Ripsy Skrevet 25. juli 2012 #2341 Del Skrevet 25. juli 2012 Hei -her har det jammen skjedd mye siden sist jeg var innom GRATULERER SÅ MASSE SOM FRUE!! Høres ut som en fantastisk helg! Og hvordan var Maldivene? Var lillegutt igjen hjemme? Og lillegutt har jo blitt stor også - GRATULERER med ettåringen som snart er 13 mnd Også regner jeg med det har blitt fart på gåferdigheten siden sist du kommenterte det? Plutselig mer å passe på? HA en fortsatt flott sommer MonThe og lev videre i lykkebobla fra bryllup, feiring av lillegutt osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #2342 Del Skrevet 31. juli 2012 Gratulerer så mye som fru Ut i fra bildene som er på FB ser dt ut som om dere hadde en fantastisk dag Håper dere får en fantastisk bryllupsreise! Tuusen takk for det, vi hadde en drømmedag, og en drømmereise Håper alt er bra med deg og dine Hei -her har det jammen skjedd mye siden sist jeg var innom GRATULERER SÅ MASSE SOM FRUE!! Høres ut som en fantastisk helg! Og hvordan var Maldivene? Var lillegutt igjen hjemme? Og lillegutt har jo blitt stor også - GRATULERER med ettåringen som snart er 13 mnd Også regner jeg med det har blitt fart på gåferdigheten siden sist du kommenterte det? Plutselig mer å passe på? H en fortsatt flott sommer MonThe og lev videre i lykkebobla fra bryllup, feiring av lillegutt osv Tuusen takk Skriver med om Maldivene under F tilbrakte uken hos sin mormor, og det hadde gått kjempefint Gåferdighetene har absolutt fått fart på seg, han går og går og går og går, og blir aaldri lei Håper alt er bra med deg og dine, og at dere også har en fin sommer ----- Heihei Måtte laaangt ned på "mine innlegg" for å finne igjen boka mi, KG har ikke vært øverst på prioriteringslista i det siste. Etter at vi kom hjem fra tur har dagene gått med til diverse prosjekter her hjemme (bla. maling av loppis-funn), masse familiekos og rett og slett bare nyting av hverandre Alle bryllupspresangene er pakket ut, og satt på plass -- fikk vanvittig mye fint! Masse til serviset vi samler på, hjemmelagde fotoalbumer (fra min far og fra min forlover), pyntegjenstander, penger, kjøkkenutstyr, knivsett, bestikk, kokebøker, bilder +++ , er helt overveldet! Bryllupsreisen var F A N T A S T I S K !!!!! Nydelig mat, nydelig vær, og ikke minst nydelig sted. Servicen var upåklagelig, og vi ble skjemt bort fra vi kom til vi dro Snorklet masse, var på SPA og fikk parmassasje, padla kajakk, nøt hverandre, og livet .....og når vi er inne på nyting av hverandre..... ....så fant vi ut i går at jeg er gravid igjen! Ifølge siste mens er jeg 5+3 i dag, og foreløpig termin er 1. april Er fortsatt litt i sjokk, var ikke helt "planlagt" (hadde det litt travelt en morgen på bryllupsreisen når vi skulle rekke frokosten ) , men det kjennes veldig fint Kan nesten ikke tro det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. juli 2012 #2343 Del Skrevet 31. juli 2012 Ååååhh!!! Gratulerer så utrolig mye!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. juli 2012 #2344 Del Skrevet 31. juli 2012 Næ, for steike rulle!!!! Du er preggers igjen! Gratulerer! Guri malla - så gøy, spennende, rørende og overveldende og alt på en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #2345 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Takk dere Er fortsatt i sjokk her. Kribler i magen. Er overlykkelig. Blir litt stressa. Og er veldig spent. Hva med ny-jobben? Hva slags utstyr trenger vi? Hvordan skal jeg klare å være gravid/supermamma/superansatt-i-ny-jobb? Hvem er den lille spiren der inne? Tenk at vi skal bli 4! Tenk at F skal bli storebror! Gleder meg til å kjenne bevegelser. Gleder meg til magen begynner å vokse. ....kjenner langt inni der at det ligger en biitteliten frykt for at noe skal gå galt. Men det er vel bare naturlig. Samtidig kjenner jeg at det blir annerledes nå, skal nok klare å slappe mer av denne gangen. Har annet å henge fingrene i nå, med en suuuperaktiv F som mer eller mindre springer bortover gulvet *spent på hvordan formen blir, har ikke tid til å bli like dårlig som sist* Herregud, så mange tanker som rører seg inni hodet mitt nå. Så ufattelig heldig jeg er Har delt nyheten med svigerfar, søstersen og svigersøster allerede. Tenker vi forteller det til resten av foreldrene/søsken i morgen, og bestis Og nå er det KGoffisielt, jeg har ny ticker! Wohoooo!! Endret 31. juli 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. august 2012 #2346 Del Skrevet 1. august 2012 Æææææ! Gratulerer! Det var litt av en overraskelse, det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. august 2012 #2347 Del Skrevet 2. august 2012 Innom her også og gratulerer! Gleder meg til å følge med deg, siden det ikke blir så veeeldig stor forskjell på våre to (nye) søte små. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. august 2012 Forfatter #2348 Del Skrevet 3. august 2012 Æææææ! Gratulerer! Det var litt av en overraskelse, det! Hihi, veeet - var en stoor overaskelse her og Håper alt er bra med deg og lillejenta Innom her også og gratulerer! Gleder meg til å følge med deg, siden det ikke blir så veeeldig stor forskjell på våre to (nye) søte små. Hei Ja, tenk det -- er ikke lenge sidenjeg var innom og leste i boka di, og tenkte for emg selv at jeg fatter ikke hvordan Belle engang makter tanken på to så tette Hvor mange mnd blir det mellom dine? A er vel noen uker eldre enn F, mener jeg å huske? F er født 1.juli ---------- 5 + 6 og formen er fiiiin Noen plutselige kvalmebølger, gjerne på kvelden, men ellers finfint I dag får jeg overnattingsbesøk av venninne fra "hjemme", og skal ha henne + bestis og svigersøs på middag og brettspill, gleder meg Så deilig med slike venninnekvelder, med god mat, skravling og kos Fin fin fredag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. august 2012 #2349 Del Skrevet 3. august 2012 Her blir det 19 måneder mellom. Stresser litt for den lille aldersforskjellen, men andre klarer det jo så da skal jammen jeg også klare det. A er født 14.juni. Aaah, deilig med venninnekveld. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. august 2012 #2350 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Måtte bare titte innom når jeg så du hadde fått en til ticker!! Gratuerer så mye som gravid med nummer to!! Har lest litt hos deg nu og da, men tror ikke jeg har skrevet her før. Men jeg følger deg gjerne videre! Spennende med graviditet, spesielt nå når jeg begynner å savne å være gravid (men jeg skal ikke ha flere før utdanningen er i boks ). Ha en fin fredags kveld! Ja også gratulerer som nygift! Så hærlig! Og så heldige dere er! Og gratulerer med nylig ettåring. Edit: Øøh..Snakker om å være glemsk..Så på den der oversikten på hvor mange innlegg man har i en tråd, og dette er visst innlegg nummer syv! Da har du i så tilfelle falt ut av "mine innlegg". Endret 3. august 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. august 2012 Forfatter #2351 Del Skrevet 4. august 2012 Her blir det 19 måneder mellom. Stresser litt for den lille aldersforskjellen, men andre klarer det jo så da skal jammen jeg også klare det. A er født 14.juni. Aaah, deilig med venninnekveld. Kos deg! Ja, dette skal vi da jammen meg klare! *overbeviser meg selv* Men, sånn på årntli, tenk så mye våre små har utviklet seg bare de siste månedene! Oe blir nok å lære seg masse mer de neste månedene også, nå som de har begynt/begynner i barnehagen Ja, venninnekvelder er gull Måtte bare titte innom når jeg så du hadde fått en til ticker!! Gratuerer så mye som gravid med nummer to!! Har lest litt hos deg nu og da, men tror ikke jeg har skrevet her før. Men jeg følger deg gjerne videre! Spennende med graviditet, spesielt nå når jeg begynner å savne å være gravid (men jeg skal ikke ha flere før utdanningen er i boks ). Ha en fin fredags kveld! Ja også gratulerer som nygift! Så hærlig! Og så heldige dere er! Og gratulerer med nylig ettåring. Edit: Øøh..Snakker om å være glemsk..Så på den der oversikten på hvor mange innlegg man har i en tråd, og dette er visst innlegg nummer syv! Da har du i så tilfelle falt ut av "mine innlegg". Heii Hihi, lov å skylde på ammetåka fortsatt Uansett, koselig at du stikker innom, og taaaakk for gratulasjoner Ohh, savner å være gravid du faktisk -- det gjør egentlig IKKE jeg! Synes det er stas med bevegelser, og alle forventingene og tankene, og den fine magen, men alt det andre kan jeg godt være foruten Hva studerer du? ------- Venninnekvelden i går var perfekt -- lagde enchiladas og salat, og satt rundt bordet i timesvis og skravla Siden jeg var på "fest" i går fikk jeg sove ut i dag - mannen stod opp med F, og jeg fikk sove helt til klokka 10 - deeeilig Ellers har vi vært på kafe, og vært på en liten barnehage-handlerunde. Han begynner ikke i bhgen før den 21. august, men kjekt å handle litt nå som det er litt salg rundtom. Kjøpte en halvtykk høst/vinterdress fra Reflex , en tynn softshelldress fra Name It, et sett med ullbody/longs, 2 par ullstrømper og 3 joggebukser. Alt på 50%, utenom Softshelldressen Vi har også ordna med sovevogn/pose til bhgen (får fra bestis), så nå tror jeg vi er ganske klare for bhgstart. Det eneste jeg kommer på vi mangler er ett par skikkelige utesko (Goretex?), og et par støvler. Egentlig litt rart å tenke på, at F er blitt såå stor Han er så herlig for tiden. Går og går og går, og babler i ett sett. Han sier nå "Nei", "Ja" ,"Oj" , "Mamma", "Pappa", "Bø", "Tutt-tutt", og "Titt-tei". Han er blitt kjempeflink til å peke og vise hva han vil/hva han vil ha tak i, og han blir suuuperfrustrert og skikkelig sinna om han ikke får til noe han skal (f.eks putte en kloss nedi "putteklossen", ta opp noe tungt fra gulvet/dytte på noe), ler meg ihjel av han Han er en skikkelig kosegutt, som ofte kommer med en klem eller kos, og han kommer med trutmunn om jeg spør om å få en nuss Er så vanvittig stolt! .....og blir helt varm inni meg når jeg tenker på at han skal bli storebror Nå har jeg har en date med sofaen og "Frustrerte Fruer". Mannen er ute med noen kompiser i kveld, nå er det "Me-time" Finfin lørdagskveld til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. august 2012 #2352 Del Skrevet 5. august 2012 Heii Hihi, lov å skylde på ammetåka fortsatt Uansett, koselig at du stikker innom, og taaaakk for gratulasjoner Ohh, savner å være gravid du faktisk -- det gjør egentlig IKKE jeg! Synes det er stas med bevegelser, og alle forventingene og tankene, og den fine magen, men alt det andre kan jeg godt være foruten Hva studerer du? Hehe, ja okei, da skulder jeg på den Jeg hadde inngen plager, ingen kvalme, ingen bekkenløsning (forutenom at jeg fikk vondt av å ligge for lenge, så hadde omtrent fem puter i senga for å ligge behagelig), følte meg aldri spesielt tung osv. ) Studerer sykepleien, har to år igjen. Eller mangler en eksamen fra førsteåret, men den skal jeg ha om ti dager. ___ Herlig med barnehageshopping! Den dressen kjøpte forresten vi også, altså den fra Name it, men byttet den inn igjen da jeg fikk kalde føtter Tenkte at siden vi har regndress, at jeg heller skal finne en skikkelig billig parkdress til dager hvor det er tørt. Enn så lenge er han ikke ute så lenge av gangen, tross alt, så rekker ikke å bli klam i regndressen uansett. Meen så finner jeg ikke en skikkelig billig parkdress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. august 2012 Forfatter #2353 Del Skrevet 6. august 2012 Hehe, ja okei, da skulder jeg på den Jeg hadde inngen plager, ingen kvalme, ingen bekkenløsning (forutenom at jeg fikk vondt av å ligge for lenge, så hadde omtrent fem puter i senga for å ligge behagelig), følte meg aldri spesielt tung osv. ) Studerer sykepleien, har to år igjen. Eller mangler en eksamen fra førsteåret, men den skal jeg ha om ti dager. ___ Herlig med barnehageshopping! Den dressen kjøpte forresten vi også, altså den fra Name it, men byttet den inn igjen da jeg fikk kalde føtter Tenkte at siden vi har regndress, at jeg heller skal finne en skikkelig billig parkdress til dager hvor det er tørt. Enn så lenge er han ikke ute så lenge av gangen, tross alt, så rekker ikke å bli klam i regndressen uansett. Meen så finner jeg ikke en skikkelig billig parkdress Høres ut som om du hadde et drømmesvangerskap Hadde ikke all verdens med plager jeg heller, men var veldig kvalm i starten, og var plaget med karpal-tunnel de siste månedene, samt kvalme hvis/når jeg var sliten, så var sykemeldt noen uker i begynnelsen, og noen uker på slutten. Håper jeg slipper det denne gangen, mtp at jeg begynner i ny jobb (er vikar for ei som er ute i fødselspermisjon ) Lykke til med eksamen når den tid kommer! Så flink du er, som studerer mens du har en liten! Liker sålangt dressen fra NameIt kjempegodt - den virker veldig behagelig å ha på seg, og F kommer seg fint rundt i den selv om jeg kjøpte den i en str for stor (tenkte det var greit å ha noe å vokse i). Tenker å ha den istedenfor parkdress jeg.. Så frestn at de har tilbud på parkdress på Barnas Hus til 199, hvis dere har det i nærheten av der dere bor? Skal O begynne i barnehage etterhvert? -------- Tiiidens sovenatt på F i natt -- han la seg kl 18.30, sov til 04.30, fikk da ei flaske, og sov så til 08.45 Deeeilig for liten og stor Ellers har vi hatt barselsvenninne med lita på besøk, og gjort unna litt husarbeid. Nå er mannen ute med F en tur, mens jeg skal slappe av litt. Mao sofa og KG Finfin mandag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2012 #2354 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Høres ut som om du hadde et drømmesvangerskap Hadde ikke all verdens med plager jeg heller, men var veldig kvalm i starten, og var plaget med karpal-tunnel de siste månedene, samt kvalme hvis/når jeg var sliten, så var sykemeldt noen uker i begynnelsen, og noen uker på slutten. Håper jeg slipper det denne gangen, mtp at jeg begynner i ny jobb (er vikar for ei som er ute i fødselspermisjon ) Lykke til med eksamen når den tid kommer! Så flink du er, som studerer mens du har en liten! Liker sålangt dressen fra NameIt kjempegodt - den virker veldig behagelig å ha på seg, og F kommer seg fint rundt i den selv om jeg kjøpte den i en str for stor (tenkte det var greit å ha noe å vokse i). Tenker å ha den istedenfor parkdress jeg.. Så frestn at de har tilbud på parkdress på Barnas Hus til 199, hvis dere har det i nærheten av der dere bor? Skal O begynne i barnehage etterhvert? Ja jeg hadde et fantastisk svangerskap! Så håper jeg får oppleve det igjen en dag, men det kan man jo ikke vite. Takk for det! Er jo ikke noe særlig å bruke alenetiden på å studere, men må man så må man. Er bare en uke til nå, så gleder meg til å få den unnagjort, den har hengt over meg i halvannet år nå, ettersom jeg ikke har meldt meg opp for å ta den før nå! Okei! Ja den virket jo veldig grei, men så begynte jeg å tenke på at det var unødvendig å bruke nesten 500 på en dress, når vi har regndress, og vi uansett er ute så kort enda at han rekker ikke å bli klam. Så da tenker jeg å kjøpe en billig dress til når det er tørt ute, så kan man bruke regndressen når det er vått. 199 hørtes veldig bra ut! Men vi har ikke Barnas hus er i byen. Har bare Bare barn, Tøffeliten og Name it! Av sånne rene barne/babybutikker. Så deilig med skikkelig sovenatt!! Kan ikke si det samme her Endret 7. august 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. august 2012 Forfatter #2355 Del Skrevet 7. august 2012 Ja jeg hadde et fantastisk svangerskap! Så håper jeg får oppleve det igjen en dag, men det kan man jo ikke vite. Takk for det! Er jo ikke noe særlig å bruke alenetiden på å studere, men må man så må man. Er bare en uke til nå, så gleder meg til å få den unnagjort, den har hengt over meg i halvannet år nå, ettersom jeg ikke har meldt meg opp for å ta den før nå! Okei! Ja den virket jo veldig grei, men så begynte jeg å tenke på at det var unødvendig å bruke nesten 500 på en dress, når vi har regndress, og vi uansett er ute så kort enda at han rekker ikke å bli klam. Så da tenker jeg å kjøpe en billig dress til når det er tørt ute, så kan man bruke regndressen når det er vått. 199 hørtes veldig bra ut! Men vi har ikke Barnas hus er i byen. Har bare Bare barn, Tøffeliten og Name it! Av sånne rene barne/babybutikker. Så deilig med skikkelig sovenatt!! Kan ikke si det samme her Nei, er ikke gitt at man er så heldig å kunne bli gravid, eller bære fram et barn. Mange som tar det for gitt. Siden veien mot F var litt kronglete hadde jeg ikke turt håpe på at vi skulle kunne bli gravid ved et "uhell" (forstå meg riktig ) , så egentlig eekstra kjekt at det skjedde slik det gjorde denne gangen Her har vi stort sett sovenetter *bank i bordet*, men hører til sjeldenhetene at vi ligger lengre