Gå til innhold

Min lille dagbok


HedvigR

Anbefalte innlegg

Off, blir ikke bedre, er hjemme fra forelesning i dag fordi jeg er så sykt dårlig. Øya bare renner, og hoven og ekkel :sjenert:

Har skikkelig dårlig samvittighet i tillegg, siden jeg skulle vært med på gruppearbeid i dag, og gruppa mi har fra før av mange som har vært borte og ikke har hatt mulighet til å vært med på de andre møtene, og i dag kommer ikke jeg heller. Typisk.. skal få til å få gjort en del arbeid her hjemme da, og prøve å holde kontakt med dem over nett mens de jobber.

Har heller ikke fått i meg no mat i dag, lite matlyst når jeg er syk :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, jeg har så lyst å kjøpe meg no godt til kampen i kveld :sjenert: Men skal være flink, godtedagen min er jo på lørdag eller søndag!

Merker forma har blitt bedre og bedre utover dagen, jippi :D Så skal faktisk tørre å bevege meg ut til butikken snart. For å kjøpe brød, pålegg og alt det der, IKKE godteri.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg nesten helt bra, bare bittelitt hes, men forma er på topp! Jippi!

Etter forelesning i dag var det så utrolig fantastisk vær, så dro med ei venninne til Solsiden for litt mat og drikke. Etterfulgt av litt shopping, måtte ha litt flere plakater til rommet mitt ;)

Selvfølgelig ble det jo litt mer.. fant en liten musikksjappe som solgte så mye jeg ville ha! Så vart to plakater (Audrey Hepburn og James Dean <3), en Beatles-kopp, Beatles-nøkkelring og en Pink Floyd-skjorte.. men hallo, hvem trenger vel ikke det ;) Nemlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :D

Elsker fredager, vissheten om at jeg kan sove lenge imorra ;)

Nettopp kommet hjem fra en uuutrolig kjedelig forelesning, og skal få i meg litt å spise, før jeg skal møte ei venninne for litt svømming!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke verdens beste treningsøkt i dag for å si det sånn ;) Både jeg og venninna mi var dødsens trøtte, og orka nesten ingenting.. fant til slutt at det var bare å gi opp i dag, og tok litt ekstra tid i badstua. På bussen hjem måtte vi konsentrere oss VELDIG hardt for ikke å sovne.

Var så utrolig deilig å komme hjem etterpå og å spise middag! Og nå har jeg egentlig lyst å legge meg, men må se Graham Norton :/ Hvorfor må de sende det så sent :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluen på duen :P

I dag har jeg vært flink til å jobbe med skoleprosjekt! Er gruppeoppgave, så hadde resten av gruppa på besøk tidligere, vi var kanskje ikke såå produktive, men fikk nå i hvert fall noe gjort. Har fått skrevet litt etter at de gikk, og kom i en fin flyt! Skal leveres på fredag, og fremføring imorgen.

Nå storkoser jeg meg med fotballkamp, der vi allerede leder 1-0! :D HEIA RBK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2-0!! Litt merkelig situasjon før straffespark, og nesten så den ikke gikk inn, men jaja! Surt for Sarp, men fint for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppeforedraget vårt i dag gikk bra :D Vi var den første gruppa, greit å få det fort overstått!

Ble dårlig halvveis ut i de andre foredraga, og måtte dra hjem, og er fortsatt ganske tufs :( Helt ekstreme magesmerter, og kvalm.. skjønner ikke helt hva det er, men håper det gir seg til imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke vært på forelesning, men fått vært produktiv læll! Skrevet oppgave, lest to noveller og skrevet respons til dem, og fått vasket (de andres rot..) på kjøkkenet :D I tillegg til en lang og god gåtur i regnet, som føltes kjempegodt :gjeiper: Deilig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei! Deilig å sove lenge i dag, helt til jeg vart oppringt av noen som skulle verve meg til et eller anna hobbygreier, halv ti. Men da våkna jeg i hvert fall :)

Skal snart til byen og møte ei venninne raskt, kjøpe meg Løvenes Konge (jippijippijippijippi) før jeg drar til skolen for å møte praksislærern for i år første gang.

Føler meg utrolig heldig som har fått sentral praksis i år også!! Noen som må helt til Selbu, Lundamo og Leksvik! Jeg trenger heldigvis ikke stå opp no tidligere i praksis enn ellers :rodmer: La oss håpe jeg er like heldig de to siste åra og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin dag i dag! Fikk vite at jeg skal ha praksis i en niende klasse (SKUMMELT!), og praksislærern virka grei.

Ellers har jeg hatt ei venninne på besøk, og vi har laga kjempegod middag sammen. Ingen av oss er de mest begavede når det gleder kokkelering, så vi prøver oss frem på nye ting sammen, og det funka fjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååå er det snart senga!

Fin fredag med en veldig nyttig forelesning faktastisk, elsker ene engelsklæreren vår, hun er fantastisk! Hadde lest noe litteratur på forhånd som ikke fengslet meg så veldig kan man si, men hun klarte å belyse det på en helt annen måte! Fantastisk!

Ellers vært en rolig fredag, sparer kruttet til imorra ;) ÅÅ, skulle lage pannekaker tidligere, OG SÅ VAR DET EN LARVE I SUKKERET! ÆÆÆSJ!

Det gikk selvfølgelig rett i søpla, og bort til butikken for nytt sukker. Og gode pannekaker vart det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØRDAG :rodmer:

Ser faktisk ganske deilig ut ute, sol og skyfritt. Virker ikke så varrmt da.. skal ut en tur nå for litt frisk luft og mosjon.

I kveld skal jeg på innflyttningsfest til ei venninne, som jeg gleder meg kjempemasse til å se igjen :D :D Det blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig artig i går! Formen er sånn passe grei i dag og, men litt slapp, men det er lov på en søndag ;D

Må snart få karra meg til å lage litt mat, har nesten ikke spist i dag. Så skal jeg se Løvenes Konge, jippi :rodmer:

Har forresten ordna meg blogg nå! Hehe, litt artig. Kommer nok til å bli en del lister, type sanger og filmer. Særlig sanger, er så utrolig glad i musikk! Så har litt planer for Topp 5 Van Morrison, Kaizers, David Bowie osv.. Artig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenborg leder 2-0 til pause, og det liker vi :D :D

I dag er det grått og jævlig i Trondheim, så har for det meste holdt meg inne og lest pensum. Som er smart, men kjedelig å bruke tida si på... så nå er det fint med et lite avbrekk for å høre på RadioAdressa!

Ellers gleder jeg meg til premieren på programmet til Ylvisbrødrene i kveld, håoer det blir artig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så deilig! I natt sov jeg faktisk godt, og til normal tid! Det har jeg hatt veldig problemer med den siste tida, og det er så fælt :(

Så helt fantastisk å våkne i dag og faktisk være uthvilt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra et møte med praksisskolen! Skal ha praksis i en 9. klasse i år, som er ganske skummelt, men skolen og praksislæreren virker veldig grei! Første praksisdag på mandag, så ikke lenge til nå :)

Og nå turer det snart bort på skolen igjen for et infomøte angående en studietur til York. DEN gleder jeg meg til den!! York virker som en fantastisk by!! Må bare spare opp en del penger til januar.. for den blir litt dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...