Gå til innhold

Er dette rot?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom over dette innlegget på en blogg (scroll ned til under undulatbildene), hvor moren i huset har lagt ut noen bilder av rotet på rommet til sønnen sin.

Er det virkelig dette folk flest ser på som rot? Når dere klager på at det flyter over hjemme hos dere, er det sånn det ser ut da? Jeg mener, det "rotet" vi ser på bildene kan det da neppe ta mer enn et minutt eller to å rydde opp, og ut i fra beskrivelsene til moren høres det ut som om det ser ut som det har skjedd et bombenedslag der inne.... Jeg skulle vært sjeleglad om det hadde sett så strøkent ut på rommene til barna mine, og da snakker jeg om rotebildene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sommerjenta*

Nei det er ikke rotete, men det sjokkerende er at en mor henger ut sønnen sin på den måten gjennom en blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en latterlig beskrivelse av et tenåringsrom. Jeg kan med hånden på hjertet si at mitt soverom aldri var så ryddig gjennom hele min oppvekst, og jeg er en ryddig person. Det er nok bare "mor" som vil skryte av sønnens ikke-rot med å bruke en sammenlikning fra når rommet er normalt - det hun kaller forferdelig rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over dette innlegget på en blogg (scroll ned til under undulatbildene), hvor moren i huset har lagt ut noen bilder av rotet på rommet til sønnen sin.

Er det virkelig dette folk flest ser på som rot? Når dere klager på at det flyter over hjemme hos dere, er det sånn det ser ut da? Jeg mener, det "rotet" vi ser på bildene kan det da neppe ta mer enn et minutt eller to å rydde opp, og ut i fra beskrivelsene til moren høres det ut som om det ser ut som det har skjedd et bombenedslag der inne.... Jeg skulle vært sjeleglad om det hadde sett så strøkent ut på rommene til barna mine, og da snakker jeg om rotebildene!

Ha, ha, ha:) Det var ikke mye rot der! Da skulle du sett rommet mitt i den verste opprørsperioden:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig :ler: Det der er da ikke rot i det hele tatt!

Skjønner godt at sønnen blir sur på mora når hun maser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mine tenåringer hadde ahtt det slik på rommene sine, og da snakker jeg om før bildene, så ville jeg vært veldig glad. Av og til ser jeg ikke gulvet på minsten sitt rom, og han har et stort behov for en gravemaskin eller noe lignende for å finne gulvet igjen.

Tror hun skal være glad, men regner med at hun er temmelig pirkete av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en latterlig beskrivelse av et tenåringsrom. Jeg kan med hånden på hjertet si at mitt soverom aldri var så ryddig gjennom hele min oppvekst, og jeg er en ryddig person. Det er nok bare "mor" som vil skryte av sønnens ikke-rot med å bruke en sammenlikning fra når rommet er normalt - det hun kaller forferdelig rotete.

Litt enig med denne. Det jeg tenkte når jeg leste var denne typiske samtalen:

Nr 1: "har du klipt deg?"

Nr 2: "Jaa, men det ble ikke så fint da, er ikke helt fornøyd.. *fiske etter kompliment*"

Nr 1: "Jo, det var jo kjempefint!"

Nr 2: "Njaaa.. *fiske litt til*"

osv.

Jeg tipper det er det kjipeste jeg vet. Da bruker jeg å svare "Kjipt da, du får vel klippe deg på nytt og se om det blir bedre" og gå. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror IKKE jeg skal legge ut bilder av rommene til husets unge håpefulle. Selv når de nettopp har rydda, ser det ikke så bra ut som på "før-bildet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over dette innlegget på en blogg (scroll ned til under undulatbildene), hvor moren i huset har lagt ut noen bilder av rotet på rommet til sønnen sin.

:skratte:

Kaller hun det for rot? Hahaha! Hun hadde sikkert død av å se mitt rom. Rommet hans var ryddigere enn mitt rom når det er aller ryddigest! Nå er jeg veldig rotete da, men det der kan IKKE kalles rot. Da har hun er seriøst tilfelle av rotonoya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker denne moren for å ha rydding på hjernen. Det så jo strøkent ut til tenåringsrom å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg må innrømme at mitt nåværende rom har ALDRI vært så ryddig som det "rotete" gutterommet der siden jeg flyttet inn for over et år siden. Hadde hun sett mitt rom, hadde hun nok besvimt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest problematiske med dette her er jo moren som utleverer sønnen. Dette så ut som et vanlig rom i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bloggen ser ut til å være bloggen til ett fisefint "interiørmenneske"

Rommet ser ganske ryddig ut til å være ett tenåringsrom.

Hun bruker sikkert bloggin til å vise "se så fint jeg har det". Og nå viser hun sønnens "se så fælt han har det!"

Fjaseopplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det der var da vitterlig ikke ille.

Synes det var spesielt morsomt at hun tok bilde av at sengen ikke var redd opp. Tror jeg bare gjorde det om jeg fikk besøk når jeg var tenåring. Det der var virkelig ikke galt :)

Finnes mange folk som har rot og støv på hjernen. Min mor er slik og jeg hadde det som regel rotete bare på trass når jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt enig med denne. Det jeg tenkte når jeg leste var denne typiske samtalen:

Nr 1: "har du klipt deg?"

Nr 2: "Jaa, men det ble ikke så fint da, er ikke helt fornøyd.. *fiske etter kompliment*"

Nr 1: "Jo, det var jo kjempefint!"

Nr 2: "Njaaa.. *fiske litt til*"

osv.

Jeg tipper det er det kjipeste jeg vet. Da bruker jeg å svare "Kjipt da, du får vel klippe deg på nytt og se om det blir bedre" og gå. :filer:

Elsker det! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med denne. Det jeg tenkte når jeg leste var denne typiske samtalen:

Nr 1: "har du klipt deg?"

Nr 2: "Jaa, men det ble ikke så fint da, er ikke helt fornøyd.. *fiske etter kompliment*"

Nr 1: "Jo, det var jo kjempefint!"

Nr 2: "Njaaa.. *fiske litt til*"

osv.

Jeg tipper det er det kjipeste jeg vet. Da bruker jeg å svare "Kjipt da, du får vel klippe deg på nytt og se om det blir bedre" og gå. :filer:

Men hva skal man si da, om man ikke er fornøyd.Jeg har flere ganger vært veldig misfornøyd etter et frisørbesøk, og da vil jeg helst ikke at noen kommenterer det. (da kan jeg innbille meg at det ikke vises). Hvis noen likevel sier noe klarer jeg ikke lyve, smile og si takk. Hvis noen hadde svart som du gjør ville jeg bare blitt enda mer lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Synes det er forkastelig at hun henger ut sønnen sin på bloggen. Skulle gjerne sett hans motinnlegg ;)

2. Damen hadde dødd om hun kom inn i mitt hus. Det er der ryddlig. Jeg har det minst sånn i hele huset, og sikkert mer rotete også.

3. Den dagen jeg ber mine barn ha det så klinisk som før-bildene på sine rom, håper jeg noen rusker godt tak i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...