enn 06/0630 -- men for all del, skal ikke klage, han sover jo stort sett 11-12 timer i strekk Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg overlevde de tullenettene vi hadde før Må ta meg en tur innom boka di og lese litt om dagene deres også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. august 2012 Forfatter #2356 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Usj, trøtt som en dupp for tiden. Kvalm. Og uggen. Er glad for å være gravid, bare synes det er unødvendig at det skal føre med seg ubehageligeter Endret 7. august 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. august 2012 #2357 Del Skrevet 7. august 2012 tjoho! Er innom og leser hele tiden, men har visst ikke overskudd til å skrive noe for øyeblikket. Har en klem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. august 2012 Forfatter #2358 Del Skrevet 9. august 2012 tjoho! Er innom og leser hele tiden, men har visst ikke overskudd til å skrive noe for øyeblikket. Har en klem da God du ------ I dag har vært en deeeeilig dag F sov helt til kl 0715, og vekte oss da med popling og "mamaaaaaa", og "paaappaaa" Siden formen kjentes bra ut stod jeg opp, og lot mannen sove litt lengre. Om det var det som gjorde "sitt", vet jeg ikke, men han stod iallefall opp halv9, og fortalte at han hadde tenkt å ta oss med på en real shoppingtur til Moa, et stort kjøpesenter ett par timer unna Og jeg har altså hatt ulønna perm. denne måneden, så mannen har stått for det meste av utgifter (hadde spart litt selv, men ikke nok til noe shoping-splurge), så shoppingen skulle han betale En skikkelig vellykket tur, med en liten en som var i stråålende humør hele turen, jeg som var i fin form, og vi fikk med oss et lass med handleposer hjem Det ble 2 nye gensere, skjerf og klokke på meg, støvler til F og ny duk til spisebordet. Mannen kjøpte seg e nhel masse verktøy på JULAbutikken ( ) , og litt klær. Oog, vi hadde noen gavekort fra bryllupet med også -- disse ble brukt på nye puter og dyner, da de hadde 50%salg på fiberdyner/puter på KID Dagen ble avslutta på tapasrestaurant med 2 gode venninner, som det er lenge siden jeg har sett Ikke heelt det samme å ikke kunne fråtse i spekeskinke/div myke oster, men aioli, oliven, brød og de ostene jeg kunne spise, og frisk, alkoholfri hvitvin var nyydelig Nå roooper "ny-dyna" på meg, håper alle har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. august 2012 #2359 Del Skrevet 10. august 2012 For en deilig dag! Jeg har kjent ekstra på den uggenheten og energiløsheten jeg hadde frem til uke 16isj nå som A er her også. Da er det litt vanskeligere å bare legge seg ned på sofaen slik jeg gjorde forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. august 2012 Forfatter #2360 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) For en deilig dag! Jeg har kjent ekstra på den uggenheten og energiløsheten jeg hadde frem til uke 16isj nå som A er her også. Da er det litt vanskeligere å bare legge seg ned på sofaen slik jeg gjorde forrige gang. Ja, merker godt at det ikke bare er å legge seg ned/ta det med ro med en 1åring som krever sitt! Og du er jo på jobb i tillegg!! Gruer meg til jobbstart jeg altså ------- I dag lå vi i senga og kosa og så på "Drømmehagen" på mobilen (youtube) i 1,5 time før vi stod opp! Det hjalp på både humør og form, er myyye bedre å stå opp nærmere 8, enn kvart over 6 Og, må for fullførte 7 uker i dag Kjenner jeg er veeldig spent på jobbstart neste uke. Starter forholdsvis "mykt", med planleggingsdager ons + tors, og første "vanlige" arbeidsdag fredag. Uka etter er det full uke. Er nok eekstra spent pga graviditeten, men hadde vært spent uansett -- er jo en helt ny jobbsituasjon for meg - masse nye arbeidsoppgaver, lederansvar, nye kollegaer og en hel masse nytt å sette seg inn i. Jeg vet jo sånn ca hva jobben går ut på, men skulle ønske jeg hadde en litt klarere stillingsbeskrivelse og konkrete oppgaver å forholde meg til før oppstart, slik at jeg kunne være bedre forberedt I tillegg kjenner jeg på at jeg er redd for at graviditeten blir en ekstra "belastning" oppi alt det nye. Endret 11. august 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå