Gå til innhold

Min lille dagbok


HedvigR

Anbefalte innlegg

:goodbye:

Tenkte jeg kunne starte en dagbok her, for det første for å bli litt mer kjent og gjøre meg mer kjent i forumet, og fordi det virker jo ganske greit å ha en sånn dagbok og :)

Litt om meg selv kanskje? Jeg er 20 år (bursdag igår :D) og skal begynne å studere ved HiST om to uker. Oi, det er ikke lenge til det! Så skal vel skrive litt om studentlivet og sånn.

Er opprinnelig Trondheimsjente, men har bodd på Østlandet de siste 9 åra, så blir godt å komme tilbake til Trøndelagen igjen :D Etter mye leting og strev er endelig hybel i boks og, det er deilig!

hmm.. hva skal jeg ellers skrive da? Jeg har gått ett år på folkehøgskole? Hehe, det kommer vel mer etter hvert ;)

Hadde vært kjempekosli om noen stakk innom og kommenterte litt, hvis ikke fortsetter jeg bare å skrive læll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 august :D

Idag har jeg betalt inn depositum og husleie for august, og det kjennes utrolig deilig ut. Tenk, om ca. en uke reiser jeg opp!

Grugleder meg til å møte de fire andre jeg skal dele leilighet med, men gleder meg mest. Huset som hybelen min ligger i består av fire leiligheter, som igjen består av fem hybler der man deler kjøkken, bad og stue. Det burde jo gå som smurt etter å ha bodd på internat ett år og delt kjøkken med 60 andre :fnise:

Ellers har jeg rydda ut av klesskapet mitt idag...og hoi så mye klær jeg hadde der som jeg ikke har brukt på år!! Nå ser jo klesskapet mitt helt tomt ut.. Tenker jeg gir de gamle klærne til frelsesarmeen eller lignende, blir for dumt å kaste fullt brukandes klær bare fordi jeg ikke kan bruke dem!

Men nå! Er det pasta carbonara og litt tv-titting før jeg skal levere tilbake filmen som jeg glemte å levere tilbake igår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :D

Oi, det glemte jeg jo helt å ta med :fnise: Jeg skal begynne på lærerutdanninga 5-10. kl og gleder meg veldig! Alltid vært veldig glad i å lære bort og å hjelpe andre med skolearbeid, pluss at jeg alltid har hatt lyst til å jobbe med ungdommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også starte på hist til høsten :jepp: Riktignok skal jeg studere vernepleie! Gleder meg :) :)

(Kanskje en "studie-dagbok" er noe jeg også vil ha? Det virker gøy!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også starte på hist til høsten :jepp: Riktignok skal jeg studere vernepleie! Gleder meg :) :)

(Kanskje en "studie-dagbok" er noe jeg også vil ha? Det virker gøy!)

Ikke sant :D Artig å kunne skrive ned litt tanker og sånn om den første tida som student, for og så kunne se tilbake på senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er det Rosenborgkamp, hurra :D

Med 1-0 seier borte mot AIK har vi et godt utgangspunkt for dagens kamp!

Og siden det tross alt er Champions League-kvalifisering så ga jeg meg selv lov til å kjøpe litt potetgull :sjenert:

Ellers er det kjempefint vær, så har vært og gått meg en tur i sola, det var deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Rosenborg vant 3-0, jadda!!!

Begynte å pøsregne noe fryktelig her nå, helt plutselig :| Ligger litt torden i lufta og.. Bør nok trekke ut kontaktene før jeg legger mer ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært flink og rydda og vaska rommet og badet :)

Anledningen er at en av mine beste venninner kommer imorra og blir til mandag :D Og så sees vi antagelig igjen noen dager etterpå, når jeg flyttr opp til Trondheim :D :D

Det tordna faktisk idag! Rar som jeg er liker jeg torden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært flink og rydda og vaska rommet og badet :)

Anledningen er at en av mine beste venninner kommer imorra og blir til mandag :D Og så sees vi antagelig igjen noen dager etterpå, når jeg flyttr opp til Trondheim :D :D

Det tordna faktisk idag! Rar som jeg er liker jeg torden :fnise:

Hvor er det du bor hen nå egentlig?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du bor hen nå egentlig?

:)

Bor i Østfold nå, men er egentlig fra Trondheim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Østfold nå, men er egentlig fra Trondheim ;)

Aha. Jeg har kjørt gjennom Østfold :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, har vært en kjempekoselig langhelg med venninna mi på besøk :D Har fått skravla en del, og vært skikkelig slappe sammen egentlig :fnise:

På lørdag var vi på Tusenfryd, det var artig det! Men jeg er litt mer daredevil enn T så vi tok bare Thundercoaster en gang :P Og det nye spøkelsehuset ble dessverre ikke prøvd :fnise: Men vi hadde det råkult læll, og det var sol og varmt!

Imorra skal jeg ha pakkedag, pakke ned alle klær, bøker, dvd'er, sengetøy, pynteting, kjøkkenting og ALT som jeg skal ha med meg til Trondheim.. om noen få dager drar jeg! Er så spent å møte de jeg skal bo med, litt småskummelt egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakking, pakking, pakking! Phew... blir interessant å se om vi får alt det her i biln imorra :fnise: Tror jeg skal lage meg en liten liste for å se hva jeg har fått med..

-Klær

-Vinterklær

-Undertøy og sokker

-Sko

-Finklær

-Diverse tilbehør

-Sengetøy, sommerdyne og vanlig dyne, pute

-Håndkler

-Bøker og DVD'er, Playstationspill

-Playstation

-Kjøkkenutstyr, boller o.l

Det som ikke er pakka:

-Sminke og hudprodukter

-Alt som er på badet

-CD'er

-Laptop, ladere og sånt

-DVD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bo på hybel gjennom sit? Hvor hen i Trondheim skal du bo (midt i sentrum, litt utafor eller?)? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal bo i et bofellesskap på Jacobsli, ikke langt fra IKEA ;) Ikke supersentralt, men gåavstand til skolen, så det er bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikea er gøy :jepp: Bodde i gåavstand til Ikea når jeg gikk på skole i Bergen..ikke alltid det beste for lommeboka :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kan se for meg det ja, får prøve å beherske meg litt da :P Prøve er ordet!

Men må jo ha diverse esker og oppbevaringsbokser, så det skal jeg kjøpe meg første dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og ja:D

Har glemt vekk dagboka mi litt, har vært så travelt i det siste ;) Men kommer en stor oppdatering imorra tror jeg :D Idag blir det fest på Samfundet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...