Gjest Huffsa Skrevet 10. august 2010 #1 Del Skrevet 10. august 2010 Noen som vet om ventelisten på rikshospitalet og/eller Ullevold er lang? Har en ødelagt ankel, har hatt to kikhulloperasjoner på sykehuset her, men må mest sansynlig til ullevold eller riksen for å ha åpen kirurgi. Dette vet jeg ikke før kontroll MR og time med ortoped i september. Etter 5 år og to operasjoner er jeg dritt lei å styre med ankelen min, og er litt nedtur om jeg må vente 9-12mnd på en operasjon.. Er ikke noe som haster voldsomt, men har smerter daglig og er hemmet i hverdagen grunnet at jeg hverken kan trene, gå langt eller f.eks bruke høye heler (ikke at det er så viktig, men et eksempel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2010 #2 Del Skrevet 10. august 2010 http://www.frittsykehusvalg.no/start/ Man kan sjekke ventetider der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2010 #3 Del Skrevet 11. august 2010 Da jeg ble henvist til ullevold i februar i år, til vanlig ortopedisk time fikk jeg beskjed om at det var 48 ukers ventetid der. Det var vist helt vanlig i følge hun jeg pratet med der på slike timer. Det tok 6 uker fra legen sendte henvisningen dit til jeg fikk svar fra dem i posten. Men siden jeg hører til et annet sykehus fikk jeg da bare avslag på henvisningen. Nå var det vanlig ortopedisk undersøkelse jeg ble henvist til og ikke opperasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #4 Del Skrevet 11. august 2010 Iflg frittsykehusvalg.no er det 80 ukers ventetid både på innleggelse og dagkirugi på Ullevål (UTEN d), og 100 ukers venting på utredning. hvorfor velger du ikke heller et annet sykehus, enten i østlandsområdet eller et annet sted i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<CupCake> Skrevet 11. august 2010 #5 Del Skrevet 11. august 2010 Hehe, lo litt av ulleVOLD vel.. Når jeg har vært på Ullevål for det ene eller det andre så har det gått ganske fort.. fattern ventet i 3 mnd vet jeg, på noe greier for ryggen. Men anbefaler å gjøre som gjest_gjest foreslår her å skjekke den siden det er jo forskjellig ventetid på forskjellige ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 11. august 2010 #6 Del Skrevet 11. august 2010 Såvidt jeg forstod det så er det kun de to stedene jeg kan bli operert, pga skaden og at det var ikke så mange som kunne utføre den. Bor i vestfold. Men får jo mer info om det, for vil ikke vente nesten et år.. Men takk Og beklager skrivefeilen-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå