Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Ser ut som en fantastisk vakker mage! :ler

Du kan endre sizen på bilde gjennom å redigere - størrelse. Jo mindre bilde er (kb) jo mindre vil det bli når man klikker for å åpne det. Ble vel stort der ja! :fnise

Ellers så var det ingen spesiell historie som har gjort meg fryktelig trøtt i dag, annet enn at døgnrytmen blir litt ødelagt av helga :ler 2 timer for lite søvn kjennes ut som ingen søvn i det hele tatt nå om dagen :gjeiper

Fikk ikke til å endre størrelsen jeg.. Dere får bare nyte meg i miniatyr, eller i megastørrelse :ler:

2 timer for lite søvn er nesten som ingen søvn i hele tatt ja! Håper denne natta har fart bedre med deg! :klem:

Så flott mage MonThe!!! :strix

Og gratulerer som tante!!!!

Taakk :klem:

Så fin gravidemage du har :)

Gratulerer så mye som tante - det er stas!

Min bror fikk en sønn i september, så det blir ca 6 mnd. mellom ham og snuppa vår + at søsteren til mannen min skal ha en gutt i mai, så her kommer søskenbarna tett Koselig da

Ha en fin kveld :klemmer

Blir gøy for barna i alle høytider/familiesammenkomster :jepp: Håper du har en fin dag! :klem:

Så fin gravidmage du har! :gravid:

:)

Gøy med gravidmage! Gøy med ferie! Gøy med å bli tante!

Jeg synes livet ditt virker så fantastisk for tiden :) Her går det i hovne kinn, sur familie som ikke er invitert i bryllup osv.

Fortsett å kos deg, dagene går fryktelig fort

Livet er ganske fint for tiden ja :) Uff, sliter du med tanna enda?? :troest: *stikker innom deg etterpå og oppdaterer meg*

Håper du har en fin tirsdag! :klemmer:

Gratulerer med gutt i magen! Og du hadde en kjempefin babymage!

Jeg ble mamma til verdens fineste jente for 6 dager siden - du kan bare glede deg! Barseltårene sitter løst, men det er likevel verdens beste følelse!

Og, for dere som gruer dere til fødselen, det var ingenting å være redd for :)

Åååh, så koselig!! :strix: GRATULERER!! Har tenkt en masse på deg, og venta spent på oppdatering!! Håper alt står bra til med mor og barn, til tross for barselstårene! :):klemmer:

Fiiiiine magen :hjerte

:rodmer:

---------

Nå har vi vært å kjøpt inn materiale til barnerommet. Skal legge panel på veggene;

http://www.maxbo.no/upload/Produkter/Byggevarer/Plateprodukter/Harmoni%20panelplater%20produktark%200909.pdf

,og har tenkt å male den ene veggen lys blå.

På gulvet skal vi legge eikelaminat. Så nå er det bare å finne tid og ork til å gjøre det.. :gjeiper:

Nå skal jeg straks fyke avgårde på jobb. Ønsker alle en fin dag :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye som nybakt tante!

Og nydelig mage har du også!

Tipper barnerommet blir lekkert når det er ferdig - planene høres iallfall fine ut!

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som nybakt tante!

Og nydelig mage har du også!

Tipper barnerommet blir lekkert når det er ferdig - planene høres iallfall fine ut!

:klemmer: til deg!

Takk Hegejenta :klemmer: Ja, håper det blir bra! Valgte en nyyydelig blåfarge, og har tenkt å male en kommode og en vegghylle i samme farge :jepp: Gleder meg til kjære har lagt gulv og vegger, så jeg kan gjøre kosearbeidet :fnise:

---------------

Hjemme fra jobb i dag, sovet dårlig i natt (masse rare drømmer) , og våknet kvalm og med dundrende hodepine :( Tvinge meg selv til å gå en tur ut i det nydelige været nå, håper det hjelper!

Ønsker alle en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen blir bedre utover dagen. :klem: Jeg har også en ekstrem hodepine i dag, men inspirert av deg skal jeg også komme meg en liten tur ut i frisk luft nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen blir bedre utover dagen. :klem: Jeg har også en ekstrem hodepine i dag, men inspirert av deg skal jeg også komme meg en liten tur ut i frisk luft nå!

Håper du hadde/har en fin tur. Det hadde jeg :jepp: Det hjalp ikke på hodepina, men var fint allikevel -- strålende sol, og -1 grad :sol: Nå blir det slaraffenliv på sofaen, KG og ukens episode av One Tree Hill :popcorn:

Edit. Et innlegg fullt av tidenes skriveleifer :ler:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp ikke på hodepinen her heller :sukk: Men godt å komme seg litt ut likevel. Her blir det også tidenes sofasløving resten av dagen! Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjalp ikke på hodepinen her heller :sukk: Men godt å komme seg litt ut likevel. Her blir det også tidenes sofasløving resten av dagen! Kos deg :)

:tommelopp: Rop ut om du skulle finne opp en vidunderkur mot hodepinen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, den hodepinen altså :kjefte:

Mine tips, funker bittelitt innimellom :ler:

MASSE vann,luft, varmepute i nakken, tigerbalsam i tinningen og/eller nakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, den hodepinen altså :kjefte:

Mine tips, funker bittelitt innimellom :ler:

MASSE vann,luft, varmepute i nakken, tigerbalsam i tinningen og/eller nakken :)

Takk for tips :klemmer:

Meen, mener å huske at jeg leste på pakningsvedlegget på tigerbalsam i sommer at det ikke skal brukes av gravide. Kan hende jeg husker feil, og har selvfølgelig kasta vedlegget.. :klo:

Hjemme fra jobb i dag og. Kjennes ut som om noen graver inne i hodet mitt :kjefte: *må vel være ferdig inni der nå snart*

Ellers så har jeg så smått begynt å tenke på pakkelisten til ferien :) Er det noe spesielt jeg bør huske på, sånn i forhold til den lille i magen? Har allerede tenkt på støttestrømper til flyturen.. Noe annet?

Oog, :strix: 21 uker :strix:

Ha en fin dag jenter :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: 21 uker :hoppendeglad:

Håper hodepinen gir seg etterhvert - eller blir mindre hissig! Fins ikke noe som er så lammende som hodepine (og kvalme).

:klemmer: og håper du får en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: 21 uker :hoppendeglad:

Håper hodepinen gir seg etterhvert - eller blir mindre hissig! Fins ikke noe som er så lammende som hodepine (og kvalme).

:klemmer: og håper du får en fin torsdag!

21 uker :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :klemmer:

Meen, mener å huske at jeg leste på pakningsvedlegget på tigerbalsam i sommer at det ikke skal brukes av gravide. Kan hende jeg husker feil, og har selvfølgelig kasta vedlegget.. :klo:

Hjemme fra jobb i dag og. Kjennes ut som om noen graver inne i hodet mitt :kjefte: *må vel være ferdig inni der nå snart*

Ellers så har jeg så smått begynt å tenke på pakkelisten til ferien :) Er det noe spesielt jeg bør huske på, sånn i forhold til den lille i magen? Har allerede tenkt på støttestrømper til flyturen.. Noe annet?

Oog, :strix: 21 uker :strix:

Ha en fin dag jenter :vinke:

Jeg spurte legen min om dette, for lurte på det samme som deg. Utvortes bruk av diverse kremer/salver etc er ikke farlig. Var heller ikke farlig å bruke Ibux-gel(men skulle ikke ta ibux tabletter). Ibuxen er jeg likevel forsiktig med, men tigerbalsam kunne jeg bare bruke :)

Hurra for 21 uker :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte legen min om dette, for lurte på det samme som deg. Utvortes bruk av diverse kremer/salver etc er ikke farlig. Var heller ikke farlig å bruke Ibux-gel(men skulle ikke ta ibux tabletter). Ibuxen er jeg likevel forsiktig med, men tigerbalsam kunne jeg bare bruke :)

Ok :)

-------

Hegejenta tipset om en side i dag, der de har diverse babystæsj. Falt pladask for disse, og må dele de med dere ;

http://www.rockmybaby.no/shop/handhekledebootieslysebla-p-433.html

Var ikke de søte?? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente deg nesten ikke igjen i dag jeg :fnise:

Husker ikke om jeg kommenterte magebildet ditt tidligere, men det er iallfall en superfin gravidmage du har fått :gravid:

De bottiesene falt jeg også pladask for. Kanskje vi kan skaffe oppskrift et sted og sende forespørsel til vordende bestemødrene??

Gode bedring - håper den dumme hodepinen snart slipper taket :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøte booties :rodmer: Den sida der var farlig, altså...

Men MonThe, jeg kjenner deg nesten ikke igjen nå som du har bytta bilde! :sjokkert: *vanedyr* Lurer liksom på hvem denne nye sommerfuglen er :fnise:

:strix: 21 uker! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente deg nesten ikke igjen i dag jeg :fnise:

Husker ikke om jeg kommenterte magebildet ditt tidligere, men det er iallfall en superfin gravidmage du har fått :gravid:

De bottiesene falt jeg også pladask for. Kanskje vi kan skaffe oppskrift et sted og sende forespørsel til vordende bestemødrene??

Gode bedring - håper den dumme hodepinen snart slipper taket :klem:

Ny look! ;)

..og når det gjelder magen så har du plutselig en du også! Ikke så lenge til, sånn som tiden flyr hos deg! :fnise: Jaa, om du finner en oppskrift må du si ifra!! Her blir foresten også strikkeoppdrag videresendt til kommende bestemødre :fnise:

Kjempesøte booties :rodmer: Den sida der var farlig, altså...

Men MonThe, jeg kjenner deg nesten ikke igjen nå som du har bytta bilde! :sjokkert: *vanedyr* Lurer liksom på hvem denne nye sommerfuglen er :fnise:

:strix: 21 uker! :hoppendeglad:

Ja, var mye fint der!! Måå ha de der bootiesene!! (noen som har et bedre ord, på norsk?? :gjeiper: ) Hehe, nesten så jeg ikke kjenner igjen meg selv heller :ler: Var ei anna ei på skravletråden som hadde lik avatar som meg, så fant ut at jeg måtte ha "min egen" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo strikket noen booties - ikke så forseggjorte som de på Rock My Baby siden, men de ligner litt i fasongen.

Bilde ligger på bloggen min.

Oppskrift for den som vil tipse ivrige strikkere: http://ullenteventyr.blogspot.com/2008/11/babysokker-igjen-og-igjen.html

Hegejenta -- du er en engel!!! :dagens-rose: Og ikke minst flink til å strikke, de var nydelige! :jepp:

Tuusen tuusen takk!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 21 uker!! :strix:

Må inn og titte på den sida jeg og tror jeg :sjenert:

Håpe hodepinen gir seg snart, finnes ikke noe verre enn det...

Blir jo helt paff! Jeg var også plaget med det i flere uker, men heldigvis bedre nå!

Dårlig med pakketips her assa.... :forvirra:

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...