Gjest Zirine Skrevet 30. september 2003 #1 Del Skrevet 30. september 2003 Er dere i livet kjære snuppelupper? Hvis ja, reis dere opp fra stolen, ta tak i den vinflasken som står ved siden av dere - og kom hit så skal jeg telle dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. september 2003 #2 Del Skrevet 30. september 2003 En Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 30. september 2003 #3 Del Skrevet 30. september 2003 TO!!!! Dæven - nå var jeg direkte kjapp til å svare på en personlig melding om jeg må få si det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 30. september 2003 #4 Del Skrevet 30. september 2003 Hvis det er fler som har rødvin, så må dere gjerne komme hit så skal jeg telle dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #5 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg vil ha rødvin!! Helst i bøtter og spann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 30. september 2003 #6 Del Skrevet 30. september 2003 File!! PunkyBabe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #7 Del Skrevet 30. september 2003 Så vidt jeg forstår, handler denne tråden om hvem som har rødvin. Men altså, jeg har et par bøtter stående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 #8 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har en meget eksklusiv vin stående. Opptil flere faktisk. En hel vinkjeller full.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #9 Del Skrevet 30. september 2003 Ja, men jeg kan delta uansett1 Jeg har naturligvis litt rødvin i skapet. Leste bare litt feil, og tenkte at jeg kanskje kunne skaffe mer :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 30. september 2003 #10 Del Skrevet 30. september 2003 Helsikes!!!! Der kom jeg ut av tellinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 30. september 2003 #11 Del Skrevet 30. september 2003 Da er det bare å begynne på nytt ...... :åpner ny flaske: Hvem vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 30. september 2003 #12 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg kan lese mellom linjene at Lady inviterer til langweekend på Godset sitt - hun har jo slik en romslig økonomi og slik en deilig vin. START MED Å PAAA-AAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #13 Del Skrevet 30. september 2003 :Pakkesmiley: Revetispa liker rødvin jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #14 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg flyttet inn i Ladyens vinkjeller mens hun fremdeles lå og snorket i himmelsengen sin. Hvis vi henger opp hengekøyer i etasjer, så blir det god plass til alle. Og kort vei til godene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 30. september 2003 #15 Del Skrevet 30. september 2003 BÆÆÆÆRTHA???? Hvordan ER det du ser ut? Hvor ER min gule, søte og kjekke appelsin??? ===== Jeg går overhode ikke og ser på Hotel Cæsar nå. Herregud, der får nå være måte på *poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #16 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har transformert midlertidig til høne, Zirine. Det er for lettere å passe inn i resten av hønsegården i Ungkaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 #17 Del Skrevet 30. september 2003 BÆÆÆÆRTHA???? Hvordan ER det du ser ut? Hvor ER min gule, søte og kjekke appelsin??? ===== Jeg går overhode ikke og ser på Hotel Cæsar nå. Herregud, der får nå være måte på *poff*Det nye utseende (hvis man kan kalle det det.. ) til Bertha, skyldes atrategiske hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 30. september 2003 #18 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har transformert midlertidig til høne' date=' Zirine. Det er for lettere å passe inn i resten av hønsegården i Ungkaren.[/quote'] er DET en høne?? *peke på avatar* Jesus, for en stygg høne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #19 Del Skrevet 30. september 2003 Pass deg Zirine, ellers hopper jeg opp og hakker deg i kneet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 30. september 2003 #20 Del Skrevet 30. september 2003 Strengt tatt trenger du ikke hoppe veldig høyt. Jeg er en pygmé :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå