Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Så kjedelig at han skal være så usikker : (

Selv om man forstår at partneren sliter, og man skjønner han ikke har det lett og ikke gjør det med vilje, er det fortsatt veldig tungt og man blir DRITT LEI.

Det hjelper ikke å bare være forståelsesfull i lengden. Man trenger mer enn det...

Mannen din er nok en flott mann og han vil nok deres beste, men han hadde nok trengt å jobbe litt med seg selv.. : (

Han reagerer som han gjøre fordi han er så innmari usikker : (

Og dette skal være en god tid for deg, ikke en tung tid :hjerte :

:klemmer :

Ellers er det suuupert at du går så mye tur!! :tommel :

Begynner å få gått en del jeg og, H er jo snart tre uker : )

Det er deilig å få gått tur, og det kjennes så godt i kroppen etterpå! :jepp :

Synes du har blitt flink med både mosjon og kosthold altså!! Man må jo begynne et sted, og det kommer deg etterhvert :Nikke :

Ja, mykje bunner ut i usikkerhet hos mannen, han har dårlig sjølvtillit. No har eg vore heime hos mamma og pappa nokre dagar, så eg håper at når eg kjem heim i kveld så er alt mykje betre :) Ting har i det minste kome litt på avstand no da! :jepp:

I dag var eg også ute og gjekk tur, i ca 1,5 time - ikkje verst til å vere meg ;) Trur det er sunt både for oss og ungane å kome seg ut litt :)

Så trist at mannen din ikke klarer å la fortid være fortid. Er jo ting som har skjedd før dere ble sammen og da har ikke du gjort noe gale. Håper han klarer å komme over det. Er nok usikkerhet som frøken am skriver. Trist at noe slikt skal ødelegge :klemmer :

Lykke til med dåpsforbredelser!

Tusen takk!

Syns også at det snart burde vere mulig å legge dette bak seg og tenke at det er fortid og ikkje noko vi kan gjere med det. Det høyres ut som om det er noko heilt forferdeleg eg har gjort, men i forhold til den normale nordmann så er det smuler.. Og eg er lei av å bli hetsa på grunn av det, så eg håper han snart klarer å akseptere at det er fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No har eg vore heime hos mamma og pappa sidan mandag, reiser heim til mannen min i dag :)

Legetimen i går gjekk bra, alt såg ut til å ha grodd fint og livmora har trekt seg fint saman. Fekk resept på Cerazette minipillen, så det blir nok det som blir løysinga framover. Den er østrogenfri, så den skal ikkje påvirke amminga. Men eg liker ikkje legevekta! :kjefte: I følge MI vekt har eg gått ned 11 kg sidan eg vart gravid, men dumme legevekta viser FEM kilo meir enn mi vekt..så vektnedgangen er ikkje fullt så imponerande ifølge den.. Men eg sa til legen min at mi vekt viser minus 11 kilo og han syns det var flott. Og han meinte også at sidan eg faktisk klarte å gå ned i vekt under svangerskapet så burde eg vere i stand til å gå ned i vekt utan å vere gravid også :) Men han berre lo då eg sa eg skulle ha fire ungar = minus 40 kg :ler:

Ja, og så hadde eg litt lav blodprosent..11,4 eller noko sånt. Den kunne vere litt høgare sa blodprøvedama. Men den var ikkje kriselav, men eg kunne gjerne prøve å ta jerntablettar. Problemet er berre at eg kjøpte jo Duropheron (eller korleis eg no staver det..) etter fødselen, men dei var litt harde for magen min.. Så eg valgte å heller vere litt svimmel når eg reiser meg fort opp ;)

No skal eg prøve å gjere ferdig litt av invitasjonane til dåpen. Mamma og eg sat i går kveld og gjorde ferdig ein del, men pappa måtte printe ut bilete av M på jobben, så dei må eg lime på i dag :) Det blir bilete av M på forsida, og på innsida er det fotavtrykket hans på eine sida (haha, det var IKKJE lett å få til :fnise: ) og sjølve teksten på andre sida :) Syns dei vart ganske fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg og M vore ute på trilletur i fineveret. Endeleg kom det ein dag med litt sol :) Og i går snødde det, så det var veldig fint ute i dag. Det vart berre ca 45 minutt, men det er jo betre enn ingenting :jepp:

No ligg han og søv i vogna si, vi får sjå kor lenge. Eg har til og med rukke og ete frukost medan han søv!

I natt søv han kjempelenge! Vi sovna ca kl 24, og mannen min stod opp halv 6. Då bruker vanlegvis M å få mat, men i dag sov vi berre vidare fram til 8.45, då våkna han og ville ha mat. Definitivt ei god natt :jepp:

Håper på ei god helg saman med mannen min denn helga :) Han skal jobbe på laurdagen også, men søndagen er heilt fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, han søv ENDA! :sjokkert: Eg har på babycallen, men eg måtte rett og slett ut og kike i vogna og pirke borti han, i tilfelle han var død..For det er ikkje vanleg at han søv så lenge i vogna si!

Jaja, for all del, herleg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vore på helsestasjonen på 2 månaderskontroll. Så no er M 57 cm og 5625 gram :) Så han veks finfint :) Men helsesøstra sa at ho såg han er liiitt skeiv i hovudet, så ho råda meg og mannen min til å bytte plass i senga, sånn at M kan sove mot andre sida. For han snur jo seg automatisk mot meg, så eg må bytte side :)

Og så snakka vi for det meste om korleis eg har det. Eg var der i over 1 time, og skal tilbake om 2 veker for å snakke meir om meg. Og så er det 3 månaderskontroll om 1 månad, med vaksine.

Tok meg også ein liten trilletur i det nydelege veret, var så deilig å få litt sol i ansiktet! :) Vart ikkje så lang da, eg måtte heim og få i meg litt frukost :) Og M søv endå - utruleg! Det er over 1 time sidan vi kom heim..

I går var vi også ute og trilla, alle tre. Var innom niesa vår, som er like gammal som meg. Var der nokre timar, det var hyggjeleg. Så trilla vi opp til svigermor, og vart møtt av ei livredd gammal dame, som hadde brukt dei siste 5 timane til å ringe etter oss (men ikkje fått tak i oss fordi mannen min la att tlf heime og ho hadde trykt feil nr til meg) fordi ho var overbevist om at vi hadde dratt ut i båt og drukna, alle tre. Ho hadde grått masse og ho hadde også ringt til søstra til mannen min og etterlyst oss, og det var like før ho ringte til mamma. Det er litt slitsomt, å ikkje eingong kunne dra på trilletur utan å bli etterlyst som døde. Men ho kan ikkje noko for det, eg må prøve å tenke slik.. Vi var jo der ei stund, og brukte laaaang tid på å få ho til å skjønne at vi slett ikkje hadde vore ute og fiska. Men då vi skulle dra (og vi nettopp hadde snakka om at vi hadde vore på trilletur, ikkje ute og fiska) spurte ho om vi hadde fått noko fisk.. Mannen min spurte "driv du ap med oss?!" og då kom ho på at vi hadde jo ikkje vore på sjøen. Men då hadde ho altså gløymt det, på den lille tida. Eg syns synd i mannen min, som må sjå mammaen sin bli meir og meir glømsk og dårleg. Fine mannen min :klemmer:

I går fekk vi fylt ut skjema om fedrekvoten også, godt med alt som er gjort :jepp: Han skal ta fri kvar fredag i 60 veker - heldiggrisen! Det blir veeeldig fint å ha han heime tre dagar i strekk :) Trur han gler seg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja det skjønner jeg blir slitsomt :sjenert: Men du får tenke sånn på det, at hun blir engstelig fordi hun er glad i dere :) Men likevel...blir "litt for mye av det gode" når man nesten blir meldt savnet og antatt død, når man bare er på trilletur - det skjønner jeg godt!

Her skal kjæresten ta ut 3 mnd i en smekk, i tillegg til sommerferie. Så han blir hjemme i 4 mnd. Det er det som er planen iallefall - fordi han vil det så gjerne selv :) så jeg må vel ut i jobb igjen når det nærmer seg sommer om det skal bli noe penger i kassen :sjenert: (vet ikke helt hva jeg synes om akkurat det men..går vel bra! :) blir bare trist å skulle forlate gutten i starten). Men vi har ikke somlet oss til å søke enda da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ja det skjønner jeg blir slitsomt :sjenert: Men du får tenke sånn på det, at hun blir engstelig fordi hun er glad i dere :) Men likevel...blir "litt for mye av det gode" når man nesten blir meldt savnet og antatt død, når man bare er på trilletur - det skjønner jeg godt!

Her skal kjæresten ta ut 3 mnd i en smekk, i tillegg til sommerferie. Så han blir hjemme i 4 mnd. Det er det som er planen iallefall - fordi han vil det så gjerne selv :) så jeg må vel ut i jobb igjen når det nærmer seg sommer om det skal bli noe penger i kassen :sjenert: (vet ikke helt hva jeg synes om akkurat det men..går vel bra! :) blir bare trist å skulle forlate gutten i starten). Men vi har ikke somlet oss til å søke enda da..

Ja, ho er nok veldig glad i oss :) Men desto meir bekymra blir ho også.. Og spesielt sidan M ikkje er døypt endå, det er nesten krise :sjenert: Men vi får berre vere tålmodige og gjere det beste utav det :)

4 mnd heime er jo også veldig deilig da :jepp: Men grur meg til eg også skal ut i jobb igjen! Må finne meg ein jobb først da.. :sjenert: Men eg syns at det er aaaalt for tidleg at M skal i barnehage berre 10 mnd gammal..dei er jo så små enda! Og enda verre: skal han få plass i barnehage i år så er søknadsfristen 1. mars! Hallo, berre 1 mnd til.. Det er så tidleg å tenke på enda.. Men så er det slett ikkje sikkert han får plass heller da, sidan han er fødd etter 1. september. Huff, det er så mykje å tenke på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fast jobb... Så det blir å gå tilbake til tilkallingsvikariat og eventuelle faste småvikariat. Så det blir vel ikke helt 100% jobb. Kjæresten har bra nok jobb til at vi klarer oss, så det er ikke noen total-krise om jeg ikke jobber så mye den perioden, men jeg vil gjerne tjene litt penger. Penger som er mine, også liker jeg å kunne bidra litt på fellesutgiftene. Får litt panikk om jeg ikke får egne penger inn på konto rett og slett :sjenert:

Men det skal nok bli godt at mannen holder hus og barn litt, så jeg får kommet meg ut og jobbet litt også :jepp: gruegleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fast jobb... Så det blir å gå tilbake til tilkallingsvikariat og eventuelle faste småvikariat. Så det blir vel ikke helt 100% jobb. Kjæresten har bra nok jobb til at vi klarer oss, så det er ikke noen total-krise om jeg ikke jobber så mye den perioden, men jeg vil gjerne tjene litt penger. Penger som er mine, også liker jeg å kunne bidra litt på fellesutgiftene. Får litt panikk om jeg ikke får egne penger inn på konto rett og slett :sjenert:

Men det skal nok bli godt at mannen holder hus og barn litt, så jeg får kommet meg ut og jobbet litt også :jepp: gruegleder meg til det :)

Eg var arbeidsledig no før eg gjekk ut i permisjon (eg er usikker på om eg skal kalle det permisjon..eller om det heiter noko anna når eg faktisk ikkje hadde jobb :fnise: ), så eg må prøve å finne meg noko frå hausten av :) Eg har ikkje noko imot ei deltidsstilling for å seie det slik :) Vil gjerne vere mest mulig heime med guten, samtidig er det godt å tjene litt peng. :) Det blir litt sånn blanda følelser ja, å gå ut i jobb.. Godt å kome seg ut blant folk, men godt å vere heime med guten også :jepp:

---------------------

Nettopp kome heim frå trilletur, i sola! Litt glatt ute, men nydeleg ver! (Men LITT skummelt når eg sklir ut i utfall i nedoverbakke mot hovedvegen, og ein trailer dundrer forbi like etter. Flaks eg holdt godt fast i vogna..). M ligg og søv i vogna endå, det er ganske deilig! Håper han søv liiiitt til :jepp: Då kanskje eg får limt ferdig invitasjonane :) Men det typiske er at eg sullar så mykje på nettet at han til slutt våknar og då får ikkje eg tid til å gjere alt eg burde ha gjort :fnise:

I dag er forresten M heile TO månader! :strix: :strix: :strix: Tenk på det..tida har gått så fort! :daane: Eg syns på ein måte at eg nettopp fødte han..samtidig så er det som om han alltid har vore her. Han passar i alle fall perfekt inn her, og eg er SÅ glad for at det var akkurat HAN som vart fødd - søtingen min :rodmer:

Ååååh, eg er så glaaaad i han! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrrr, eg vil ha pengane no!! Treige Nav! :rasende:

Eg får ikkje gått på butikken før eg får ny forsyning av foreldrepengar (ja, for SÅ lite peng har eg faktisk på kontoen.. :sjenert: ), og utbetalingsdatoen skulle jo vere I DAG stod det på Nav! Så i dag har det ikkje blitt trilletur enda, for eg tenkte å gå innom butikken på turen.. Men vi skal gå ei runde i kveld når mannen min kjem heim, kanskje vi kan stikke på butikken då. Men merker faktisk at M ikkje søv like godt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vore ein liten tur ut i ruskeveret, så no ligg M og søv fint i vogna si :) Deilig at han endeleg har begynt å sovne litt der no, at han kan ligge der i nokre timar :)

Var nede på senteret og kjøpte litt ting (hurra, pengane har komt! ;) ), blant anna Betulac, som skal hjelpe mot treig mage. Håper dette hjelper no da, er lei av å gå på do med smerter. Vil nesten heller føde (WHAT?! :fnise: Jo, men det var i det minste over på nokre få timar, ikkje over fleire veker..). Fekk også henta Cerazette, så i morgon tenkte eg å starte med det :)

Hadde ei god natt i natt. Var ute på trilletur då mannen kom heim i går, så M sov i vogna si frå ca kl 19 til 23, så la vi oss, og då fekk M mat og ville såklart pludre litt :) Sov frå kl 24, og så var det ei nattamming kl 3.30. Og så nytt måltid kl 8.30 ca :) Skal ikkje klage på det, eg fekk sove godt, eg :)

Prøver å gi M tran kvar morgon. Stakkaren er så søt der han ligg og skjer grimaser når eg gir han den ekle tranen med sprøyte, og så lyser han opp i eit stort smil midt i grimasene, før den slemme mammaen pøser på med enda ein sprut tran.. Huff, eg føler meg skikkeleg slem :( Så i dag pumpa eg ut litt morsmjølk oppi eit tannskyllebeger som eg hadde i sprøyta etter han hadde fått tranen, og så fekk han nokre ml morsmjølk som belønning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at han kan ligge så lenge i vognen! Håper det blir sånn her og etterhvert.

Høres ut som dere har fått en fin rutine :jepp:

Er litt misunnelig :fnise: Håper vi får orden på ting vi også snart.

Den tranen er ikke lillemann helt glad i heller, men det går nå ned. Har ikke vært så flink med det i det siste pga alt tullet med søvn og sånn så får skikkelig dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at han kan ligge så lenge i vognen! Håper det blir sånn her og etterhvert.

Høres ut som dere har fått en fin rutine :jepp:

Er litt misunnelig :fnise: Håper vi får orden på ting vi også snart.

Den tranen er ikke lillemann helt glad i heller, men det går nå ned. Har ikke vært så flink med det i det siste pga alt tullet med søvn og sånn så får skikkelig dårlig samvittighet.

Ja, det er deilig at han endeleg har funne ut at det går an å sove lenge i vogna ;) Håper det kjem på stell for dykk også :jepp:

Eg var litt treig med å starte opp med tran, eg.. :sjenert: Eg trur han ikkje fekk før han var 6 veker..så eg var litt slappis.. Men no prøøøver eg å gi han kvar morgon, sjølv om eg syns veldig synd i han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt rotete natt i natt.. Vi la oss kjempetidleg, fordi mannen min var trøytt (han sov litt på stovegolvet, til og med). Så vi la oss kl 21. Eg vart litt oppgitt akkurat då da, for ca 20.55 la eg M i i vogna ute i gangen sånn han skulle få sove, for vi skulle eigentleg sjå Game of Thrones 22.10 (eg foreslo nemlig for mannen min at vi kunne legge oss tidlegare, men neeeida, han ville sjå GoT). Og 5 minutt etter at eg la han, DÅ ville mannen min legge seg likevel. Og då hadde M allereie sovna, så eg vekte han då eg flytta han over i senga vår. Og då var jo han lys våken då da. Og så vart mannen min irritert på MEG..why?! I don't know! :vetikke: Sikkert fordi eg syns det var unødvendig av han å ombestemme seg akkurat når M hadde sovna.. Jajaaaa, anyway da. M våkna igjen kl 2.15 og fekk mat, og etter det har eg sove urolig, for M brukte laaaang tid på å sovne igjen. Og så var det mat igjen kl 7 og så stod vi opp ca 10.30.

No ligg M og søv i vogna si. Eg lurte han :fnise: Eg la han i vogna, pakka han inn i dressen og voksiposen, men eg drog IKKJE ut på trilletur, hihi ;) Men han sovna han, og har sove i ca 2 timar no :tommelsmil:

No blir det veldig deilig med helg, sjølv om mannen min skal jobbe i morgon også. Men når han er ferdig i morgon, DÅ er det helg med taco og kos! :) Og så blir det jo forhåpentlegvis ein gooood kveld i kveld også da :jepp:

Og no kom eg på at eg gløymde å starte med Cerazette i dag.. Då må eg gjere det i morgon.. Jaja :fnise: Det blir rart å komme i gang med slike rutiner igjen. Eg har ikkje tatt piller på snart 2 år no, så vanen er jo heilt borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makkete natt i natt. M var flink og sov frå 19.30-0.30, men etter måltidet, som varte i ca 30 minutt, var jo han lys våken. Og så måtte eg bytte bæsjebleie, heller ikkje bra på nattestid.. Og det hjelp jo ikkje at lyset på badet ikkje går an å skru av :fnise: Eg anar ikkje korleis den forrige eigaren kobla det til, men det er umogeleg å skru av :gjeiper: Så det vart litt mykje rot og makking dei neste timane. Men eg fekk jo nokre timar søvn FØR han våkna da :jepp:

Skulle ta pillen min i dag, og kva gjorde eg?! Jo, eg klarte å miste den slik at den datt ned i sluket.. Men det var berre 4. pillen, så eg er jo ikkje beskytta endå, så eg får vel berre fortsette vidare på brettet i morgon.. :)

No kjem mannen snart heim frå jobb, det blir bra :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makkete natt i natt. M var flink og sov frå 19.30-0.30, men etter måltidet, som varte i ca 30 minutt, var jo han lys våken. Og så måtte eg bytte bæsjebleie, heller ikkje bra på nattestid.. Og det hjelp jo ikkje at lyset på badet ikkje går an å skru av :fnise: Eg anar ikkje korleis den forrige eigaren kobla det til, men det er umogeleg å skru av :gjeiper: Så det vart litt mykje rot og makking dei neste timane. Men eg fekk jo nokre timar søvn FØR han våkna da :jepp:

Skulle ta pillen min i dag, og kva gjorde eg?! Jo, eg klarte å miste den slik at den datt ned i sluket.. Men det var berre 4. pillen, så eg er jo ikkje beskytta endå, så eg får vel berre fortsette vidare på brettet i morgon.. :)

No kjem mannen snart heim frå jobb, det blir bra :tommelsmil:

Høres kjent ut :fnise: derfor pleide jeg bestandig å sette toppa i sluket først :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres kjent ut :fnise: derfor pleide jeg bestandig å sette toppa i sluket først :gjeiper:

Godt tips ;) Såklart rann jo vatnet også, fordi eg ville ha kaldevatn til å skylle ned pillen med.. Så vips, der forsvann pillen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sat nettopp og såg eit program om plastisk kirurgi, og der var ei som tok brystreduksjon. Inspirert av ho (ho hadde ca 5 kg pupp) tok eg med meg kjøkkenvekta inn på badet for å vege puppane mine :fnise: La meg ned på golvet og lempa ein pupp om gongen opp på vekta. Resultatet? Ca 2700 gram pr pupp! :daane: Ikkje rart det er tungt.. :sjenert:

Så eg gler meg til brystreduksjon! :hoppe: Må berre bli ferdig med å få ungar først :fnise:

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No ligg M endeleg og søv :) Han søv bittelitt i stad også, men kort til å vere han, og veldig urolig. Håper han søv litt betre og lenger no :jepp:

Tenkte å lage kjøttkaker til middag, då kan det vere greit at han søv, slik eg får laga i fred. Har så mykje kjøttdeig å bruke, det er tilbud på fredagar på Bunnpris, så vi kjøpte 5 stk. Har aldri laga det før, så eg håper dei blir gode. Ingrid Espelid Hovig kan sine saker, så eg stoler på hennar oppskrift ;)

Ellers så merker eg at M blir stadig meir oppmerksom og våken. Og no kan han ligge under babygymen ei stund også, og underhalde seg sjølv :) Det er kjekt :) Berre for eit par veker sidan var ikkje han interessert i den, men no likar han den.

Og så er han så søt om morgonane, etter mat. Då kan eg ha ein laaang samtale med han der han "oooh"-ar, "ghhh"-ar, "aaaah"-ar og hikstar og nesten-ler :rodmer: Det virkar ut som om han har mykje å fortelle om den spanande natta si :fnise:

Søtingen min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

De blir så veldig mye mer "spennende" når de blir mer bevisste. Blir M også veldig konsentrert når han forteller om det han har sett og gjort`? C blir det skjønner du, såpass at øynene nesten går i kryss..

Håper dere får gode kjøttkaker til middag (tviler ikke på at de ikke er velsmakende. :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...