Gjest Mann 40 Skrevet 4. august 2010 #1 Del Skrevet 4. august 2010 Hei Mann på 40 her. Jeg elsker og slikke fitte. Bruke munn og tunga godt på samboeren min. Kjenne at jeg blir våt i halve ansiktet. Desverre så er "feedbacken" fra min samboer i ord sparsommelig. Men jeg velger og tro at det føres riktig da ofte seansen ender opp med at lårene hennes "låser" hodet mitt fast der nede. Ønsker med dette innlegget og få feedback fra kvinner som liker og bli slikket på hvilken behandlig de liker best og om de har tips om hva jeg kan gjøre for og bli en enda bedre fitteslikker. Eventuelt om jeg skal prøve og bruke hjelpemidler (jernet, dildoer etc) i tillegg. Noen preferanser jenter? Hva med stillingen? Regner med at det er mest behagelig for jenta og ligge på rygg men det er xtra deilig og slikke henne bakfra i "doggy-style". Jeg liker også og tungekysse med dama rett etterpå, der er hun litt tilbakeholden, er det "vanlig"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #2 Del Skrevet 4. august 2010 Høres ut som om du er flink...men husk at mange kvinner kvier seg for dette da de ikke er komfortable med hvordan de ser ut der nede. Kjønnsleppene, klitoris, hudfolder, etc. - mange syns ikke det er noe pent! Da er det vanskelig å slappe av...det verste er menn som tar på en som om de var forskere som studerte et objekt...tar på deg som om puppene er 2 skruer de skal mekke på, og studerer skjeden/vagina som om det var et laboratorierør. Det er forferdelig med slike menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 4. august 2010 #3 Del Skrevet 4. august 2010 TS her Synes jeg må korrigere ett par skrivefeil i innlegget. - "føres riktig" skal være "gjøres riktig" - "(jernet, dildoer etc)" skal være "(kremer, dildoer etc)" forba....Autoinsert funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 4. august 2010 #4 Del Skrevet 4. august 2010 Testa dig fram och se vad hon reagerar positivt på! Ingen annan här inne kan tala om för dig vad just din partner tänder på. Jag har också svårt att slappna av när jag blir slickad (eller fingrad på också för den delen) just för att allt fokus ligger på mig. Men efter ett par minuter struntar jag i allt annat och ger mig hän.. Det är inte ovanligt, varken för kvinnor eller män och det kan mycket väl vara så för din partner. Eller så njuter hon jättemycket men är sparsam i uttrycken? Innan du köper hem en stor dildo så skulle jag fråga henne om ämnet först. Du vill ju inte skrämma livet ur henne, eller hur? Säg bara att du vill göra det ännu skönare för henne och att du är nyfiken på att testa hjälpmedel. Ni kan ju sätta er framför datorn och titta tillsammans. Lycka till! Din partner ska vara glad att hon har en så ambitiös man på det området! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Skrevet 5. august 2010 #5 Del Skrevet 5. august 2010 TS her Synes jeg må korrigere ett par skrivefeil i innlegget. - "føres riktig" skal være "gjøres riktig" - "(jernet, dildoer etc)" skal være "(kremer, dildoer etc)" forba....Autoinsert funksjon. Han har også skrivefeil i tittelen. Den skulle vært "Elsker Å slikke fitte". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. august 2010 #6 Del Skrevet 5. august 2010 TS her Synes jeg må korrigere ett par skrivefeil i innlegget. - "føres riktig" skal være "gjøres riktig" - "(jernet, dildoer etc)" skal være "(kremer, dildoer etc)" forba....Autoinsert funksjon. du må også lære deg forskjellen på og/å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 5. august 2010 #7 Del Skrevet 5. august 2010 Han har også skrivefeil i tittelen. Den skulle vært "Elsker Å slikke fitte". Slafse fetta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Museelskeren Skrevet 26. januar 2011 #8 Del Skrevet 26. januar 2011 Å slikke ei flott dame mellom lårene er bare noe av det beste som noen kan oppleve. For meg er det bedre enn all annen sex. Jeg kan holde det gående utrolig lenge og nyter hvert sekund. Dere jenter har utrolige ressurser og at dere kan tenne på hverandre i blant, skjønner jeg godt! Helt fantastisk :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #9 Del Skrevet 26. januar 2011 o.0 Okie, now we're getting weird... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #10 Del Skrevet 26. januar 2011 forba....Autoinsert funksjon. Forbaskede særskriving! Får håpe du har i kjeften det du ikke har i fingra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 26. januar 2011 #11 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei Mann på 40 her. Jeg elsker og slikke fitte. Bruke munn og tunga godt på samboeren min. Kjenne at jeg blir våt i halve ansiktet. Desverre så er "feedbacken" fra min samboer i ord sparsommelig. Men jeg velger og tro at det føres riktig da ofte seansen ender opp med at lårene hennes "låser" hodet mitt fast der nede. Ønsker med dette innlegget og få feedback fra kvinner som liker og bli slikket på hvilken behandlig de liker best og om de har tips om hva jeg kan gjøre for og bli en enda bedre fitteslikker. Eventuelt om jeg skal prøve og bruke hjelpemidler (jernet, dildoer etc) i tillegg. Noen preferanser jenter? Hva med stillingen? Regner med at det er mest behagelig for jenta og ligge på rygg men det er xtra deilig og slikke henne bakfra i "doggy-style". Jeg liker også og tungekysse med dama rett etterpå, der er hun litt tilbakeholden, er det "vanlig"? Er deiligst om du samtidig har 1 - 2 fingre inni henne samtidig som du slikker ... Gjerne stimulere g-punktet samtidig med fingrene . Er også deilig å bare ha fingrene inni seg så man kan knipe deilig rundt dem ...mens man blir slikket : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottee Skrevet 26. januar 2011 #12 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg personlig elsker å bli slikket, så lenge det gjøres "riktig"! Jeg skriver riktig i hermetegn fordi det varierer mye på hva jenter/damer liker. Utifra det du skriver i innlegget ditt tror jeg du gjør noe riktig. Det med at lårene presses mot kinnene dine når du slikker, er ett GODT tegn 90 prosent av gangene. Jeg gjør ofte det selv når jeg kommer. Jeg liker også godt å råkline med partneren min etter han har slikket meg, jeg tenner på det, men for all del, det er nok ikke alle som gjør det! Jeg vet ikke teknikkene dine, og hva du vanligvis gjør, men for meg så er en kombinasjon av slikking og lett fingring en deilig kombo. Glidemiddel, dildoer, vibratorer er også pluss i min bok. Men for all del ikke kjør inn en bigsize dildo i full fart, det blir gjerne siset gangen du går mellom beina for å si det sånn. Tips: Kvinner er meget meget følsomme på og rundt klitoris, og mange menn er ofte for hardhente. En varm rolig start og jobbe deg opp fortere og hardere etterhvert. Legg merke til pusten Lykke til videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #13 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei Mann på 40 her. Jeg elsker og slikke fitte. Bruke munn og tunga godt på samboeren min. Kjenne at jeg blir våt i halve ansiktet. Desverre så er "feedbacken" fra min samboer i ord sparsommelig. Men jeg velger og tro at det føres riktig da ofte seansen ender opp med at lårene hennes "låser" hodet mitt fast der nede. Ønsker med dette innlegget og få feedback fra kvinner som liker og bli slikket på hvilken behandlig de liker best og om de har tips om hva jeg kan gjøre for og bli en enda bedre fitteslikker. Eventuelt om jeg skal prøve og bruke hjelpemidler (jernet, dildoer etc) i tillegg. Noen preferanser jenter? Hva med stillingen? Regner med at det er mest behagelig for jenta og ligge på rygg men det er xtra deilig og slikke henne bakfra i "doggy-style". Jeg liker også og tungekysse med dama rett etterpå, der er hun litt tilbakeholden, er det "vanlig"? Hvis du er i 40-årene, burde du ikke vite forskjell på -å og -og? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekulur Skrevet 26. januar 2011 #14 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg elsker å lese innlegg der man bruker å og og riktig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest symbol sitietio Skrevet 1. april 2011 #15 Del Skrevet 1. april 2011 HAHAHHAHAHAHHAHAHHAAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. april 2011 #16 Del Skrevet 1. april 2011 Man kan jo ha skrivefeil selv om man er 40 da. Mamma er 50 og har en del skrivefeil, hun har dysleksi. Ikke alle over 20 er "feilfri" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå