Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #1 Del Skrevet 30. september 2003 Vet dere at hvis babysitteren står på hele døgnet og dere oppholder dere i rommet hvor babysitterne, så kan f.eks naboen høre dere?? Vi har babysitter for babyen, og slår den vanligvis av når vi legger oss, men mottakeren står som regel på. Noen ganger kan vi plutselig høre at den kobles på og vi hører barnelek, støvsuging, prating ++. Nå er jeg ingen lytter, så jeg har da slått av babysitteren. Men ikke alle tenker slik....... Bare en tanke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 30. september 2003 #2 Del Skrevet 30. september 2003 :o Jammen glad vi ikke har et sånt apparat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderveitja Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 :o OOOOps..Det var noe å tenke på. Kjekt å vite :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dette skjer som regel dersom naboen har lik babysitter som deg, og den er innstilt på samme frekvens. Den gamle naboen min hørte at jeg hadde sunget en gang. :oops: Glad hun sa fra slik at jeg fikk stilt den om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dette skjer som regel dersom naboen har lik babysitter som deg, og den er innstilt på samme frekvens. Jeg fikk inn, fordi om jeg gjorde om frekvensene. Og jeg aner ikke hvem det er som kommer inn. Vi bor i et tettbygd strøk. Vi har også byttet ut den gamle babysitteren med en ny, men får inn likevell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå