InLoveWithLife Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1401 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ja er enig med deg Appifany. Jeg lagrer iallefall aldri, sender videre til meg selv på mail eller skriver ut med en gang.. Men, jeg gjør det iallefall ikke i arbeidstiden min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. oktober 2011 #1402 Del Skrevet 12. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1403 Del Skrevet 12. oktober 2011 Oioioi... Haukeland sykehus ringte i dg.. Jeg kunne komme mandag 17.10.. Ehmm.. Det er 5 dager til.. Og jeg drar jo til Polen.. Så nei.. Men jeg vil gjerne inn før jul! Nei det kunne ikke hun svre på.. Kirurgen hadde satt opp mye fremover, så hun visste ikke om han tok ut noen for å sette meg inn der.. Jeg hadde jo tross Alt fått tilbudet om 17.10!!! Ehm.. Javel? Så de forventer at jeg skal slippe alt jeg har i hendene og stille opp i BERGEN om FEM dager!!! Og jeg bor i Oslo........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 12. oktober 2011 #1404 Del Skrevet 12. oktober 2011 Å, så utrolig frustrerende! Dette må jo ha vært en time som noen andre har avlyst, så det kan jo ikke være rettferdig at du da ikke blir prioritert fremover fordi du sa nei denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1405 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Helt enig Juliane!!! Og tro meg.. Jeg sa i fra.. Men hun visste ikke noe.. Nei så ikke si sånt da!!! Men nå blir det iallefall hardkjør med trening, kosthold og bailine... Endret 12. oktober 2011 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1406 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har gått over to timers lange turer med Egon i to dager nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2011 #1407 Del Skrevet 12. oktober 2011 Å, håper du får komme til før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. oktober 2011 #1408 Del Skrevet 12. oktober 2011 Håper du får komme inn før jul jeg også. De fleste har jo som regel lagt planer 5 dager framover.. kan ikke bare slippe alt man har i hendene som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1409 Del Skrevet 13. oktober 2011 Håper du får komme inn før jul jeg også. De fleste har jo som regel lagt planer 5 dager framover.. kan ikke bare slippe alt man har i hendene som du sier. Enig med du. Pluss at jobben skal jo klare å frigjøre meg også.. Men ja, jeg håper jeg får komme inn før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. oktober 2011 #1410 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Ja det er sant! Kan jeg spørre hva du skal gjøre for noe? Tror ikke jeg har fått med meg det.. Sorry! Endret 13. oktober 2011 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1411 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ja det er sant! Kan jeg spørre hva du skal gjøre for noe? Tror ikke jeg har fått med meg det.. Sorry! Jeg skal få silikon Hehe.. Jeg skal ta brystrekontruksjon heter det egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1412 Del Skrevet 13. oktober 2011 Trening denne uka: - tirsdag 2 timers gåtur med Egon og en venninne - onsdag 2 timers gåtur med Egon og en venninne - torsdag 3 timers gåtur med Egon og to venninner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1413 Del Skrevet 14. oktober 2011 Helg om 7 timer!!!!! Wuhuuuu!!!! Helgens planer: - I kveld får vi besøk av et vennepar. Vi skal spise pizza og spille Las Vegas Monopol. - I morgen skal jeg trene og i bursdag til ei venninne. Må kjøpe gave til henne også.. De skal ut på kvelden, men da drar jeg hjem. Rett og slett fordi... - Søndag skal jeg jobbe 08-1530. Da passer det seg dårlig å være ute på byen til 3-4 på natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2011 #1414 Del Skrevet 14. oktober 2011 OK Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #1415 Del Skrevet 14. oktober 2011 Takk Mia, o i lige Måde Nå har jeg søkt på den andre jobben! :D Er veldig spent altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. oktober 2011 #1416 Del Skrevet 15. oktober 2011 Oi så spennende! Krysser fingrene for deg! Går du opp i lønn hvis du får noen av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #1417 Del Skrevet 15. oktober 2011 Oi så spennende! Krysser fingrene for deg! Går du opp i lønn hvis du får noen av dem? Det vet jeg ikke, men jeg håper jo det Takk!! Må krysse fingrene jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. oktober 2011 #1418 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det må du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #1419 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jobb i dag... En time har gått allerede, og det er deilig Ser ut til at det kan bli en rolig dag dette her. Og da skal jeg ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #1420 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Jeg fant noen nye interessante stillingsannonser nå Det går i mye av det samme som de andre, personalansvar og bemanning. Men jeg trives veldig godt med det Den ene skal jeg sende søknaden til når jeg kommer hjem Endret 16. oktober 2011 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå