Gjest Bianca28 Skrevet 19. august 2010 #41 Del Skrevet 19. august 2010 Vel, når det gjelder mange tilfeller kan jeg si meg enig med hun fra Argentina. Det er omvendt i like mange tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 20. august 2010 #42 Del Skrevet 20. august 2010 Det er jo godt å høre! Siden det er så mange attraktive norske damer der ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #43 Del Skrevet 3. september 2010 Norske menn er jo bleikfeite og uten ryggrad. Ikke noe å være stolt av mao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 3. september 2010 #44 Del Skrevet 3. september 2010 Det har ikke så mye å gjøre med utseende etter min mening... man kan være så pen man bare vil, men går man kun etter utseende og dropper kjemi og ekte kjærlighet er man dømt til å ende opp ensom. Ingen er perfekt, og av og til må man bare legge det overfladiske til side og se hvem man rett og slett trives sammen med. Noen gang tenkt på at disse mindre pene kvinnene er sammen med sin hakket penere mann fordi de elsker hverandre og følte de kunne ha en lykkelig fremtid sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 3. september 2010 #45 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg tror mange utenlandske kvinner er misunnelig på de norske for i det de kommer hit inser de at de endte opp med de mennene vi faktisk ikke ville ha. Det finnes mange pene norske menn, men det finnes få pene norske menn som har utenlandske damer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 4. september 2010 #46 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Utseende betyr egentlig ingenting. Blir irritert over slike overfladiske folk Eh, hva!? oO Kroppen er nå hele eksistensgrunnlaget vårt. Utseende, kroppen vår, er selve grunnlaget for kroppspråket og emosjonelle reaksjoner- -sånn er nå mennesker, vi er en del av naturen. Jada, ser mange menn er ti gang penere en dama si og motsatt. Ofte er det Kjærlighet. Endret 4. september 2010 av Norna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #47 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg tror mange utenlandske kvinner er misunnelig på de norske for i det de kommer hit inser de at de endte opp med de mennene vi faktisk ikke ville ha. Det finnes mange pene norske menn, men det finnes få pene norske menn som har utenlandske damer.. Norske damer ewr bleike enten for tynne eller for feite.ufeminine rett og slet støgge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 4. september 2010 #48 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Norske damer ewr bleike enten for tynne eller for feite.ufeminine rett og slet støgge. snakk om å skjære alle over en kam da. Fins nok av shtøgge norske menn også Endret 4. september 2010 av Bianca28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #49 Del Skrevet 4. september 2010 Norske kvinner gir jo ikke akkurat norske menn mange komplimenter for at de ser bra ut da, så de har vel kansje ikke oppfattet at de er kjekke..... og derfor har en almindelig jente sjans på en kjekk gutt. Kansje det bør legges ned forbud mot besøk fra Argentina slik at det ikke kommer berter derfra og setter griller i hodene til de norske mennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #50 Del Skrevet 4. september 2010 Norske menn er kjempeflotte, men norske damer er for bortskjemte til å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 4. september 2010 #51 Del Skrevet 4. september 2010 Norske menn er kjempeflotte, men norske damer er for bortskjemte til å se det. Hæ mener du at samtlige norske menn er flotte??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #52 Del Skrevet 4. september 2010 Hæ mener du at samtlige norske menn er flotte??? Andelen av høye, kjekke, vellbygde og hyggelige menn i Norge er kjempehøy. Dersom du er i et "eksotisk" land så ser du først mange kjekke, men har du vært der litt så ser du at de egentlig ikke er noe særlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. september 2010 #53 Del Skrevet 4. september 2010 Norske menn er kjempeflotte, men norske damer er for bortskjemte til å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #54 Del Skrevet 5. september 2010 Ts her opplevde det idag i butikken.En smellfeit og lav dame som det luktet sikkelig vondt av hun hadde fett hår og helt usminka gikk med en kjekk mørk mann.Hånd i hånd,jeg blir sjokert håper noen menn kan svare her.Var disse damene pene før kanskje?Forfalt da de fikk barn?Opplevd en tragedie eller hva?? Jeg anser meg selv som en passe pen jente i den såkalte øvre delen av skalaen, men har ikke type. Hver gang blir jeg overrasket over at så mange forholdsvis mindre pene jenter/damer enn meg klarer å huke de kjekkeste typene. Jeg blir karakterisert av gutter til å være laidback og kul å være sammen med, sjarmerende, intellektuell, pen og smart, men det hjelper jo ikke akkurat så mye det da når jeg ikke får tak i noen. Hva er det det feiler de guttene/mennene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 5. september 2010 #55 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Andelen av høye, kjekke, vellbygde og hyggelige menn i Norge er kjempehøy. Dersom du er i et "eksotisk" land så ser du først mange kjekke, men har du vært der litt så ser du at de egentlig ikke er noe særlige. Ja jeg vet det finnes pene norske menn, men det betyr ikke at det ikke er nok av stygge menn også. Tror det ligger sånn 50 50 der. På samme tid så kan du ikke påstå at ALLe norske kvinner er stygge, når det i tillegg fins like mange pene jenter. Hvis du er mann så er det vel du som er så kresen at du ikke ser det eller liker du helst gutter? Endret 5. september 2010 av Bianca28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 6. september 2010 #56 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg synes det er motsatt. Jeg synes jeg ser flere pene damer med ikke fullt så pene menn. Dessuten synes jeg det finnes få pene menn, generelt, mens jeg ser pene kvinner "hele tiden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 6. september 2010 #57 Del Skrevet 6. september 2010 Eg synest også ofte det er slik at heilt ordinære menn har fått seg utruleg vene kvinner, men så etter ei stund så endrar det seg, og då kan desse grå mennane brått sjå særs bra ut medan kvinnene deira er blitt grå mus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå