Ametrin Skrevet 2. november 2011 Forfatter #121 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har så panikk nå, at jeg vet ikke hva jeg holder på med... Har bare lyst til å gå å legge meg Tiden bare renner fra meg her jooo Jaja, måtte bare inn å få ut litt frustrasjon Håper dere har en fin dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 2. november 2011 #122 Del Skrevet 2. november 2011 Det er alltid stressende med eksamen, men ofte går det bedre enn det føles når man står midt oppi det (Ja, jeg vet det er en dustete ting å si, sorry ) Lykke til og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 3. november 2011 Forfatter #123 Del Skrevet 3. november 2011 Ferdig!! Nå er det bare å slappe av litt i sofaen, før jeg drar innover til skolen og leverer mesterverket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 3. november 2011 #124 Del Skrevet 3. november 2011 Du har vel ikke sittet oppe i hele natt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 3. november 2011 #125 Del Skrevet 3. november 2011 Jøss flinka! Hvordan er magefølelsen? Alltid spennende med resultater! Håper det går kjempe bra for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 4. november 2011 #126 Del Skrevet 4. november 2011 Der var dagboka di også jo, Ametrin! Hyggelig å kunne følge hverandre:) Så litt stressete ut med 48-timers eksamen, ja! Håper det har gått bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 4. november 2011 Forfatter #127 Del Skrevet 4. november 2011 Hallo jenter! Da var årets hjemmeeksamen gjennomført...puh! Og joda, MrsTula, jeg satt oppe hele siste natten og jobbet Oppgaven var virkelig hat! Jobbet på spreng med den ene delen store deler av onsdag morgen og formiddag, helt til jeg innså at jeg hadde skrevet veldig generelt, og dermed ikke svart på oppgaven. På et punkt var jeg virkelig nær ved å kaste inn håndkleet, kunne ikke forstå at jeg skulle klare å skrive resten på den tiden jeg hadde igjen :cry: ...Men det gikk! Jeg ble ferdig! ...og jeg rakk til og med å ta en dusj før jeg dro inn og leverte den Magefølelsen har jeg ikke pratet med...er redd for å ta kontakt Forsøker å ikke tenke så mye på den, vil helt sikkert komme på noe jeg har glemt. Eller kanskje jeg kommer på at jeg glemt å fjerne noe som skulle vært fjernet, eller jeg har... Shit! Da den var levert, samlet vi en liten gjeng fra klassen og snek oss utenfor høgskole-området og åpnet en flaske Cava for å feire Vi fant vel fort ut av at vi var såpass trøtte alle mann, at vi ikke trengte så mye... I dag har jeg tatt meg en fridag faktisk Etter streng beskjed fra studievenner og kjære mannemannen da, vel og merke Så i dag, har jeg foreløpig slengt i sofaen under teppe, og sett på diverse serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 4. november 2011 Forfatter #128 Del Skrevet 4. november 2011 Velkommen til mitt lille krypinn, Lottiplott! Hvordan har så dagen vært for mine hyggelige dagbokbesøkende da, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 4. november 2011 #129 Del Skrevet 4. november 2011 Gratulerer med gjennomført iallfall , alltid spennende med eksamen... Jeg har hatt en fin dag på jobb, og gleder meg nå til fredagskveld med tv (ja, jeg er kjedelig ) og litt snop Kos deg videre med fredag og fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 6. november 2011 #130 Del Skrevet 6. november 2011 Cava-feiring og fridag med tv hørtes ikke dumt ut! Noen ganger er det like greit å la magefølelsen kjøre sitt eget løp, hva man ikke vet har man ikke vondt av.. Men du har jo gjort en kjempejobb hvis du har sittet oppe og skrevet hele natta! Hva hadde du eksamen i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 6. november 2011 Forfatter #131 Del Skrevet 6. november 2011 Tula, jeg er nok like kjedelig jeg. Føler meg så gammel innimellom Borte helt greit, hjemme aller best! Ja, jeg tror nok jeg lar den magefølelsen være i fred jeg, Lottiplott Jeg hadde eksamen i dialog...Og ja jeg vet, et merkelig fag å ha skriftlig eksamen i I dag har det stort sett gått i lesing. Går sakte, men sikkert fremover...og jeg prøver å ikke stresse, men eksamen nærmer seg skremmende fort Og den neste eksamen gruer jeg meg virkelig til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 6. november 2011 #132 Del Skrevet 6. november 2011 Hehe, ja jeg kan ikke akkurat forestille meg hva pensum er i "dialog". Men det høres jo spennende ut, da! Så flink du er til å lese da! Jeg bøyer meg i støvet over selvkontrollen din! Jeg sliter med viljestyrken, men har tvunget meg gjennom noen kapitler om "Mennesket i samfunnet". Exfac Tror nok vi er like alle tre på tv-punktet altså dere! Her er den ultimate fredagen på sofaen med taco, Ylvisrepriser og idol.. Er blitt ganske lei av hele fyllefestingfenomenet - det kan selvfølgelig være gøy innimellom, men det er jammen lenge mellom hver gang nå. Og det gjør ingenting heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 6. november 2011 Forfatter #133 Del Skrevet 6. november 2011 Ja, veldig spennende faktisk, men rart hvordan man virkelig føler seg «ferdig» med et emnet etter eksamen Hva studerer du, Lottiplott? Ååå ja, lenge mellom hvert fyllefestefanteri her ja...så lenge mellom hver gang at jeg ikke aner hvordan det «fungerer», og angrer bittert etter hver gang Nei, holder heller sofaen med kjære og et glass vin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 6. november 2011 #134 Del Skrevet 6. november 2011 Såå enig der! Jeg studerer til bachelor i språk, satser på master i oversetting etterhvert.. Men i første omgang gleder jeg meg til å bli ferdig med bacheloren som består av 60 stp norsk, 90 stp engelsk og 30 stp exphil/exfac/idéhistorie. Så i år er det engelsk 3 og exphil/fac som står på planen! Angrer egentlig litt på valget av de siste 30 stp, men jeg trenger dem jo for å komme inn på uni etterhvert.. Så da er det bare å bite tenna sammen og presse meg gjennom pensum frem til jeg er ferdig 16 desember! Da er det bare ett semester med engelsk igjen før jeg er FERDIG! Måtte til og med lage meg ennå en ticker fordi jeg plutselig gleda meg VELDIG til å bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 7. november 2011 #135 Del Skrevet 7. november 2011 Hei hei Gratulerer med overstått eksamen! Har du mange igjen? Helgen nytes nok best foran tv, helst med god mat og vin tilhørende ahh... Savner helgen allerede, men bare fem dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 7. november 2011 Forfatter #136 Del Skrevet 7. november 2011 Oi, så spennende, Lottiplott! Hørtes ut som et spennende, men tøft studie...men så er ikke jeg såå veldig god i språk og historie da Har du tenkt til å gå rett på master, eller tenker du deg litt «fri» først? Tusen takk, Lampe! Har to eksamener igjen...grøss og gru! Enig der, helgen bør tilbringes i en armkrok, samt god mat og vin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 7. november 2011 Forfatter #137 Del Skrevet 7. november 2011 I dag har jeg faktisk shoppa litt! Jeg er ingen stor-shopper, men pga vektnedgang, så har jeg ikke hatt noen bukser som passer ordentlig, på en liten stund. Så nå kjøpte jeg meg to par sånne stretch-bukser fra Vero Moda. Synes de er veldig behagelige å gå med I tillegg fant jeg et par støvletter som jeg falt for. De var på salg, og virket gode å gå i, så da ble det de også :happy: Rart med det, men veldig kjekt med noe nytt innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 7. november 2011 #138 Del Skrevet 7. november 2011 Det siste der har du veldig rett i. Jeg er ingen stor-shopper selv, men en gang i blant er det veldig hyggelig med noe nytt. Bortsett fra når jeg MÅ ha noe til en spesiell anledning da, men stresser rundt og finner INGENTING. Helger med tv og kjærestekos er helt ypperlige - oss kjerrringer imellom (Sorry, jeg vet godt at jeg er den eneste kjerringa her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 7. november 2011 Forfatter #139 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg vet! Og når man ikke har anledning til å kjøpe noe, daaa finner man så mye fint! Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, Tula...Men jeg føler meg ganske kjerring innimellom ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 7. november 2011 #140 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg er i begynnelsen av 30-årene , men føler meg egentlig ikke eldre enn da jeg var 25 (Ok, litt kanskje ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå