Gå til innhold

P-sprøyte


htd

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har gått på p-sprøyte? Jeg fikk min siste injeksjon i januar og har fortsatt ikke fått tilbake mensen. Det vil jo si at jeg har hatt ubeskyttet sex. Etter at sprøyta begynte å gå ut av kroppen har hormonene begynt å gå helt amok. Og det blir bare verre. Jeg har tatt flere graviditetstester, men de er negative. Også kan det jo være at jeg har blitt gravid etter siste test osv... Jeg ville jo tro at disse symptomene skulle avta etter hvert og ikke bli sterkere...

Nå er jeg plaget med tunge, ømme bryster (ubehagelig når jeg skal sove om kvelden), veldig tydelige blodårer på brystene, kvalme på kveldene, og store deler av resten av dagen... er trøtt og sliten og klarer ikke å gå ned i vekt... Det murrer også litt i magen...

Er det noen som har erfaring med dette og hvor lenge det varer? Eller noen som har opplevd å bli gravide før mensen kom tilbake etter p-sprøyta?

Jeg har gått på sprøyta i ca 8 år...

Endret av htd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke slike erfaringer med p-sprøyte, hos meg kom mensen ganske raskt tilbake. Men siden eggløsning skjer FØR mensen, kan du jo ha hatt eggløsning og så blitt gravid.

Når tok du siste test? Jeg ville uansett tatt en tur til legen hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste test i dag, men den kan ha vært for tidlig. Får se etter helga. Er det det samme da må jeg vel til legen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-sprøyte er noe dritt :kjefte:

Brukte det en stund, og når jeg sluttet så tok det mange måneder før jeg fikk tilbake menstruasjonen...husker ikke eksakt, men tror det var opp mot 1,5 - 2 år etter.

Ikke bare det, men det ødela hormonene mine helt, og legene er sikre på at det var p-sprøyten som utløste hormonsykdommen min som jeg sliter med daglig nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk fra str 36 til 46 i klær pga p-sprøyta....

Tok min siste i mai, og fikk ikke mensen før i desember, så p-sprøyte er noe drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har lagt på meg... Skikkelig kjipt.Jeg ønsker bare at kroppen skal gire ned.. Enten at mensen kommer, eller en positiv test :jepp:

Blir ufattelig sliten av å være usikker på hva som skjer med kroppen hele tida. Det skjer stadig ting som er uvanlig og når jeg googler det så er det som regel listet som graviditetssymptomer... Merker også at jeg blir veldig humørsjuk og overfølsom. Huff og huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Hvordan virker den sykdommen? Hva er du plaget med og når oppdaget du det?

Mye fett rundt magen som er vanskelig å bli kvitt, kviser... slike store, digre kviser som ligger under huden og bare verker. Har forsøkt alt av behandlinger gjennom legen min uten at det hjelper og kvisene er på slike idiotiske steder som på rompa og under armene så det gjør ekstra vondt når jeg sitter og ha på meg BH er grusomt for da gnager det mot kvisene. Også blir det slike store sår etterpå. I tillegg til dette, så ble jeg plaget med en del vanlige kviser i ansiktet etter at jeg sluttet med p-sprøyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...