Hinata Skrevet 23. august 2010 #21 Del Skrevet 23. august 2010 Velkommen til byen og som student Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 24. august 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 24. august 2010 Velkommen til byen og som student Takk takk ********************************** I dag mistet jeg min mobil i toalettet på skolen :tristbla: Typisk meg! I dag har vært en veldig uflaks-dag. Det regner hele tiden, mobilen drukner i dovann, det er noe galt med togsettet..så da må jeg bytte tog osv. Blæh! Men til tross for dårlig dag og surt humør (litt sulten kombinert med at jeg er trøtt ) så skal jeg da starte som studentvakt på skolebiblioteket Det er en ok lønn, men igjen, det er kun fem timer pr uke. MEN det er mye bedre enn ingen penger Nå skal jeg surmule litt mens jeg ser på tv...så får jeg se om jeg ikke skal gjøre noe fornuftig etterpå. Kan hende at jeg faktisk gidder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 31. august 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har blitt syk Veldig plagsomt, har liksom en oppgave som må blitt gjort - men heldigvis har jeg en bra gruppe som sa at er jeg syk så er jeg syk, skal riktignok få dradd rompa mi til skolen på torsdag slik at jeg får bidratt litt til oppgaven. Skulle også hatt opplæringsvakt i morgen på jobben, men ja, jeg er syk, så da ville de ikke ha meg dit :gjeiper: ...nå skal jeg spise litt suppe og være sykling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 6. september 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 6. september 2010 Har vært litt dagboktørke fra min side, men her er jeg! Livet går sin gang og jeg er veldig glad for at jeg valgte det studiestedet som jeg valgte og for hvor vi bor. Folk reagerer på at vi bor sååå langt borte, men 30-35 minutter er da ikke den lengste avstanden? Jeg liker iallefall leiligheten supermasse Jeg har startet på lavkarbo - igjen. Var egentlig flink frem til sommeren, men så kom sommeren og all den diggbare isen og drittmat I dag er dag 1 av lavkarbo. Maten jeg spiser er ikke slik at jeg er nede i 20 gram kh, men det er fortsatt lavkarbo. Hovedsaklig er det Fedon jeg følger Men jeg velger å ikke være helt ekstrem, fordi da klarer jeg faktisk ikke å være flink til å unngå sukker og slik tullemat. F.eks så har jeg i dag spist; -skinkesalat -omelett -hamburger med smeltet ost og bacon, grovt polarbrød og salat Bortsett fra maten så skjer det ikke så veldig mye spennendes. Er superfattiglus, men heldigvis kommer pengene på fredag. Gleder meg! Men de forsvinner like fort ut som de kom inn? Skolemessig så er det veldig spennendes. Vi er straks ferdig med vår første oppgave, i modul 1. Første og minste oppgaven, verd fem studiepoeng. I morgen skal vi møtes for å lage fremlegget vårt. Fremlegget skjer på torsdag, så fredag har vi fri :) Elsker fridager! Har fri på mandagen og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaanike89 Skrevet 7. september 2010 #25 Del Skrevet 7. september 2010 Heisann! Jeg går også Vernepleien 1. året på hist i år Jeg også at vi har foredrag på samme dag ;p Hva heter du og hvilken gruppe er du på? - Jannike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. september 2010 #26 Del Skrevet 7. september 2010 Så flink du er med lavkarbo da Skulle vært flink med det jeg også, men jeg er altfor glad i mitt daglige brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 7. september 2010 #27 Del Skrevet 7. september 2010 Det er jeg også Hinata Kjempeflink er du Estrella :D Hvordan er formen forresten? Virker som halve Trondheim er syke for tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 7. september 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Heisann! Jeg går også Vernepleien 1. året på hist i år Jeg også at vi har foredrag på samme dag ;p Hva heter du og hvilken gruppe er du på? - Jannike *lurer på hvem du er* Jeg er på gruppe 14 og heter Rebecca Jeg ser at noen av mine venner er venn med ei Jannike! Brunette. Er det deg? Tror det er et dyr(katt?) på bildet ditt også.. Endret 7. september 2010 av estrella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 7. september 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 7. september 2010 Så flink du er med lavkarbo da Skulle vært flink med det jeg også, men jeg er altfor glad i mitt daglige brød Det er jeg også Hinata Kjempeflink er du Estrella :D Hvordan er formen forresten? Virker som halve Trondheim er syke for tida.. Jeg tåler egentlig ikke brød ..men jeg skjønner hva dere mener, det smaker *nom nom*( ). Jeg er selv veldig glad i brødmat og boller Men det går på et vis, lavkarbomat er jo alt annet enn vondt og det finnes jo mange "erstatninger". Dessuten spiser jeg Lindbergish...og han har jo brød på remaen! Har til og med spist burger på Burger King med fedon-brød jeg Formen er så som så! Er egentlig frisk, bortsett fra at jeg hoster noe helt utrolig..noe som er passe flaut under forelesningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 7. september 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 7. september 2010 Hoho! Dette er nesten litt flaut å skrive ned, men jeg er nesten ferdig med julegavene Slik ser min julegaveliste ut(jeg er egentlig veldig sikker på at ingen i min familie er her inne, så da kan jeg legge det ut): Bror 19 år: Tegneserien "Så jævla normal" av ho Nina Hemmingsson(eller noe slik.. helt ufattelig morsom) + ?? Bror 18 år: Pc-spill Søster 14 år: Bok. Planer om å kjøpe dvd-en til boka også.. Bror 9 år: Spill. + ?? Bror 8 år: Bok og film Søster 6 år: Spill og barbiehest Bror 6 år: Bok + ?? Bror 1 år: Bok og 2 filmer Samboer 23 år: Sesong 1 av Dekter + siste Nemi-tegneserieboka + ?? Forslag; 3 venninner; fairtrade body balm + fairtrade handlenett Mor 39 år: Flaske vin? Stefar 39 år: ??? Far 42 år:??? Stemor 37 år: ??? Årsaken til at mange av mine søsken får bøker og filmer var fordi jeg kom over salg på Notabene her i sommer Kjenner jeg meg rett så finner jeg nok noe mer til dem...spesielt de minste, det er sååå gøy å handle barneklær :gjeiper: Til foreldrene mine har jeg derimot ikke peiling. De er så vanskelige å finne ting til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaanike89 Skrevet 9. september 2010 #31 Del Skrevet 9. september 2010 *lurer på hvem du er* Jeg er på gruppe 14 og heter Rebecca Jeg ser at noen av mine venner er venn med ei Jannike! Brunette. Er det deg? Tror det er et dyr(katt?) på bildet ditt også.. Stemmer nok det Både med hårfargen og katten Er på gruppe 16 jeg da, så vi har nok ikke foredrag sammen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 9. september 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 9. september 2010 Stemmer nok det Både med hårfargen og katten Er på gruppe 16 jeg da, så vi har nok ikke foredrag sammen da Vet du hvem Christian er (østlending)? Spurte han om han visste hvem Jannike var og fikk til svar "ja, jeg var på gruppe med ei Jannike på fadderuka...hun er sånn sportsperson". LØNN i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaanike89 Skrevet 13. september 2010 #33 Del Skrevet 13. september 2010 Vet du hvem Christian er (østlending)? Spurte han om han visste hvem Jannike var og fikk til svar "ja, jeg var på gruppe med ei Jannike på fadderuka...hun er sånn sportsperson". LØNN i morgen Hehe, neeeei, husker ikke noen Christian? Hum.. Men sportsperson? ;P haha.. har jeg aldri vært Tror kanskje han kan mikse meg med noen andre da. Vet vi har ei Jannicke(?) til i klassen:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 13. september 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 13. september 2010 Hehe, neeeei, husker ikke noen Christian? Hum.. Men sportsperson? ;P haha.. har jeg aldri vært Tror kanskje han kan mikse meg med noen andre da. Vet vi har ei Jannicke(?) til i klassen:p Aha! Jeg har ikke peiling på hvor mange Jannicker det er i klassen Jeg vet ikke helt hvem du heller er enda såe.. Jeg vet hvordan du ser ut, men ikke hvem du er. Huff, jeg har ikke fått meg alle bøkene enda og har ikke råd til dem heller (jeg vet vi får stipend nå om ikke mange timer, men husleia må også betales ).. men får låne dem på biblioteket frem til jeg får kjøpt bøkene! Eneste minuset er jo at jeg ikke kan markere i dem. *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* I dag har jeg spist veldig bra - alt var ikke helt lavkarbo, stappa i meg noen biter smågodt Men alt er bedre enn ingenting, resten av dagen spiste jeg bare Lindberg! I morgen er en ny dag. Da skal jeg ikke røre sukker i form av godteri og junkfood. Riktignok skal vi visst ut å spise pizza (har fam.besøk som vil ha pizza), men så lenge det er fullkorn så kan jeg unne meg et stykke eller to! Helgen ble ikke så produktiv som jeg ønsket, jeg hadde egentlig planer om å fikse på gardinene, foreløpig henger de langt ned i gulvet. Ser ikke helt bra ut, dessuten er det jo støvsamler deluxe. Så tenkte å legge dem litt opp, slik at de er 1 cm over gulvet. Men har liksom åtte gardinlengder som skal sys og jeg er ikke så glad i å sy den type ting.. Var litt produktiv likevel, stuebordet er malt ferdig og pusset, tv-benken er helt feerdig, jeg slo ut glasset i ene skapdøra (var kun ei dør med glass altså..) og stiftet fast stoff istedenfor - ble såå fint atte! Innsiden av skuffene ble malt i morsomme farger - rød, rosa og blå. Kjøkkenklokka ble også malt - rød. Er det nå jeg skal nevne at jeg har malt noen lysestaker knall gule? Bortsett fra å male ting i rare farger (jeg elsker spraymaling ) hadde vi besøk av søster til kjæreste og samboeren hennes. Var ute en tur på fredag (men gjett hvem som hadde glemte leg og ødela kvelden for seg selv og kjæresten? Jepp..det var meg.. ). Lørdagen hadde jeg opplæringsvakt - virker som en veldig bra arbeidsplass. Morsom gjeng, både de ansatte og beboerne. Etter jobben var vi å spiste ut, alle sammen. På Egon. Herregud, det er ikke bare bare å spise ute. Vi brukte søren meg 500 kr for to personer! Passer ikke studentøkonomien det nei. Søndag hadde vi egentlig innedag, men når kvelden kom trodde jeg at jeg skulle gå i veggen. Kjeda meg så utrolig mye! Så "tvang" kjæresten med meg ut på kinotur. Vi så "Knight and Day". Var veldig bra film Nå er det straks leggetid. Hvis jeg skal klare å holde meg våken under forelesningen i morgen og ikke :søvn: med en gang. Har litt problemer med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #35 Del Skrevet 9. oktober 2010 Her er det ei god stund siden sist jeg oppdaterte, men nå er jeg inne for å skrive litt. Det skjer ikke så uanstendig mye spennendes i livet mitt, sånn egentlig, det går sin vante gang og det stortrives jeg med Skolehverdagen er ikke så veldig pes foreløpig. Denne modulen har vi hatt en foreleser som ikke er så veldig på det med obligatoriske forelesninger og jeg må innrømme at jeg er litt slakk da....men skal skjerpe meg! Neste modul er uansett litt mer obligatorisk enn denne her. Dessuten er neste oppgave alene, så da må jeg delta litt mer aktivt for å kunne få til oppgaven bra helt alene. Jeg har ikke fått jobbet så mye som jeg skulle ønske at jeg hadde gjort, det er utrolig vanskelig med arbeid her... Men jeg har endelig fått tildelt 2 vakter iallefall. Dessuten jobber jeg jo på biblioteket på skolen. Samler opp timeantallet slik at jeg får litt mer lønn. Noen som vet hvordan det blir hvis jeg ønsker å få lønna utbetalt i desember, får jeg halv skatt da, selv om jeg ikke har hatt lønn utbetalt fra biblioteket tidligere? Hvis jeg da får halv skatt, får jeg restskatt neste år? Jeg mener, det er jo litt kjipt hvis jeg får overraskendes mye penger i desember pga det, men må betale tilbake når de finner ut "aha, hun der har jo ikke levert lønnsslipp tidligere på året i den jobben"... Det minner meg på at jeg har en politiattest å fikse. Samt pass. Nå er klokka snart tre og planen min for resten av dagen er å rydde. Jeg har akkuratt rydda badet og hobbyrommet, så nå gjenstår gangen, stua og kjøkkenet,. Det tar vi i en fei vet du Kjæresten har akkuratt dratt på jobb, så det er dette jeg skal kose meg med i kveld Har også litt planer om å få lest litt.. men ja,...vi får nå se på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwer Skrevet 24. april 2011 #36 Del Skrevet 24. april 2011 Kvelden startet veldig bra i går, vi var som sagt hos ene fadderen. Veldig gøy! Ble bedre kjent med en del av kullet mitt. Veldig koselige jenter. Hun ene skal til og med være min venn Hun ble veldig veldig veldig full, så jeg skal minne henne på dette her i morgen. Morsomme jenter (og gutter!). hmm. Tror kanskje hun fulle jenta var meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå