid, sånn som når jeg har trent hver dag den siste uka og gått opp 500 gram :fnise: Men sånn er det av og til, og jeg ser jo at jeg har "mistet" 6,5 cm totalt rundt på kroppen den siste uka, så det er jo ikke forgjeves heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææh, se hva snillesnille "mannen" min har bestemt at jeg får i tidlig julegave!

Ta-daaaa!

:nigo: Jeg gleder meg som en liten unge på Julaften ( :fnise: ) og håper den kommer i posten i morgen eller på mandag!

:danser:

Edit: Åja, også får han samme klokka i herremodell av meg til jul da! :jepp:

Endret av CoffeeGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så stas!! Jeg er veldig glad i min! (som vel strengt tatt er herremodellen da... :sjenert: )

Jeg er skikkelig jente-jente, så jeg måtte ha jentemodellen :fnise: Men herremodellene til Polar er jo ganske flotte de også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, heldig!! Men det fortjener du! :jepp:

Skikkelig fin! Kanskje jeg går for en sånn en jeg også, om jeg blir hekta på disse klokke-tingene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, heldig!! Men det fortjener du! :jepp:

Skikkelig fin! Kanskje jeg går for en sånn en jeg også, om jeg blir hekta på disse klokke-tingene :ler:

Jeg skal rapportere om hvordan den funker! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...