Gjest Anjelika Skrevet 5. august 2010 #21 Del Skrevet 5. august 2010 Hadde nok ikke blitt støtt akkurat, men jeg er enig i at man kan ta på seg klær når man skal spise. I Sydenland hvor "alt er lov, nå er vi på ferie folkens" så sitter stadig turistene (nordmenn også ja) i bare overkropper og BHer og spiser lunsj på restaurantene. Det er ikke det at jeg blir kvalm av å se kroppsbehåringen til den feite tyskeren på nabobordet, men det er bare vanlig skikk og bruk å være bekledd ved bordet. Tror ikke jeg ville reagert i en matkø i en familiepark da, men selv hadde jeg nok slengt på meg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(-: Aurora :-) Skrevet 5. august 2010 #22 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg synes ikke man går på butikken i BH uavhengig av om man er gravid eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. august 2010 #23 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg lurer på om ts hadde reagert like mye om dama ikke var gravid...? og ja, jeg kler på meg før jeg går noen steder. Gravid eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå