Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jo nå skal dere høre..

Han her er samboer med ei og de har vært sammen i snart 5 år. Men likevel er det om å gjøre å drikke oftest mulig for så å dra på byen!

I helgen skulle de ha kjærestehelg, men lørdag spurte de oss om vi ville komme over på pizza og spill. Ja gjerne det! Vi var der kl 21, og kl 24 ble det for kjedelig for han at da ville han på den lokale puben og skulle dra med seg min kjære. Helt i orden, jeg har ikke noe i mot det, men hvorfor skal det alltid ende sånn? Jeg trodde vi kom bort for spill og koselig selskap oss 4.. Men nei, jeg og dama hans var for kjedelige siden vi ikke drakk (!!). Og fyttigrisen så han kverulerte, og det ble skikkelig sur stemning.. "du sier du ikke blir sur hvis vi drar ut, men du er jo sur nå". Ja fordi du alltid skal ha rett!!! Jeg blir frustrert av sånne folk altså.. Han skulle liksom prate og prate og prate, og forsvare hvorfor han ville ut, bla fordi han likte å fortelle historier fra tidligere fylleturer osv som jeg og dama hans tydligvis ikke lo nok av tidligere på kvelden.. Så når det var min tur til å prate, og jeg skulle bare si at jeg ikke skjønte vitsen med å dra, og at jeg trodde dette skulle være en kveld hvor to kjærestepar møttes og hadde det hyggelig sammen, så kalte han med bare sur og at jeg ikke ville høre eller forstå..

Det endte med at de gikk på den lokale puben, og han lovet dama si å ikke dra på byen. For meg spiller det ingen rolle om min kjære er på puben eller i byen.

Hvem kommer hjem kl 05 og prøver å få min kjære til å lyve til meg og si at de ikke dro på byen???

Dette er en som har dratt på byen uten å si fra (han og dama har avtale om at de sier fra dersom de drar på byen pga mange hendelser tidligere) hvor han ikke kom hjem før kl 11 dagen etter fordi han havnet på nach!!!!

Hva gjør man på byen hver helg og på nachspiel når man er i et fast forhold?? Og hva er greia med å drikke hver eneste fredag og lørdag??

Jeg syns så synd i dama hans.. Og hun takket meg for at jeg prøvde å si at det var unødvendig av de å gå, men han hører aldri på folk om de ikke er enige med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy, han hørtes nesten ut som om han var lei.

Jeg, for min del, klarer ikke være rundt kverulerende fulle folk om jeg ikke drikker selv.

Og jeg og Mr. Piff har vært sammen i 5-6 år og jeg drar nok mer på byen enn han , men det er kanskje 1gang i mnd. Ikke hver fredag og lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dra på byen er jo ikke noe problem i seg selv, men når det skjer hver så ofte, og han ikke gir lyd fra seg i det ele tatt hele kvelden og ikke tar telefonen eller noe, da kan man jammen begynne å lure..

Ja han var veldig lei en periode, det var helt tydelig.. Men tror ikke han er det nå, han bare er altfor glad i alkohol og byen.. Dustemikkel!!

Men kjempe hyggelig når han er edru :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg er glad det der ikke er min kjæreste altså... :roll:

Las Vegas igjen?! Dere er klar over at det finnes andre steder i verden, ikke sant? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg er glad det der ikke er min kjæreste altså... :roll:

Las Vegas igjen?! Dere er klar over at det finnes andre steder i verden, ikke sant? :fnise:

Jeg også!!!!

Hehe, jada vi vet det ;) men vi har Gooood tid. Er jo unge ennå ;) Hehe.. Noen forslag da? Vi vil ikke på badeferie til syden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rope: Kina!!!!!!!!!!!!!!!

Kina tror jeg faktisk er det eneste landet min kjære hadde overlevd i Asia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...