Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #21 Del Skrevet 30. september 2003 Skjønner godt at noen velger å forlate forumet fra tid til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 30. september 2003 #22 Del Skrevet 30. september 2003 Syns det er trivelig her jeg, har ikke merket at det er noe spesiell negativ stemning. Kanskje alt bare preller av meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 30. september 2003 #23 Del Skrevet 30. september 2003 Rett fra levra: Jeg syns faktisk forumet her er ti ganger mer spennende når det er litt krangling og ekstra engasjerte brukere! Kanskje en fetisj jeg har? Tror ikke det, se bare på antall brukere som er inne på forumet akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 30. september 2003 #24 Del Skrevet 30. september 2003 Rett fra levra: Jeg syns faktisk forumet her er ti ganger mer spennende når det er litt krangling og ekstra engasjerte brukere! Kanskje en fetisj jeg har? Tror ikke det, se bare på antall brukere som er inne på forumet akkurat nå... Tror ikke du er spesiell nei. Jeg synes tråder som feks. den Zirine og Dorian holder på med nå er en bra diskusjonstråd. Den ene sarkasmen slår den andre ihjel - 2 sterke meninger om hverandre - en skikkelig diskusjon !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #25 Del Skrevet 30. september 2003 Tror ikke du er spesiell nei. Jeg synes tråder som feks. den Zirine og Dorian holder på med nå er en bra diskusjonstråd. Den ene sarkasmen slår den andre ihjel - 2 sterke meninger om hverandre - en skikkelig diskusjon !! Syns også at det er en god diskusjon, og jeg inrømmer at jeg følger godt med! Og det beste, ingen av de virker sinte på hverandre, selv om de bruker ironi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 30. september 2003 #26 Del Skrevet 30. september 2003 På forumet til jordbær mener jeg å huske at det er en smiley som skyter med pistol. Det skulle vi hatt her på KG også. Og en FN-smiley for moderatorene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #27 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dorian og Zirines tråd er et godt eksempel hvordan diskutere ( mer eller mindre saklig) være uenig, slenge litt med leppa men forsatt holde seg innenfor visse rammer :D . og så flinke de er til og formullere seg da. Nå er jeg sikkert ikke helt objektiv siden jeg altid har likt Dorians måte og skrive på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå