Gjest kaia Skrevet 2. august 2010 #1 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg lurer på hvordan andre jenter her klarer å holde neglene sine så fine? Jeg har prøvd å bruke neglakk, men det ser så falskt ut :S pluss at neglakken flasser av etter noen dager bare.. Nå bruker jeg neglblyant under neglene, men det holder jo bare noen håndvask så blir det borte. er det noen som har bedre råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 2. august 2010 #2 Del Skrevet 2. august 2010 Tror egnetlig ikkejeg gjør så mye for at de skal holde seg hvite, de blir det av seg selv. Jeg pleier bare og vaske vekk skitt under neglene med sånn børste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minea Skrevet 2. august 2010 #3 Del Skrevet 2. august 2010 Eller du kan kjøpe en fluoriserende neglelakk. Da blir det hvite helt hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 2. august 2010 #4 Del Skrevet 2. august 2010 Mine er naturlig hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. august 2010 #5 Del Skrevet 2. august 2010 Aldri gjort noe spesielt med mine, de er helt hvite av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå