kimmi Skrevet 30. september 2003 #1 Del Skrevet 30. september 2003 hei, prøver meg i nytt forum jeg! i huset vårt har vi stort sett bare ett problem, og det irriterer meg grådig... knirking i gang golvet, og på et av soverommene (der ungene ligger). dette er særlig irriterende på kvelder som i kveld, når vi har hatt problemer med å få jentene til å sovne... vi lister oss ut og KNIRK!!! der er de våkne igjen. vi har parkett på alle gulvene (lagt før vi flyttet hit). hva gjør vi med dette???? og en ting til; dersom vi tråkker oppå dørstokken til nevnte soverom så bråker det noe helt sinnsykt.... takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kanskje det vil hjelpe å ta av listene langs gulvet og sette de på på nytt for å "stramme opp"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 Knirking i tregulv i eldre hus kommer ofte av små fuktskader fra gammelt av. Ikkeno farlig, men irriterende. Knirkingen kommer av at treet slår seg litt når det blir fuktig. Vet ikke helt hva du kan gjøre med det, bortsett fra å legge ny parkett... Men hvis det er gulvet UNDER parketten som knirker så er du like langt. Gulvet vårt knirker veldig enkelte steder, men huset er 150 år gammelt, og har nok vært gjennom sitt. Lykke til, håper du finner en løsning eller får noen gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå