Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Nå er jeg akkurat kommet inn døra etter en liten runde med mannen - vi har vært og henta understellet til babyvogna, lånt et lass med bøker på biblioteket, og spist en deilig lunsj :hjerte:

Ellers så har jeg to supergode "baby-nyheter": Vi har funnet kassa med babyklær!! :hoppendeglad:...den lå innerst, borterst, bakerst på garasjeloftet :wink: Er såååå glad for å ha funnet den igjen, har jo en del affeksjonsverdi :hjerte: Og helt greit å slippe å kjøpe inn så mye klær til den korte perioden de er så små ;)

Ooog, det har plutselig ramla inn penger på kontoen min, så nå har jeg bestilt en nyydelig vognpose til Lille! :strix: Valgte å gå for grå strikk med hvitt trekk/grå prikker på, gleder meg som en unge til å få den i posten!

Her er posen (det store bildet til høyre):

post-34763-0-50136000-1362571842_thumb.j

Er så herlig når alt bare ordner seg sånn plutselig! :hoppendeglad:

Ellers så skulle jeg egentlig på kontroll i dag, men legen min skulle i begravelse, så den ble flytta til fredag. Nå skal jeg dykke ned i en ny bok, og bare sløve på sofaen fram til jeg skal hente F. Ønsker alle en finfin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ut som en kjempegod pose! Har sett den før og tenkt at jeg godt kunne hatt en sånn til neste. :-)

Begynner virkelig å nærme seg nå, så skjønner godt du begynner å kjenne skikkelig på babylykken!

Ha en fin dag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en kjempegod pose! Har sett den før og tenkt at jeg godt kunne hatt en sånn til neste. :-)

Begynner virkelig å nærme seg nå, så skjønner godt du begynner å kjenne skikkelig på babylykken!

Ha en fin dag du også :klemmer:

Håper den er like god som den ser ut :jepp:

Håper alt er bra med dere :klemmer:

-------

12 "ruter" igjen på blondekanten nå, så er teppet klart til montering! :hoppendeglad:

(er glad jeg ikke begynte på et mer avansert prosjekt, har jo jaggu brukt hele svangerskapet på ett pledd :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 "ruter" igjen på pleddet - i morgen skal jeg bli ferdig! :opplyser: Har frestn den siste uka begynt å kjenne skikkelig på vann i kroppen, og fingrene dovner bort når jeg strikker, så må ta pauser mellom hver rute. Oh, denne herlige, glamorøse tilværelsen som gravid altså :rolleyes:

Ellers har jeg hatt en fin dag i dag, om enn litt veeel rolig mtp det nydelig vårværet som har vært ute -- startet dagen med fysio kl 08.30, og resten av dagen ble tilbragt på sofaen med Netflix + ny bok + Rom123 + strikketøy :wink: Måtte ha igjen persiennene for å stenge finværet og sola ute :P *lytter på bekken og kropp, og gleder meg noe innmari til å gå laaang tur igjen*

I morgen skal jeg på kontroll kl 09, og så skal jeg treffe ei venninne på kafe kl 13, det blir kjekt :)

Fin fin kveld til alle, her er det straks senga :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Da er det igjen fredag, og jeg sitter med beina høøøyt i godstolen, og venter på resten av Idol. Synes det er skikkelig irriterende at Tv2 legger oppe alle programmene slik at det er nyheter/været/sporten midt i programmet :glare: Skjønner jo hvorfor de gjør det, allikvel irriterende!

Kontrollen hos legen i dag gikk fint -- Lille virker å ha det bra der inne i magen, og som alltid like stas å få høre hjertelyden :hjerte: BT/vekt/SFmål fint, og vi snakket litt om fødsel og forventninger til det "nye" familielivet. Kjenner jeg tenker mer og mer på det nevnte, ettersom det nærmer seg. Er så glad jeg har så fine dager for tiden, slik at jeg klarer å nyte tiden med F. Kjenner jeg gruer meg på Fs vegne, til at han må dele på mammaen og pappaen sin med den nye, lille.. Han er jo så liten, for liten til å forstå... :grine: Håper bare jeg klarer å være "nok" mamma til de begge... :sukk: Vet jo at dette er helt normale tanker, men det skjærer i hjertet allikevel..

...Etter kontrollen dro jeg hjem og slappet av noen timer, før jeg dro til byen for å treffe ei venninne over en kaffe. FIkk også handlet meg nye solbriller, nå begynner det jammen å ligne på vår her (sett bort at det har vært -2 grader, da) :wink: Etter byturen dro jeg og henta F i bhgen, og når vi kom hjem tok vi med oss brødskive ut i hagen og spiste lunsj og lekte litt. Er så deilig å være ute når man kjenner at sola varmer i ansiktet! :sol:

Rett og slett en deilig dag i dag! :)

Og, jeg har fått strikket ferdig blondekanten OG montert teppet til Lille!! :hoppendeglad: Det ble litt skjevt og skakt, men jeg er suuuperstolt, og gleder meg til å tulle det rundt Lille :rodmer:

Nå begynner Idol igjen, finfin kveld til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei! :) skjønner tankene du har, men som du sier så er det jo normale tanker. Tenk heller på hvor heldig han er som får en jevnaldrende søster! De blir nok å ha mye glede av hverandre.

Så flink du har vært med teppet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HeiHei! :) skjønner tankene du har, men som du sier så er det jo normale tanker. Tenk heller på hvor heldig han er som får en jevnaldrende søster! De blir nok å ha mye glede av hverandre.

Så flink du har vært med teppet!

Hei :vinke:

Takk for gode ord, du har jo selvfølgelig helt rett, han er en heldig gutt som får en søster eller bror som er så jevn i alder :jepp: ønsker deg og dine en god helg :klemmer:

-----

Nå sover F, jeg sløver i soffen oppe på loftsstua, mens mannen og svigerfar snekrer opp benkeplate på vaskerommet :tommelopp: Ingen spesielle planer for dagen, kommer litt an på om prosjekt-vaskerom tar hele dagen eller ikke. Av erfaring så dukker det alltid etellerannet uforutsett som gjør at det tar myye lengre tid enn det skulle :wink:

God lørdag til alle :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutter uka med en slik

:hjerte:

På vei: 37+0

Igjen til termin: 21 dager :hakeslepp::bolledeig:

Kjønn: Vet ikke.

Utålmodig?: Nja.... Jeg begynner å bli dritei av å være gravid, og gleder meg noe enormt til å få hilse på Lille :hjerte: Samtidig så føler jeg meg ikke klar for å bli 2barnsmor helt enda, egentlig ikke i det hele tatt :fnise:

Hodet ned: Ja, men ikke festet. JM sa det var sjelden at hodet feste seg når man er flergangsgravid.

Aktivitet i magen: Ja, en hel masse, men mye mer "bukting" enn turning nå enn før - det kjennes godt (og det er ikke så godt! :fnise: ) når Lille strekker på føttene sine, som stort sett ligger på høyre side av magen min :wink:

Navn: Hvis det er ei jente har vi navnet klart. Har det gaanske klart om det er en gutt og, står mellom to alternativ :hjerte:

Vektøkning: 11-12 kg opp (varierer litt fra dag til dag)

Vann i kroppen: Ja, kategori 1 på helsekortet - sokkemerkene er på plass, og det er også pølsefingrene som er stive og rare, og dovner bort. Oh, hvilken glamorøs tilværelse dette er! :wink:

Kynnere: Ja, innimellom.

Humør: De siste ukene har vært veldig fine, humørmessig. Kjenner jeg er mye mer tålmodig med F nå som jeg er sykemeldt (og sikkert har mer overskudd), og det er deilig. Blir innimellom grepet av bekymring for hvordan det skal gå å ha 2 barn/om jeg takler det/stakkars F/stakkars Lille/stakkars meg ( :fnise: ) , men det er nok helt normalt!

Barnerom: Lille blir å ligge på vårt rom i starten. Planen etter dette er at F og Lille skal dele rom (om det funker). Kjenner jeg savner litt å ha et rom og ordne til, slik jeg gjorde når jeg venta på F.

Utstyr: Vi må hente senga, som vi skal låne hos svigersøs. Ellers har vi det meste på plass - madrass, stelleplass, søskenvogn, babyvogn og lekegrind er i orden. Har bestilt den fiiiineste vognposen som jeg gleder meg veldig til å få i hus! Har vaska og lagt på plass alle klærne til Lille. Nå er det egentlig ganske babyklart her hjemme :rodmer:

Strekkmerker: Ja, på magen. Men vet ikke om de er fra sist, eller om de er nye, har ingen som er røde (og det er de vel når de kommer? :klo: ).

Magen: Begynner å bli diiger! :gravid: Tror den har sunket, føles iallefall litt lettere å puste nå enn tidligere, og synes det ser ut som om den er lengre nede.

Melk i brystene: Nei. Men kan klemme ut blank væske fra begge.

Tanker om fødsel: Gruer meg. Veldig. Kjenner det knyter seg i magen bare jeg tenker på det.. :sjenert:

Kroppslige symptomer/plager: Bortsett fra bekkenløsning (som forøvrig noe h*lvetes dritt :kjefte: ) , så føler jeg meg i veldig fin form for tiden! Føler meg jo generelt tung i kroppen, og sliten, men jeg har det bra jeg :jepp: Mye nedpress-følelse, og "kniving" de siste dagene.

Kosthold: Blir for lite fisk, men er flink til å spise frukt og grønt -- har spist kilosvis med appelsiner og epler den siste tiden :sikle: ....og Kvikk Lunsj-melkesjokolade :wink: Har konstant lyst på sjokolademelk, og hadde nok drukket litervis med dette hver dag om jeg hadde hatt det i hus ;) Ellers så spiser jeg når jeg er sulten, er litt opp og ned med den der matlysten. Blir mye brødmat, er litt middags-mat-lei.

:hjerte:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F er inne i en skikkelig "min-periode", og har begynt å si "min" etter alt han sier, f.eks "Koppen min", "mamma`n min"etc - i dag kom det en ny variant "appel-miin" (tidligere også kjent som appelsin) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, MonThe, det er så koselig å lese i boken din for tiden :jepp:

Misunner deg dagene du har nå - håper du koser deg MASSE!

Tenk, nå er det ikke lenge før lille kommer :hoppe: KJEMPESPENNENDE!

Skjønner tankene dine ang. at F må dele mammaen og pappaen sin, men dere har masse hjerterom til en' til i familien :hjerte: F er kjempeheldig!

Ha en fin uke videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tenk at du snart er ved termin!! Kanskje du får en liten påskebaby ;)

Hehe, så søt F er, da! :) Gleder meg til O begynner å prate litt mer. Er veldig lite han sier. Han har en del enkeltord, men likevel ikke hva jeg ville kalt prating. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, MonThe, det er så koselig å lese i boken din for tiden

Misunner deg dagene du har nå - håper du koser deg MASSE!

Tenk, nå er det ikke lenge før lille kommer KJEMPESPENNENDE!

Skjønner tankene dine ang. at F må dele mammaen og pappaen sin, men dere har masse hjerterom til en' til i familien F er kjempeheldig!

Ha en fin uke videre

Nå er det ikke lenge igjen nei, kjenner jeg tenker mer og mer på fødsel, og tar meg i å tenke at det kan skje "nårsomhelst" :jepp: Nå skal vi nyte de siste ukene sammen som en familie på tre :hjerte: Håper dere også har ei fin uke :klemmer:

Åh tenk at du snart er ved termin!! Kanskje du får en liten påskebaby

Hehe, så søt F er, da! Gleder meg til O begynner å prate litt mer. Er veldig lite han sier. Han har en del enkeltord, men likevel ikke hva jeg ville kalt prating.

I knooow, det nærmer seg med stormskritt! :daane::strix: Det går mest i enkeltord på F og, er først nå nettopp at han har begynt å kombinere to ord, forutenom når han synger (..og da er det nok bare vi som kjenner han godt som forstår hvilken sang det er han synger :fnise: ) Ordforrådet har virkelig skutt i været det siste månedene, det er stas! :jepp: Håper dere har det bra :klemmer:

---------

Hei hei :vinke:

Da er jeg offisielt ute i permisjon, og kan slappe heeelt av :hoppendeglad: Altså, har jo slappet av de siste ukene, mens jeg har vært sykemeldt, men det er en annen følelse nå som jeg har gått ut i permisjon, og overlatt alt av jobbting til de på jobb! :jepp: Første perm-dag i går, og den ble feiret med en tur til frisøren -- klippet og stripet, ble såå fornøyd :jepp: På kvelden kom venninnegjengen, på "PompdeLuxe" homeparty - ei venninne av meg er konsulent denne våren, så det var en fin anledning til å skravle og shoppe samtidig :jepp: Synes utvalget i jenteklær var endel bedre enn gutteklærne, men handlet to bukser og to gensere til F, kunne lett handlet mer hadde jeg tatt meg råd! Anbefaler alle og titte innom på PompdeLuxe sine sider, de har webshop også, er myyye fint! altså! :jepp: Har ingen erfaring med de selv, men har flere venninner som har, og alle sier kvaliteten er like god som utseendet på klærne! :)

I dag er formen skikkelig uggen - har sovet superdårlig i natt, både pga x antall dobesøk, men også pga mange rare, ekle drømmer :sukk: Drømte at jeg var utro mot mannen min, flere ganger :sjokkert: Og etterpå drømte jeg drømte jeg at jeg ble holdt fanget av en stor "muskel-mann", som var skikkelig slem. Grusomme drømmer, våknet av at jeg gråt i morges. Usj altså :( Fikk noen gode timer søvn etter at F og manenn dro ut dørene til jobb/bhg da, så regner med at formen kommer seg utover dagen.

Ellers ingen store planer for dagen. Sengekanten til Lilles seng er i vaskemaskina i skrivende stund, og så skal dyna vaskes. I kveld kommer et vennepar på ebsøk, det blir kjekt :)

:vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og leser litt :hug:

:klemmer:

-----

Hei og hå! :vinke:

Da har jeg fått karra meg ut av senga, for andre gang i dag. Hadde besøk av et vennepar i går, og "avtalen" var at de skulle stikke innom en tur i halv7tida, for de hadde noen nyheter de ville dele med oss. Nyheten var at de er på tomtejakt, og mest sannsynlig kommer til å bygge seg hus like i nærheten av der vi bor, noe som er kjempekoselig :jepp: Det som ikke var like koselig (forstå meg riktig :wink: ) var at de aaldri dro hjem, og ble sittende til klokka 23.45 :hakeslepp: Da hadde jeg gjespa i bortimot to timer, og holdt på å forgå av trøtthet og bekkenet var helt j*vlig etter å ha sittet rettoppogned i sofaen hele kvelden! Selvfølgelig kjempekoselig med besøk, men i min verden betyr "å stikke innom" nettopp det, å stikke en tur innom på en kaffe, og ikke å bli sittende i 5 timer! :wink: .... Selvfølgelig fant F ut at det var passelig å starte dagen 05.15 i morges, sånn bare for å gjøre det eenda litt bedre ;) Gikk og la meg igjen i 8tiden, når mannen og F dro på jobb/i bhg, men da var det selvfølgelig umulig å få sove igjen :P

Sånn ellers så er alt bra da! :wink: I helga skal jeg ha skikkelig MonThe-tid -- jeg skal nemlig på scrappetreff! :hoppendeglad: Gleder meg vilt til ei hel helg med skravling og scrapping sammen med bla. bestis, og til å lære litt nytt :jepp: Og så tror jeg F og pappaen har veeldig godt av ei hel helg bare de 2, mannen har jobbet mye i det siste og de har sett lite til hverandre. Dette blir nok ei fin helg :hjerte:

Nå skal jeg pakke ned litt utstyr til treffet, og printe ut bilder. Ønsker alle ei god helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser frestn Lillelista ut per dags dato:

:hjerte: :hjerte: Den lille lista til Lille :hjerte: :hjerte:

Hente sprinkelsenga (skal låne fra mannen søster) og skru opp

Vaske sengekant + sengetøy + dyne

Vaske opp de klærne vi har

Finne fram bilstol+ spedbarnsinnlegget til bilstol (vaske?)

Se over bagdelen til vogna (vaske madrassen?)

Hente underdelen til vogna (bestis har samme vogna, så skal låne understellet hennes siden F bruker understellet med sportsdelen nå)

Kjøpe stellematte + kurver til bleier/kremer etc.

Kjøpe vognpose

Strikke ferdig blondekanten til Lilles teppet og montere den

Kjøpe stoff til lekegrinda, og trekke om

Montere benkeplate på vaskerommet

Montere hyller på vaskerommet (til bleier etc)

Flytte om på kommodene på vårt og Fs rom, slik at det blir plass til Lilles seng på rommet vårt

Pakke fødebagen til meg selv og Lille

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Er ganske ajour! :jepp: Neste ukes "to-do" er hente senga, og montere hyller på vaskerommet. Så kan egentlig bare Lille komme! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jeg kjenner meg veldig igjen i de ekle følelsene du har, men jeg lover deg at det fikser seg helt av seg selv. :) Jeg kan fremdeles ikke forstå at det går an å romme så mye kjærlighet i en kropp, men det gjør det altså. *sippe* :fnise:

Koooos deg på treff i helgen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet jeg kjenner meg veldig igjen i de ekle følelsene du har, men jeg lover deg at det fikser seg helt av seg selv. :) Jeg kan fremdeles ikke forstå at det går an å romme så mye kjærlighet i en kropp, men det gjør det altså. *sippe* :fnise:

Koooos deg på treff i helgen. :klem:

Så koselig med Belle-besøk :jepp: Når det gjelder de der vanskelige følelsene, så vet jeg jo at du har rett.. Men jeg får bare så innmari vondt inni meg når jeg tenker på at F må dele, og ikke kommer til å forstå hvorfor.. I tillegg er han er veldig mamma-dalt for tiden . :sukk: Men det går nok bra, det må det jo bare! Er foresten innom deg og leser hver dag, synes det er spennende å lese om hverdagen deres! Og synes du er superflink!! :klemmer:

--------

Hei hei! :vinke:

Hatt ei super helg på scrappetreff! :biggrin: Bekkenløsning og sitte-på-en-stol-og-scrappe gikk ikke heelt overens (som forventet) så ble bare ett par timer på fre + søn, og på lørdag måtte jeg dra hjem etter fire timer for å hvile på sofaen, før jeg dro tilbake og var ett par timer til. Meeen, absolutt verdt bekkenvondt, for det var superkjekt! Gøy å bli kjent med litt nye mennesker, og nå er også Fs album ajour! :jepp: Lagde noen LO`er fra den første tiden jeg og mannen var sammen og, bringer tilbake mange gode minner :hjerte:

I dag har vi frestn skrudd sammen babysengen! :strix: Det manglet ett par skruer så fikk ikke gjort den helt ferdig, men det blir i morgen, gleder meg til å re den opp! :hjerte: F synes det var veldig stas med ny seng da, og skjønte nok ikke helt hvorfor den senga skulle stå på vårt rom, og ikke hans :fnise:

Ellers har vi ikke så veldig mange planer for denne uka. Fysio i morgen og torsdag, og kontroll på onsdag. Og så skal vi på påskefrokost i Fs barnehage på torsdag, det gleder jeg meg veldig til! Og, ikke minst -- på torsdagskvelden skal jeg og mannen ut å spise middag, mens svigermor passer F! :hjerte:

Tenker som så at jeg skal prøve å "utnytte" tiden F er i bhgen denne uka til å slappe skikkelig av, vet jo aldri når det hele setter igang. Og neste uke er bhgen påskestengt hele uka, så da blir det ikke akkurat rolige dager :wink:

Og, må jo :hoppe: for 38 uker! Tenk at det er bare 2 uker igjen til termin!! :sjokkert::strix: Er forberedt på å gå til termin, og over, men tar meg allikevel i å tenke myye på fødsel for tiden. Begynner å bli veldig spent på hvordan det starter.. Og føler meg pittelitt roligere mtp fødsel enn jeg gjorde for noen uker siden. Jeg skal nok klare det denne gangen og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på fødselen jeg. Med F hadde jeg ingen "forvarsel" på at fødselen skulle starte den dagen den gjorde (annet enn at det nærmet seg termin :fnise: ), altså ikke noen ekstra kraftige kynnere/murringer/slimpropp/etc. Det var bare plutselig i gang, og var innmari vondt. Og så hører man jo om de som går dagesvis med svake rier og murringer før fødselen kommer skikkelig i gang.

Lurer på når fødselen starter. Hvordan fødselen starter. Når skal vi ringe til føden? Når skal vi ringe til besteforeldre for å få de til å hente F? Er mange tanker som surrer rundt i hodet. Skulle egentlig ikke tro jeg hadde gjort dette en gang før :fnise:

Denne gangen skal jeg føde på det lokale sykehuset, som er bare 15 min kjøring unna, så da kan jeg være hjemme lengre. Når F ble født var fødeavdelingen her sommerstengt, så vi måtte til nabobyen, som er vel en time unna. Dermed dro vi hjemmenifra med en gang riene ble regelmessige (var vel 5-6 min mellom hver rie når vi dro til sykehuset), som var bare ett par timer etter første ri. Kjenner jeg er spent på å skulle være hjemme lengre denne gangen, hvordan jeg takler dette. Sist var det så innmari vondt egentlig fra første stund, og jeg kasta opp mye/klarte ikke gå/jeg var veldig redd/etc. Om det føles slik denne gangen også så tror jeg ikke at jeg "tør" å være hjemme. Samtidig så kan det jo bli helt annerledes denne gangen. Kanskje gjør det at jeg er hjemme slik at jeg klarer å slappe mer av, og at opplevelsen blir bedre av nettopp dette?

Og når ringer vi til besteforeldrene for å få de til å hente F? *note to self - minne på at de må ha telefonen på nattbordet framover*

Og så skal mannen jobbe mye natt fram mot termin, når ringer jeg ham for å si at han må komme hjem? *note to self - få mannen til å minne på kollega at han er backup, og må ha telefonen på nattbordet framover*

Hmm... Kjenner det er tusen tanker som surrer rundt i hodet.

Spennende tider dette :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg iallefall lagra rieteller.no som bokmerke på dataen, og lasta ned rieteller-app på telefonen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Da har vi vært på kontroll, kaaanskje den siste før fødselen? :wink: Alt bra med både meg og lillegull i magen, dette går jo virkelig på skinner! :jepp: Hodet er fortsatt ikke festet, og legen sa at hvis fødselen starter med vannavgang så skal jeg legge meg ned straks. Har jo lest flere steder at de har gått bort ifra dette ved flere sykehus, rart det er så ulik praksis på dette? :klo: Velger uansett og høre på legen om det skulle bli aktuelt, kan jo ikke skade (annet enn at det kanskje ser litt rart ut om jeg er ute blant folk :ler: )

Etter kontrollen var vi oppe på omvisning på fødeavdelingen. Har jo født før, men det var på et annet sykehus, og selv om sykehusene er ganske like så synes jeg det var veldig greit å ha vært innom og kikka litt :) Fikk litt info om smertelindring -- de har både badekar og akupunktur som "alternativ smertelindring", + saltvannspapler og annen medisinsk smertelindring som epidural. Greit å vite alternativene i forkant, og kjenner jeg er åpen for å prøve badekaret denne gangen, noe jeg ikke ønsket sist gang :) Den hyggelige jordmoren som viste oss rundt sa også at det var bare å ringe så fort fødselen var igang, slik at de vet om oss og iv kan få veiledning videre, selv om vi kanskje vil vente hjemme til fødselen er lengre på vei.

Kjenner det gjorde godt å snakke litt om fødsel og ta en titt på føden, jeg har jo gjort det før, men er allikvel superspent og har tusen spørsmål og tanker rundt det :)

Neste kontroll er om 2 uker, altså på termindato -- blir spennende å se hva som kommer først, om det blir baby eller kontroll! :wink::rodmer:

Fyke og hente F i bhgen nå, finfin dag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...