*appifany* Skrevet 6. januar 2012 #1801 Del Skrevet 6. januar 2012 Blir sikkert godt, goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #1802 Del Skrevet 6. januar 2012 Blir sikkert godt, goood helg Ja vi satser på det! god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. januar 2012 #1803 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er litt kjekt å lage nye retter, syns jeg Håper den smaker godt Har du funnet flere oppskrifter som du skal prøve ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #1804 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er litt kjekt å lage nye retter, syns jeg Håper den smaker godt Har du funnet flere oppskrifter som du skal prøve ut? Det var igrunn ikke så veldig godt... Deigen til den lille pizza'n var som Knekkebrød, og det var ikke noe særlig god blanding.. Men deigen alene var god, så den skal jeg lage igjen som Knekkebrød Deigen til den litt større pizza'n, smakte ikke så mye.. Ikke ekkel, men ble for bløt rett og slett.. Vet ikke om jeg kanskje lagde den for tykk eller noe.. Jeg skal prøve å lage brød og vafler!! :D Har kjøpt meg brødbakemaskin i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. januar 2012 #1805 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei, snikleser her Har du prøvd fotballfruas pizza, den ser sykt god ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1806 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei, snikleser her Har du prøvd fotballfruas pizza, den ser sykt god ut Takk for tipset, skal Google og se om jeg finner den Og velkommen skal du være!! Nå har jeg prøvd å bake lavkarbobrød.. Jeg var veldig skeptisk og litt nervøs for at jeg hadde kjøpt meg brødbakemaskin og kastet bort pengene.. Hvilke program skulle jeg bruke? Og når jeg prøvde å lese litt på nettet, var det flere og flere som skrev at det ikke gikk fordi den hverken har mel eller gjær i seg.. Så jeg var skikkelig nervøs for at jeg hadde kjøpt noe uten å lese nok om det først!! Men det gikk så fint så!!!! og det var KJEMPE GODT!!!! fy søren så godt brød!!! Jeg gleder meg allerede til i morgen tidlig, da skal jeg spise mitt eget lavkarbobrød med kokte egg og majones Mmmm mm!!!!! Nå er vi klare for biff fra okser som drikker øl God lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. januar 2012 #1807 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg vil og ha brødbakemaskin, hvordan har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1808 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg vil og ha brødbakemaskin, hvordan har du ? Wilfa sin nybakt stor http://www.wilfa.no/katalog/product.php?productid=16150&cat=266&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. januar 2012 #1809 Del Skrevet 7. januar 2012 Den så jo helt perfekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1810 Del Skrevet 7. januar 2012 Den så jo helt perfekt ut Ja den virker kjempe bra! Kosta 1199,- på Expert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1811 Del Skrevet 7. januar 2012 Denne biffen var fantastisk!!!! http://www.herefordsteakhouse.com/text_hovedretter.htm Se nr 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. januar 2012 #1812 Del Skrevet 7. januar 2012 Så bra at brødet ble godt! DU er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1813 Del Skrevet 7. januar 2012 Så bra at brødet ble godt! DU er flink! Tusen takk Alyah Blir spennende å lage flere forskjellige brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. januar 2012 #1814 Del Skrevet 8. januar 2012 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. januar 2012 #1815 Del Skrevet 8. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #1816 Del Skrevet 8. januar 2012 God helg! God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #1817 Del Skrevet 8. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. januar 2012 #1818 Del Skrevet 8. januar 2012 Og god morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. januar 2012 #1819 Del Skrevet 8. januar 2012 God "morgen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #1820 Del Skrevet 8. januar 2012 Eller god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå