AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #1 Del Skrevet 9. august 2010 Noen som vet om metoder der man kan få litt fyldigere/støre bryster bare for en kveld eller noen timer? Skal på en date, og jeg har virkelig komplekser for puppene mine som er blitt så små og slappe etter å ha født. Jeg vet at lip plumpers forstørre leppene, lurer på om det også kan smøres på brystene, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #2 Del Skrevet 9. august 2010 Hehehe, det er nok ikke mulig Kjøpt deg en push up bh eller noe med innlegg, kanskje det kan hjelpe litt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2010 #3 Del Skrevet 9. august 2010 Gå inn på google og les om breast plumper, du kan sikkert plukke opp noen tips der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. august 2010 #4 Del Skrevet 9. august 2010 Hvis noe slikt hadde fantes hadde det jo vært en sensasjon og "alle" hadde brukt det. Enten må du operere deg eller så må du bruke push up med innlegg. Det finnes gelefylte innlegg man kan bruke i tillegg til de putene som allerede er der. Funker ganske bra.. men jeg ville ikke overdrevet, tenk om typen føler seg lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Marmelade Skrevet 9. august 2010 #5 Del Skrevet 9. august 2010 Push-up med innlegg gjør sikkert susen for en kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #6 Del Skrevet 9. august 2010 Okei, takk for svar. Jeg bruker allerede push up med innlegg til vanlig. Men sjansen er stor for at vi vil , så da vil jeg jo bli avslørt... Skal google breast plumper, iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kela Skrevet 9. august 2010 #7 Del Skrevet 9. august 2010 hei kela hær. syns ikke du ska gjøre noe med brystene dine. selv om du kansje hadde større bryster før du fikk barn. og ja hvis du bruker sånne sinnsyke innlegg så vil han kansje føle seg litt lurt. men hvis han virkelig liker deg så godtar han deg for den du er. men hvis han virkelig bare bryr seg om hvor store bryster du har. så sir det seg jo selv hva han virkelig er ute etter. og da er han ikke engang verdt tanken eller bryet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 10. august 2010 #8 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg synes du skal ta på en BH du føler deg fin i (evt kjøpe en ny), pynte deg og dra på date med et smil om munnen. Hvis fyren vil ha deg, må han faktisk ta puppene med på kjøpet også. Jeg vil også tro det er bedre å evt bli avvist på daten av en overfladisk fyr enn at han stikker av rett før sex fordi han ikke er fornøyd med det han ser når BH'en tas av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 10. august 2010 #9 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg synes du skal ta på en BH du føler deg fin i (evt kjøpe en ny), pynte deg og dra på date med et smil om munnen. Hvis fyren vil ha deg, må han faktisk ta puppene med på kjøpet også. Jeg vil også tro det er bedre å evt bli avvist på daten av en overfladisk fyr enn at han stikker av rett før sex fordi han ikke er fornøyd med det han ser når BH'en tas av. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2010 #10 Del Skrevet 10. august 2010 Saltvanns injeksjoner. Vanskelig å gjøre pent selv, og en viss risiko. Men til dette bruket blir det bare surr av det Enten får han ta deg som du er, eller så kommer dere bare til å havne i en røre til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå