Sushi Skrevet 6. januar 2011 #621 Del Skrevet 6. januar 2011 Så bra at det går fint på jobb Kan tenke meg det var godt å være tilbake, er ikke noe kjekt å være hjemme i ukesvis (blir jo noe helt annet når vi skal være hjemme med små babyene våre, da :rødme: ). Stemmer også for at du skaffer deg ticker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #622 Del Skrevet 6. januar 2011 Så bra at det går fint på jobb Kan tenke meg det var godt å være tilbake, er ikke noe kjekt å være hjemme i ukesvis (blir jo noe helt annet når vi skal være hjemme med små babyene våre, da :rødme: ). Stemmer også for at du skaffer deg ticker! Da skal vi ikke kjede oss nei! Og heller ikke være kvalm! Gleder meg :rødme: Kanskje jeg skal gjøre det.. *må finne ut hvordan jeg gjør det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. januar 2011 #623 Del Skrevet 6. januar 2011 Så gøy med en liten kul! :D Jeg følger med, selv om jeg ikke er den mest aktive kommentatoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #624 Del Skrevet 6. januar 2011 Så gøy med en liten kul! :D Jeg følger med, selv om jeg ikke er den mest aktive kommentatoren Det er godt å vite, snille du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 6. januar 2011 #625 Del Skrevet 6. januar 2011 Hei hei Så bra det går fint å være tilbake på jobb Jeg har jobbet 50% siden slutten av november og skal prøve meg på 100% igjen fra tirsdag av (litt spent).. Håper det går greit Jeg synes også at du skal få deg en ticker, da blir det enklere å følge med :gjeiper: Håper du har en fin torsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. januar 2011 #626 Del Skrevet 6. januar 2011 Så herlig med kul :rødme: Håper du får en flott kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 6. januar 2011 #627 Del Skrevet 6. januar 2011 Må innom og se at alt er bra hos deg innimellom! Gøy med liten kul på magen!! :rødme: Må være deilig å kunne jobbe litt igjen, vil tro det blir noen lange mnd hvis man skal gå hjemme og vente... Er glad så lenge jeg kan jobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 7. januar 2011 #628 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Så fint og lese at det har gått så greit på jobb! Husk å lade batteriene ordentlig i helga da God helg ..Venter også på ticker Og så morsomt med en gravidkul Edit: Et par skriveleifer som hadde sneket seg inn Endret 7. januar 2011 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #629 Del Skrevet 7. januar 2011 Da er jeg ferdig på jobb for uken, og veeldig klar for helg Har vært på legekontoret og tatt influensavaksine nå, samt vært på en pitteliten shoppingrunde. Det havna jaggu en gravidbukse i posen min! Kunne ikke la være, den var nedsatt fra 499 til 149, og var kjempefin på, selv om den er littegrann stor. Kan faktisk bruke den allerede! Okei jenter, da blit det ticker... Men hvordan legger jeg den til på siden min?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 7. januar 2011 #630 Del Skrevet 7. januar 2011 Okei jenter, da blit det ticker... Men hvordan legger jeg den til på siden min?? :klø: Du går inn på din profil, og så på rediger min profil oppe til høyre. Så klikker du på endre signatur. Der limer du inn lenken som du får når du lager tickerern din. (Du skal bruke den lenken som starter og slutter med ) Så klikker du lagre og ser hvordan det ble merk alt og klikk på midtstill knappen om du vil ha den sentrert på siden din Sånn, håper det var lett forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #631 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Tusen takk for hjelpen Ruccola!! Endret 8. januar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #632 Del Skrevet 8. januar 2011 Go`mårn! Rolig start på dagen i dag, og egentlig ingen spesielle planer, før noen venner kommer over på pizza-og spillkveld i kveld Lurer på å ta en tur på biblioteket, og på Fretex og se om de har fått inn noe nytt, er på utkikk etter noen skåler og karafler i glass. Gleder meg foresten til loppemarkedsesongen er igang igjen! Ønsker alle en finfin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. januar 2011 #633 Del Skrevet 8. januar 2011 Gratulerer med ticker! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. januar 2011 #634 Del Skrevet 8. januar 2011 Flotte tickeren 15 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 8. januar 2011 #635 Del Skrevet 8. januar 2011 15 uker Håper du har en fin lørdag, det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 10. januar 2011 #636 Del Skrevet 10. januar 2011 Går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. januar 2011 #637 Del Skrevet 10. januar 2011 Håper du har hatt ei bra helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #638 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei Hjemme fra jobb i dag, hatt en sinnsyk hodepine isden i går, som ikke helt vil slippe taket. Ble lite søvn i natt, har tatt igjen litt av det nå, men det har ikke hjulpet nevneverdig på hodepinen Ellers har vi "rydda opp" i bryllupsplanene i helga -- vi har nå booket om kirka, fotograf etc. og ny bryllupsdato blir 07.07.2012 Julibaby i år, julibryllup neste år :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 10. januar 2011 #639 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei, Tror ikke jeg har lagt igjen spor etter meg her tidligere - men har jo vært innom deg så vidt et par ganger! Blir jo kjekt med "egenprodusert" brudesvenn/pike/ringbærer når dere skal gifte dere ca 1 år etter at knøttet har kommet til verden. (Om dere har tenkt å involvere h*n i den store dagen på den måten da) Julibryllup er herlig - skikkelig sommerbrud! Giftet meg selv i juli 2010, og dagen var nydelig! Ble litt solbrent på bare skuldre så anbefaler at du smører deg inn med litt solkrem om du og blir lett brent. til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #640 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei, Tror ikke jeg har lagt igjen spor etter meg her tidligere - men har jo vært innom deg så vidt et par ganger! Blir jo kjekt med "egenprodusert" brudesvenn/pike/ringbærer når dere skal gifte dere ca 1 år etter at knøttet har kommet til verden. (Om dere har tenkt å involvere h*n i den store dagen på den måten da) Julibryllup er herlig - skikkelig sommerbrud! Giftet meg selv i juli 2010, og dagen var nydelig! Ble litt solbrent på bare skuldre så anbefaler at du smører deg inn med litt solkrem om du og blir lett brent. til deg Heii Så koselig med et nytt "ansikt" Ser abolsutt for oss å involvere vår lille i den grad det er mulig (kanskje er h*n oppe og går til da?) Tusen takk for tips ang. solkrem, det er nok en slik ting som lett kunne ha gått i glemmeboka, det er nå notert i huskeboka mi Synes egentlig det er ganske deilig å tenke på at vi har et ekstra år på å planlegge, glede oss, og spare til den store dagen Ønsker deg en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå