Gå til innhold

Til Alle- Ka farsken er det som skjer?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rett fra levra:

Jeg syns faktisk forumet her er ti ganger mer spennende når det er litt krangling og ekstra engasjerte brukere!

Kanskje en fetisj jeg har?

Tror ikke det, se bare på antall brukere som er inne på forumet akkurat nå... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett fra levra:

Jeg syns faktisk forumet her er ti ganger mer spennende når det er litt krangling og ekstra engasjerte brukere!

Kanskje en fetisj jeg har?

Tror ikke det, se bare på antall brukere som er inne på forumet akkurat nå... :wink:

Tror ikke du er spesiell nei. Jeg synes tråder som feks. den Zirine og Dorian holder på med nå er en bra diskusjonstråd. Den ene sarkasmen slår den andre ihjel - 2 sterke meninger om hverandre - en skikkelig diskusjon !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er spesiell nei. Jeg synes tråder som feks. den Zirine og Dorian holder på med nå er en bra diskusjonstråd. Den ene sarkasmen slår den andre ihjel - 2 sterke meninger om hverandre - en skikkelig diskusjon !!

Syns også at det er en god diskusjon, og jeg inrømmer at jeg følger godt med! Og det beste, ingen av de virker sinte på hverandre, selv om de bruker ironi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forumet til jordbær mener jeg å huske at det er en smiley som skyter med pistol. Det skulle vi hatt her på KG også. Og en FN-smiley for moderatorene.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dorian og Zirines tråd er et godt eksempel hvordan diskutere ( mer eller mindre saklig) være uenig, slenge litt med leppa men forsatt holde seg innenfor visse rammer :D . og så flinke de er til og formullere seg da.

Nå er jeg sikkert ikke helt objektiv siden jeg altid har likt Dorians måte og skrive på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...