Gå til innhold

Til Alle- Ka farsken er det som skjer?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vet nesten ikke hvor jeg skal legge denne jeg, under Generell debatt. ris ,ros eller sekualitet, men velger og legge den her.

Plutseligt har det kommet kjempe debatter under ovenevte temaer med skikkelig sinna brukere :cry: . Her slaktes alt fra moderatorer, gjester og faste brukere. Det er jo ingen som er fornøyde lenger jo. og så skal folk forlate KG :cry: .

Hva jeg er enig i eller ikke når det gjelder moderatorer eller faste/gjeste brukere skal jeg ikke gå inn på her, men det er kanskje viktig og ha en tråd hvor man kan få utløp for sin frustrasjon.

Det er viktig og huske at man kan aldri gjøre ALLE fornøyd, det vil altid være en eller annen som er uenig ,men jeg syens det ville være veldig synd hvis KG ble "ødelagt". Det er et veldig fint sted og være og det håper jeg det kan fortsette og være men sånn som tonen er nå ser det dårlig ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt amper stemning her for tida ja...

Men det går nok over igjen,det pleier jo det :wink:

går alltid over ja :D vi får bare smøre oss med tålmodighet og vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva som skjedde, men plutslig var det opprør... :o

Syns det er trist at det blir så mye glefsing fordi noen i utgangspunktet har det veldig morsomt... :( Men det skal jeg jammen ikke dra noen diskusjon på her *grøss*

Kanskje vi er hormonelle alle mann :hoho:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det sies jo at vi kvinner/jenter /damer kan regulere syklusen etter hverandre. Så kanskje alle ahr pms samtidig :o , og så har gutta blitt smitta også :hoho: , ( er det forestten smittsomt+)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies jo at vi kvinner/jenter /damer kan regulere syklusen etter hverandre. Så kanskje alle ahr pms samtidig :o ' date=' og så har gutta blitt smitta også :hoho: , ( er det forestten smittsomt+)[/quote']

:hoho:

Høres ut som en rimelig forklaring!

Det er klart det er smittsomt. Litt sånn som vold omtrent; Hvis du slår noen så slår de gjerne tilbake også, vet du :wink:

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er koslig her jeg.. :o Eller er det ikke det????

Jo stort sett, men det har vært litt gruffete her i dag... Dessverre.

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG har jo ridd av et par "vinterstormer" før, så det går nok bra denne gangen også. Noen vil alltid forsvinne, nye kommer til. Jeg har lært av tidligere tumulter å ikke rote meg inn i den slags høyrøstede diskusjoner, når folk roper høyt glemmer de ofte å lytte til hva andre sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hipp hurra jeg er så glad i dag. :hoppe:

Fikk ny regning fra bilverskedet i dag. Den opprinnelige avtalen var på opp mot 10.000,-, så fikk jeg regning på 17.505,-. Jeg var rødglødene da jeg ringte verkstedet. I dag fikk jeg ny regning på 10167,-.

O`lykke !

Vi tåler litt glefsing, gjør vi ikke ?

Jeg gjør det. I dag i allefall..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra jeg er så glad i dag. :hoppe:

Fikk ny regning fra bilverskedet i dag. Den opprinnelige avtalen var på opp mot 10.000,-, så fikk jeg regning på 17.505,-. Jeg var rødglødene da jeg ringte verkstedet. I dag fikk jeg ny regning på 10167,-.

O`lykke !

Vi tåler litt glefsing, gjør vi ikke ?

Jeg gjør det. I dag i allefall..... :lol:

Det gjør vi! Ivertfall når vi får slike meldinger også!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Det ligger en sånn sur stemning over forumet nå. Kanskje det er vinterdepresjonen som er på vei? Merker i hvert fall at brukerne her henger seg veldig mye opp i detaljer for tiden.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Kan ikke si jeg har merket noe ubehag på forumet.

:o hvor har du vært ehn da?

ellers så er du bare super tolerant *veldig misunelig * :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Har ikke merket det jeg heller og jeg synes jeg har vært her kjempemye de siste dagene.

*Sikler over å få vite hvilke tråder som er krangling på *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket det jeg heller og jeg synes jeg har vært her kjempemye de siste dagene.

*Sikler over å få vite hvilke tråder som er krangling på *

Har ikke vært her så mye selv ... men blir jo bare nyskjerrig av sånne tråder som dette... (Uff.. av og til er arbeid og hjemlige plikter bare så irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o hvor har du vært ehn da?

ellers så er du bare super tolerant *veldig misunelig * :D

Mulig.

Har vel vært her som vanlig, jeg, da?

Mirian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...