Gå til innhold

Nødvendig å blotte seg bare fordi man er gravid?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Ta "blotte" med en klype salt. Jeg var i en stor familiepark for et par dager siden, hvor det er barn og voksne i alle aldre. Så midt mellom to matkøer står det en dame, høygravid, i kun BH og shorts som om det var det naturligste i verden. Jeg har ikke noe problem med nakenhet egentlig, men jeg ville selv aldri stått i en matkø i BH, spesielt ikke om jeg var gravid. Det er jo deler av dette parkområdet som er "badeland", og der får man gå som man vil. Har generelt ikke noe i mot kropp ;), hehe, men akkurat dette synes jeg bare var spesielt. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest redstar

Selv synes jeg det at når en feks står i matkø/kafe/resturant osv(feks syden/park osv) så skal en ta på seg klær, ivertfall slik at en ikke viser aaaalt liksom, det går an å ta litt "hensyn" eller hvordan jeg skal si det:/

Jeg hadde heller Aldri stått kun iført bh og shorts i en matkø, gravid? Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Endel steder ser jeg på det som ganske naturlig at man går rundt i sole-seg-klær. Vet om mange kvinner som går mye i BH og shorts hjemme i solsteika. Hadde det vært greit for deg om det var en bikini heller enn BH/om kvinnen ikke var gravid, eller synes du bare man burde dekke seg litt til? Selv ville jeg følt det veldig merkelig å gå så lettkledd andre steder enn akkurat på stranda, men folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...