Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Har du prøvd dyneklyper? Det er helt fantastisk! :jepp:

Klipser fast dyna med 4 klips, som man fester rundt sprinklene. Har man sprinkelbeskytter i tillegg (man fester jo ringene under beskytteren), sitter dyna bom-fast! Han får hverken til å dra den over hodet eller sparke den av seg, og når dyna ligger så tett nedtil blir det nok vanskeligere å kravle rundt/legge seg diagonalt. Det har iallefall ført til at knøttet ligger stille :)

Ellers må jeg bare legge til at knøttet er akkurat likens med å borre nesa inni noe når han ska sove. Enten legger han koseklut-kaninen sin over ansiktet, eller så stapper han ansiktet inn mot kanten på senga. Kaninen lirker jeg bort når han har sovnet, slik at han får fri luft, og det andre har jeg løst ved at jeg legger et pledd ved siden av/rundt hodeenden. Når han har sovnet, så tar jeg det bort. Hvis han hadde trykket nesa inn i sprinkelbeskytteren hadde jeg jo måttet flytte selve gutten om han skulle fått luft.. :gjeiper: Liker at han har fri bane for pust, jeg er sikkert litt overhysterisk :sjenert: derfor disse "tiltakene" :fnise:

Dyneklyper haurtest lurt ut! :jepp: Kor får ein kjøpt det?

Eg blir også bekymra når eg ser M grave ansiktet sitt inn i puta eller sprinkelbeskytteren..eg håper berre han har fornuft nok til å flytte ansiktet viss han merker han ikkje får puste.. Nokre gongar har eg prøvd å flytte han, men det er plent umulig, han vrir seg tilbake igjen :fnise:

-------------------

I dag tok det berre 15 minutt å legge M! Det er så godt når det tek så kort tid :)

Vi trilla også ein tur i dag, mannen min, eg og M. Gjekk i ein time i sola, så det var ein fin tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt det problematisk i forhold til baby som legger hodet sitt inntl noe slik at man blir redd for pusten.. :gjeiper:

Herlig at det gikk så fort og greit! Det gjorde det her også :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det problematisk i forhold til baby som legger hodet sitt inntl noe slik at man blir redd for pusten.. :gjeiper:

Herlig at det gikk så fort og greit! Det gjorde det her også :strix:

Så bra! :hoppe: Det er så herlig, og gull verdt for ryggen min i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpt det på Barnas Hus bl.a :)Her

Men de selger det ofte på andre barnebutikker som selger barnesikring også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpt det på Barnas Hus bl.a :)Her

Men de selger det ofte på andre barnebutikker som selger barnesikring også :)

Det var visst veeeldig langt til nærmaste Barnas Hus, såg eg på kartet deira..men her er jo i alle fall 2 barnebutikker her i nærområdet, så dei bør jo ha :)

-------------------------

Enda ei god natt! Eg håper det er starten på ein ny og god trend dette her :) Han la seg kl 19.15 ca, sovna kjempefort! Så sov han til ca 22.30 og fekk litt mat, låg leeeenge og småsutta og kosa seg :rodmer: Så våkna han 2.30 og 5.30. Men det herligste var at han sovna igjen då han fekk mat 5.30 og sov heilt til kl 8! :hoppendeglad: Og no søv han igjen og har sove i 1,5 time :)

I går fekk han forresten to porsjonar graut, ein tidleg på dagen (13.30) og ein då vi åt middag (17.30). Eg føler eg må lese meg opp på emnet "ernæring", for eg må finne ut korleis eg skal gjere det med innføring av fast føde, samtidig som eg vil amme litt til. (No innser eg at amming eigentleg er veldig enkelt og greit, for det er litt av eit styr og MASSE rot med graut og sånn :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin natt i natt, bortsett frå den grusomme snorkinga til mannen! Det er heilt forferdeleg, men eg føler eg kan ikkje bli altfor irritert over det, for han kan jo ikkje noko for det.. Men M sovna kl 19.30, måtte bysse bittelitt, men ikkje så lenge :) Så våkna han ca kl 23 (han våkner ALLTID idet vi skrur av lyset og skal legge oss..why?! Han ligg jo på eit anna rom :fnise: ) og kl 4.45 (og eg er altså såpass dautrøtt om natta at eg faktisk ikkje husker om han våkna ein gong i mellomtida :fnise: Men eg trur ikkje det, altså!). Han sovna heldigvis igjen og så sov vi til 6.45, då var det morgon :) Han låg og leika litt i senga før vi stod opp.

No skulle vi eigentleg ut på trilletur, men han sovna så fint då han fekk mat, så vi får ta det til neste lur :)

(Då kan eg sjå siste episode av sesong 8 av Grey's Anatomy :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Eg blir alltid så sippete når det skjer triste ting på Grey's! :grine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var trist!! Men du..Er episode 24 den siste??? Synes det var en veldig uferdig sesongavslutning osv! Vi vet jo ikke hvordan det går med resten! Er det ikke en episode 25? :klo: Der jeg får episodene fra er det bare kommet til nr 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst veeeldig langt til nærmaste Barnas Hus, såg eg på kartet deira..men her er jo i alle fall 2 barnebutikker her i nærområdet, så dei bør jo ha :)

Hvis ikke, så tror jeg det går ann å bestille hos dem over nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var trist!! Men du..Er episode 24 den siste??? Synes det var en veldig uferdig sesongavslutning osv! Vi vet jo ikke hvordan det går med resten! Er det ikke en episode 25? :klo: Der jeg får episodene fra er det bare kommet til nr 24.

Eg trur episode 24 er siste episode ja, i alle fall etter det eg har lest på nett. Så vi må vente til neste sesong før vi får vite korleis det går med dei :( På imdb er det ikkje lista opp fleire episodar på sesong 8 :(

Utan å spoile for mykje for andre som kanskje ikkje har sett, så syns eg det var feil person som forlot serien, dei skulle jo leve lykkeleg ever after :sukk:

Hvis ikke, så tror jeg det går ann å bestille hos dem over nett :)

Då kan eg jo gjere det om eg ikkje finn her i butikkane :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: i dag! M likte seg ikkje ute i sola, det vart nok for varmt..må nok finne skugge til han :) Eg derimot, liker å vere ute i sola :) Men eg føler sterkt for å bade i sjøen når det blir så varmt..men det er for kaldt i sjøen enda :sukk:

Det var innmari deilig å gå på trilletur i knebukse og genser :jepp:

M hadde ei god natt i natt, sov frå 19.30 til ca 22, 22(.15) til 4, og så frå 4(.15) til 5.45, då var det morgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rotete start på natta.. M sovna ca 19.45, etter mat og litt byssing. Mannen min har feber (men på jobb skal han!), så vi la oss litt tidlig, ca 21.45. Men i og med at mannen min har feber og er tett i nase/hals, så blir jo snorkinga enda verre. Han sovnar etter ca 3 innpust, medan eg ligg våken leeeenge. Så eg sovna ikkje, og M våkna 22.22, og ville ikkje sove igjen :( Han sovna neeesten då han fekk mat, men nokre voldsomme snork og mumling frå mannen vekte han. Då vart eg litt irritert på stakkars mannen, han hugsa jo ikkje at han hadde gjort det + han kan ikkje noko for det. Etter litt makking i senga gjekk eg og M ut på stova og leika. Kl 23.45 fekk han litt pupp og sovna endeleg. Og då sov han heldigvis heilt til 5.15, så det vart jo nokre timar samanhengande :)

M fekk vere på stova medan mannen min gjorde seg klar til jobb, slik eg fekk sove litt til. Og når mannen min skulle dra, ca 6.30, så ville M ta første luren sin, så då sov vi til 8.15 :)

I dag skal vi på trilletur i fineveret, og ein liten tur på butikken :) Eg har såååå lyst å bade når eg ser ned på den blikkstille fjorden, men veit eg må vente litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en slitsom natt.. :sukk: Vet godt hvor fælt det er med mann som snorker! Er så glad for at han fikk snorkeoperasjon, for det har nesten ikke vært et problem siden da. :) Litt småsnorking av og til, som alle andre gjør.

Hehe, ja det vannet er vel neppe varmt nok enda ;) Her hos oss blir det vel aldri varmt nok..Det går å bade i ferskvann (har et vatten fem min med gåing unna oss), for det blir jo varmre, men selv det er kaldt, for det renner rett ned fra et fjell..Men havet..Huff nei det er kaldt! Blir nok bare vassing i år også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en slitsom natt.. :sukk: Vet godt hvor fælt det er med mann som snorker! Er så glad for at han fikk snorkeoperasjon, for det har nesten ikke vært et problem siden da. :) Litt småsnorking av og til, som alle andre gjør.

Hehe, ja det vannet er vel neppe varmt nok enda ;) Her hos oss blir det vel aldri varmt nok..Det går å bade i ferskvann (har et vatten fem min med gåing unna oss), for det blir jo varmre, men selv det er kaldt, for det renner rett ned fra et fjell..Men havet..Huff nei det er kaldt! Blir nok bare vassing i år også.. :)

Småsnorking kunne eg levd med :) Det er heilt grusomt kor mykje han snorker av og til, eg skvett til nokre gongar :) Han prøver å ta av seg nokre kg no da, for å sjå om det hjelp. Viss ikkje, så trur eg faktisk han er villig til å operere.. Håper det :jepp:

Ja, oppi nord blir det vel aldri skikkeleg varmt.. Det er rett ut i havet her, så det blir ikkje kjempetemperaturer her heller, men utpå sommeren så blir det bra nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydeleg trilletur i dag :) Knebukse og t-skjorte - herleg! :) Stakkars M har det nok aaaalt for varmt i vogna (babycallen viste 25 grader :sjenert: ), så eg trur eg må droppe enten dyna eller voksiposen på så varme dagar. Eg tok av dyna i stad da, og lot han få ligge og sprelle fritt i bodyen og strømpebuksa :)

Og så nærmer han seg krypestilling no :jepp: Han løfter stadig opp ryggen og rumpa når han åler seg, så eg trur han kjem seg opp snart :) Det er sånn sett ingen hast altså, men eg blir jo likevel litt stolt når han gjer framskritt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at lisjegullet vårt har blitt 6 månader gammal! :rodmer:

Det er ingen tvil om at frå den augneblinken då han slo augene opp og satte i eit vræl har liva våre blitt forandra. Faktisk frå den augneblinken testen viste TO strekar vart liva våre forandra. Og så innmari mykje betre det har blitt! Kvar dag i 6 månadar har M gleda oss så utruleg mykje, og kvar dag har vi vore så glade for at det var akkurat han som vart til. Ein så fantastisk og perfekt skapning, det er nesten rart det går an :)

Eg er så utruleg glad i han! Nokre gongar når han ligg i armkroken min i senga, held eg godt rundt han og tenker på alle dei som mister sine små. Så utruleg heldig vi er som har fått han, og at han er så frisk og rask. Og av og til tenker eg at nei, dette klarer eg ikkje, eg klarer ikkje å vere så glad i nokon, tenk om eg mister han! Då vil eg miste meg sjølv også. Og så må eg grine litt, fordi eg elsker han så utruleg masse :)

Det er fascinerande å sjå kor store framskritt ein baby gjer på 6 mnd, frå å vere heilt hjelpeslaus og svak, til å bli sterk og aktiv, ruller, åler, leiker, "prater". M har lært så utruleg mykje, men har framleis utruleg mykje å lære. Eg gler meg til at vi skal lære han alt han treng :)

No har M nettopp våkna frå ein 2-timers lur, har fått litt mat og er i full gang med leiking på golvet. Det er så artig å sjå på han :)

:rodmer: Finingen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for M som er 6 måneder!

Tiden går fort ja..tenk at vi hadde en sånn en nyfødt liten sak for så kort tid siden.. :) helt utrolig. Og ja, all medfølelse og sympati til alle de som mister sine små. Kjenner også på angsten for at O skal falle fra...kan et menneske virkelig oppleve noe værre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for M som er 6 måneder!

Tiden går fort ja..tenk at vi hadde en sånn en nyfødt liten sak for så kort tid siden.. :) helt utrolig. Og ja, all medfølelse og sympati til alle de som mister sine små. Kjenner også på angsten for at O skal falle fra...kan et menneske virkelig oppleve noe værre?

Tusen takk! :hoppe:

Ja, det går altså så utruleg fort! Når eg ser bilete av han som nyfødd så virker det ikkje ut som om det er 6 mnd sidan, og så er det så artig å sjå kor stor han har blitt :)

Det må vere heilt forferdeleg å miste ungen sin, eg trur ikkje eg klarer å fatte det. Eg veit berre at eg er utruleg redd for at noko skal skje M, det hadde vore så grusomt!

--------------------------

Regn i dag..Men vi skal på gården/hytta og vere der til i morgon, der er det meldt finever :)

Håper alle får ei god pinse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt ein fin pinsehelg :) Frå fredag til laurdag var på gården vår, kosa oss litt og mannen jobba med ved :) Og M sov heile natta! Utruleg!

Frå søndag til mandag var vi heime hos mamma og pappa, og der var eine lillesøstra mi, to av småbrødrene mine og storebroren min med dama si, dattra hennar og den 4 mnd gamle dattra deira - nesten fullt hus :) Det var veldig kjekt :) Fekk gått nokre trilleturar, fekk mykje god mat (eg er litt skeptisk til vegedagen denne veka pga det :fnise: ) og kjekt å sjå igjen folka mine :)

I dag var vi på helsestasjonen, og vektkurva til M går brattare enn lengdekurva :fnise: Han veg 9025 gram, er 70,3 cm lang og 46 cm rundt hovudet :) Store, fine guten min :) Eg traff på to andre damer der som har gutar født like før og like etter M, så vi prata litt. Kjekt å treffe folk, og M likte godt å sjå andre babyar :) Legen sa at M var frisk som ein fisk, alt var akkurat sånn som det skal :) Og helsesøstra var veldig imponert over M og at han åla seg og reiste seg opp i krypestilling kjempeofte, og at han "prata" så mykje :) Då vart mammahjertet mitt stolt over fine guten min :rodmer:

Fekk ikkje gått trilleturen vår i dag, men vi gjekk ein litt annan trilletur og innom butikken og posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt liten M! :jepp: godt å få bekreftet av fagfolk at ungen er perfekt, selv om man egentlig vet det selv ;) og klart man blir stolt :rodmer: disse fine, fine gullene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...